Gravid med ekskæreste IGEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2015

l.kjoeller

modesty skriver:

Så I havde ubeskyttet sex uden at du fortalte ham at du ikke var på p-piller? Og efterfølgende valgte du at lade være med at tage en fortrydelsespille?

Jeg har kun én æggeleder og vi var i IVF behandling for at få vores søn, og vi har været gift i 7 år og har et stabilt parforhold. Og alligevel tog jeg da en fortrydelsespille da han ved et uheld kom oppe i mig uden at jeg var på prævention - fordi vi ikke ønsker endnu et barn.

Jeg gentager mit wow.

Ikke fordi jeg ikke er enig med nogen af dine pointer men hun har frabedt sig at blive dunket i hovedet og tilbedt sig konstruktiv hjælp. Just saying 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

sne190810

Jeg vil blot gøre opmærksom på, at hvis du modtager nogle ydelser ifm du er enlig, og så får endnu et barn med samme fader som dit første barn, tror jeg godt du kan regne med du for forklaringsproblem overfor Udbetaling Danmark :-) 

Evt noget tilbagebetalingsret af en hulens masse penge. 

Anmeld

18. februar 2015

Soffy27

Uanset hvad i gør - så meld ud for hans kæreste.. Hun bliver holdt for nar.. Hver gang i skal hente/bringe jeres fælles barn, så vil hun stå og smile og være glad, alt imens i ved hvad i har gjort imod hende! Hun skal have ren besked, og så må hun tage stilling til om det er et forhold hun gider bruge flere kræfter på. 

Anmeld

18. februar 2015

migxher

sne190810 skriver:

Jeg vil blot gøre opmærksom på, at hvis du modtager nogle ydelser ifm du er enlig, og så får endnu et barn med samme fader som dit første barn, tror jeg godt du kan regne med du for forklaringsproblem overfor Udbetaling Danmark :-) 

Evt noget tilbagebetalingsret af en hulens masse penge. 

Det kan godt lade sig gøre stadig at få ydelser som enlig helt lovligt. En jeg kender har et barn med sin kæreste, men de bor ikke sammen, hun får ydelser som enlig. Men hun var også igennem det helt store med kommunen, som jo ikke mente hun var enlig. Hun måtte virkelig tale sin sag. 
Og den dag idag må de have virkelig skrappe regler for deres forhold. Han sover KUN ved hende fredag og lørdag, samt hver onsdag, har intet tøj mm. hos hende foruden det i hans sportstaske han har med hver gang. 
Og hun betaler ALT til baby selv, han betaler intet, heller ikke til husholdningen. De holder vist stadig lidt øje med hende 

Anmeld

18. februar 2015

sne190810

migxher skriver:

Det kan godt lade sig gøre stadig at få ydelser som enlig helt lovligt. En jeg kender har et barn med sin kæreste, men de bor ikke sammen, hun får ydelser som enlig. Men hun var også igennem det helt store med kommunen, som jo ikke mente hun var enlig. Hun måtte virkelig tale sin sag. 
Og den dag idag må de have virkelig skrappe regler for deres forhold. Han sover KUN ved hende fredag og lørdag, samt hver onsdag, har intet tøj mm. hos hende foruden det i hans sportstaske han har med hver gang. 
Og hun betaler ALT til baby selv, han betaler intet, heller ikke til husholdningen. De holder vist stadig lidt øje med hende 

Ja, men tænker mere i den her situation har hun allerede er barn med (lad os kalde ham Y) Y. Står så som enlig, og modtager ydelser derefter.  Efter noget tid (ved ikke hvor længe TS har været enlig) bliver hun så gravid igen med Y, som er far til det første barn også. 

Det kan i mange øjne godt ligne, at man har været ude på at snyde systemet og få flere penge som enlig, uden reelt at have været det - når nu netop man, uheldigt/pudsigt nok, bliver gravid med igen med samme mand. 

Så ja, der er et i hvert - hvis TS modtager ydelser - et lille forklaringsissues som skal klares, og efterfølgende måske regne med at der bliver helt lidt skarpt øje med en, hvis man kan forklarer og bevise sin uskyld i første omgang.  

Anmeld

18. februar 2015

PernilleogLouis

sne190810 skriver:

Ja, men tænker mere i den her situation har hun allerede er barn med (lad os kalde ham Y) Y. Står så som enlig, og modtager ydelser derefter.  Efter noget tid (ved ikke hvor længe TS har været enlig) bliver hun så gravid igen med Y, som er far til det første barn også. 

Det kan i mange øjne godt ligne, at man har været ude på at snyde systemet og få flere penge som enlig, uden reelt at have været det - når nu netop man, uheldigt/pudsigt nok, bliver gravid med igen med samme mand. 

Så ja, der er et i hvert - hvis TS modtager ydelser - et lille forklaringsissues som skal klares, og efterfølgende måske regne med at der bliver helt lidt skarpt øje med en, hvis man kan forklarer og bevise sin uskyld i første omgang.  

Det bliver jo ikke et problem for ts hvis kommunen begynder at holde øje med hende - hun har jo intet at skjule

Anmeld

18. februar 2015

modesty

l.kjoeller skriver:

Ikke fordi jeg ikke er enig med nogen af dine pointer men hun har frabedt sig at blive dunket i hovedet og tilbedt sig konstruktiv hjælp. Just saying 

Ja, du har ret. Jeg stopper også nu. 

Anmeld

18. februar 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Altså nu siger du endnu et skilsmissebarn til verden. 

Vores samarbjede omkring vores datter er SUPER godt og jeg tror bestemt ikke hun lider nogen skade af at være delt. Hun har to glade og engagerede forældre, som fordi hun bliver delt får rigtig meget kvalitetstid og opmærksomhed.

Vi bor tæt på hinanden og det hele er meget fleksibelt.

Jeg tænker, at hvis du vælger at beholde bliver han nok ret sur og skuffet, kunne det tænkes det går ud over det barn i har, i og med i så ikke vil kunne tale sammen og have et godt sammenarbejde mere fordi han er sur på dig og aldrig mere vil se dig? Kan det tænkes han ikke vil gide barn nr to og kun vil se barnet som en byrde der ødelagde hans liv (og forholdet til kæresten for hun skrider jo nok hvis han får endnu en baby med dig) ? 

Anmeld

18. februar 2015

sne190810

PernilleogLouis skriver:

Det bliver jo ikke et problem for ts hvis kommunen begynder at holde øje med hende - hun har jo intet at skjule

Hvis de bliver kærester, og ender med at flytte sammen igen, så jo.

Men ellers ikke, som du skriver nej :-) 

Men jeg tror heller ikke det er så fremadrettet, hun skal kunne forklare - det er mere fra tiden hvor hun startede med at modtage ydelser til nu, som skal forklares. 

HVIS hun modtager ydelser, det ved jeg jo intet om. :-) Det var blot en information til TS, som hun evt kunne tage med i sine overvejelser. 

Anmeld

18. februar 2015

PernilleogLouis

sne190810 skriver:

Hvis de bliver kærester, og ender med at flytte sammen igen, så jo.

Men ellers ikke, som du skriver nej :-) 

Men jeg tror heller ikke det er så fremadrettet, hun skal kunne forklare - det er mere fra tiden hvor hun startede med at modtage ydelser til nu, som skal forklares. 

HVIS hun modtager ydelser, det ved jeg jo intet om. :-) Det var blot en information til TS, som hun evt kunne tage med i sine overvejelser. 

Men hvis hun har modtaget ydelser så har hun jo stadig ik snydt - hun kan jo gå i seng med dem hun har lyst til  - alle regler er stadig overholdt jo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.