Miss Thunder skriver:
Det her vil nok støde nogen. Men i min optik er man for gammel til at få børn når man er 40 og endnu mere hvis det er den første. Jeg mener ikke at man herefter kan være sikker på at kunne bidrage ret meget i deres voksenliv. Får man derimod børn tidligt kan man være heldig at kunne se sine evt børnebørn vokse op også.. Så er en lang uddannelse ret sekundær i min verden.. Ikke at jeg mener man skal leve på det offentlige men man kan godt have et job uden at have en udd og børn behøver ikke have smartphones og designertøj for at trives.
Hvad så hvis man kun finde den rette når man er 38-39år? Må man så ikke få børn i dine øjne? Eller man finder ham som 35årig, men da der er gået 4år er det stadigvæk ikke lykkedes, skal man så stoppe?
Jeg kan fortælle dig at min arbejdsgiver er 44, hans børn er 2 og 1, deres mor er 35. Vil du selv gætte hvem der er den mest aktive med børnene???
Bare fordi man bliver forældre som 40årige, kan man jo sagtens blive bedsteforældre, når man er 55-60år og opefter, og 55-60 er det ikke gamle bedsteforældre.
Anmeld
Citér