nyt parforhold... dilemma.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre

Min X siger at det ikke er til at finde beviser. Så selv om jeg melder ham, er der ingen beviser imod ham. Så det er jo lige meget 

Men din x har jo kunne finde det? Du er vel næppe den første der har prøvet det....

Politiet har vel nogle it kyndige som tjekker computeren (håber jeg da!) 

Men kram herfra. Det må være ulækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Har snakket med politiet og de gør ikke noget da jeg ikke kan bevise at det er ham

Anmeld

10. marts 2015

Ciss

Det lyder klassisk, når han ikke har egne børn selv.

Folk, som ikke har børn selv, er gerne meget mere til det der med "børn skal sees ikke høres", "børn skal lære at klare sig selv", "børnene tager for meget plads" osv.

Naturligt nok. Har man ikke børn selv, er man ofte ikke indstillet på, hvor meget ens liv er nødt til at dreje sig om og inkludere børnene. Man har ikke nødvendigvis samme grad af indlevelse i deres behov, og man har slet ikke selv samme behov for at være sammen med dem, som forældrer har.

Han er sikkert en ok fyr, men jeg tror ikke, jeg havde flyttet sammen med ham, hvis jeg var dig. Det lyder, som om det meget let kan blive en stadig konflikt mellem ham som kæreste og dig som mor. Er han ikke indstillet på, at din datter skal være en ligeværdig del af familien, og at I først og fremmest er en familie og ikke kun et kærestepar hvoraf den ene tilfældigvis har et barn med, så kommer det ikke til at fungere i længden.

Lykke til med det hele. Det er ikke nemt det her.

Anmeld

10. marts 2015

Ciss

Anonym skriver:

Så det er altså ikke forkert at et barn på 5 år kommer ind og sover om natten?

han mener at det gør børn det uselvstændige væsner og dem der mener at det er godt kun er pædagoger og lavt stående mennesker... Folk på hans akademiske niveau mener i hver fald at det er helt hen i vejret. Og ruller også øjne når de hører om det med min datter og X.

jeg føler selv at min datter er et hel normalt barn, der kræver det alle børn kræver. Og har det lidt svært med at han prøver at gøre mig forkert. 

Synes det er fint han kommer med sin holdning med i og med at han bliver ved med at pointere det, virker det for mig bare som om han gør mig forkert

Herlighed!

Nej, det er ikke forkert, at hun kommer ind i din seng, og nej, det gør hende ikke uselvstændig!

Hvis hans omgangskreds ruller med øjnene af den slags, så er de ikke for gode!

Hans måde at snakke til/om dig og opdragelsen på lyder ikke som om han ser på dig som en ligeværdig partner.

Alle mine alarmklokker ringer!

Anmeld

10. marts 2015

Ciss

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar. De har virkelig hjulpet. 

Har tænkt grundig over det og ja førhen ville jeg aldrig tøve og manden var blevet smidt på porten... Så hvorfor skulle det være anderledes nu. 

Og ja min datter kommer først og det har hun altid gjort, så ved slet ikke hvorfor jeg har tvivlet så meget på mig selv. Men det er nok hans fortjeneste...

Han er herned smidt på porten. Og har desuden opdaget, at han har hacket min com og muligvis min tlf jf. nogle ting som han har sagt og umuligt kunne vide, hvis han ikke har hacket det. Manden arbejder med IT systemer og ved alt og det.

Min eks som også er en ørn til IT kiggede min computer igennem og fandt ud af at han har downloadet et program, så han kan se AlT hvad jeg taster ind på min computer, altså som i alle tegn. DVS han har koder til alt. 

Det er virkelig skræmmende. Og jeg har angst i forvejen, så nu frygter jeg da virkelig det værste

Nej, hvor er han led!

Hvor er det godt, at du opdagede alt dette!

Anmeld

10. marts 2015

Ciss

Anonym skriver:

Min X siger at det er umuligt at finde ud af. Og min "kæreste" som han jo heller ikke er mere er jo klog nok til ikke at skrive noget på SMS. 

Alt er jo pakket ind i koder...

så selv om jeg melder det, så kan det ikke bevise. Så det er jo næsten lige meget tænker jeg. 

Men det er bare skræmmende at tænke på at han måske kan se hvad jeg skriver nu... Han havde lagt en keylogger på min computer, så han kunne se alt hvad jeg tastede. Og det kan man vel også få til tlf. 

Min X siger dog at der ikke ligger noget på min tlf, men måske den er pakket ind i en app eller noget. 

Har ikke forstand på det, men er rimelig utryg lige nu

Hvis jeg var dig, tror jeg, jeg ville prioritere at få fat i en anden computer og telefon hurtigst mulig. Evn købe/låne en brugt, hvis der ikke er penge til den slags nyanskaffelser.

Ikke fortsæt med at bruge den gamle!

Anmeld

10. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Har snakket med politiet og de gør ikke noget da jeg ikke kan bevise at det er ham

Øv.... 

Men godt du er af med ham

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Hvis jeg var dig, tror jeg, jeg ville prioritere at få fat i en anden computer og telefon hurtigst mulig. Evn købe/låne en brugt, hvis der ikke er penge til den slags nyanskaffelser.

Ikke fortsæt med at bruge den gamle!

Min computer er under 6 mdr gammel og har kostet 10000kr og min tlf er også helt ny. 

Anmeld

10. marts 2015

Ciss

Anonym skriver:

Min computer er under 6 mdr gammel og har kostet 10000kr og min tlf er også helt ny. 

Pokkers også!

Anmeld

10. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Der er en bruger der tidligere i tråden har lavet en beskrivelse af hvordan du kan ændre koder, rense pc osv. Du kunne jo starte med at få alt det gjort og så vente og se, om det ikke hjælper.

tænker også, at det vel ikke er sikkert at det er ham der har gjort det. Og indtil videre har du kun din eks ord for at den er hacket. Det kunne i princippet vel være ham eller en anden.. Men synes i hvert fald det måske er lidt drastisk at gå fra at ville flytte sammen til at tro han vil stalke dig. Hvordan tog han bruddet? 

Pas på dig selv men pas også på at du ikke kører dig selv unødvendigt op. Sæt pris på at du og din datter har fået jeres rytme tilbage og så kommer der nok en anden på et tidspunkt som deler dine værdier og holdninger til børn og opdragelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.