Soap skrev:
Johannamor du er da selv en del af det hvis jeg skal sige det og jeg er ret sikker på der vil være andre som giver mig ret
I er en flok af hvad jeg tror er gamle brugere herinde , i virker i hvert fald pænt meget indforstået med hinanden til tider som syns at ville styre alt herinde med hård hånd og når det så ik lige passer jer så langes der ud, nogen mere end andre men du er da på hver gang i stor stil
Nej ikke med ' du er dum og jeg ka ikk døje dig' agtige indlæg men i pænere indpakning resultatet det samme
Og her kan jeg så absolut ikke give dig ret. Jeg er på INGEN måde del af en klub af sammenspiste herinde - ved ikke engang, om en sådan klub findes med andre medlemmer... Ja, der er nogen, som jeg har 'kendt' gennem længere tid herinde - og nogen af dem føler jeg, at jeg deler holdninger med; andre har jeg mindre til fælles med. Der er også nogen, der er nye, som jeg umiddelbart føler sympati for - og andre, jeg er mere forbeholden overfor. Det er præcis som i den rigtige verden...
Du tager fuldstændigt fejl, når du læser 'jeg kan ikke lide dig' i mine indlæg (om det så er til dig eller andre?). Der kan være holdninger, jeg er uenig i, og jeg kan føle mig irriteret over personfnidder mellem andre. Men jeg er på INGEN måde del af noget personfnidder selv. Jeg har simpelthen ikke de følelser for mennesker herinde, der skal til. Hvis du læser i mine indlæg, at 'jeg kan ikke lide dig' - så må det være noget, der foregår i dit hovede - jeg ved nemlig, at det ikke foregår i mit.
Jeg er her for at reflektere over mit liv med børn og mand. Jeg har så fundet ud af, at jeg faktisk også kan blive klogere på, hvad der sker mellem mennesker. Hvordan du kan synes, at jeg giver udtryk for, at der er nogen, jeg ikke kan lide, er et mysterie for mig. Til gengæld er det helt tydeligt, at der er NOGET, jeg ikke kan lide, og det gemmer jeg ikke væk, for gør jeg det, risikerer jeg, at stedet her holder op med at være noget, jeg gider tage del i.
Anmeld