Så det er altså ikke forkert at et barn på 5 år kommer ind og sover om natten?
han mener at det gør børn det uselvstændige væsner og dem der mener at det er godt kun er pædagoger og lavt stående mennesker... Folk på hans akademiske niveau mener i hver fald at det er helt hen i vejret. Og ruller også øjne når de hører om det med min datter og X.
jeg føler selv at min datter er et hel normalt barn, der kræver det alle børn kræver. Og har det lidt svært med at han prøver at gøre mig forkert.
Synes det er fint han kommer med sin holdning med i og med at han bliver ved med at pointere det, virker det for mig bare som om han gør mig forkert
Jeg er også akademiker, og jeg ville have det helt fint med, at mine børn kom ind og puttede i løbet af natten en gang imellem, hvis de havde behov for det.
Min familie er også akademikere, og jeg gik også ind og puttede hos min mor til tider, indtil jeg vel var en 7 år - selvom min far dog vist ikke syntes, det var en fest. ;-) Edit: og min mor sov i øvrigt nøgen for at gøre det helt hippie og 70'er-agtigt (jf tidligere kommentar fra anden bruger)!
De af mine venner og veninder, der er akademikere, fornemmer jeg bestemt også, ville have det fint med det ligeså.
Hvis det er meget tit, er det selvfølgelig værd at kigge på, hvorfor barnet gør det. Er det utrygt på sit værelse, ved mørket, ved mareridt etc., så der eventuelt er et problem, der kan afhjælpes, men det løses næppe ved at tvinge barnet til at være utryg alene.
Anmeld