Gravid med ekskæreste IGEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
vsimonev skriver:

Min tidligere kæreste gik fra mig fordi han havde været mig utro igen, skulle være far igen med samme kvinde og hun nægtede abort... jeg synes simpelthen det var så svinsk og pisse egoistisk af hende!! hun havde også det der om at hvis hun fik flere, skulle det være den samme far.. vores forhold blev smadret og synes det er så pisse egoistisk at få børn med en som er optaget.. drt eneste gode er, at jeg har fundet mig en fantastisk mand og er gravid i 12+2 (:

- Lad vær med at smadre andres forhold, få en abort (:

Men det var vel din kæreste som smadrede forholdet ved ikke at holde sig i skindet, så at sige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

SofiaMik

Anonym skriver:

En tilføjelse - grunden til min ekskæreste og jeg gik fra hinanden var fordi hun kom imellem os i sin tid og IKKE forstod at respektere at vi var en nybagt familie, som skulle vende os til at have et barn, hvor parforholde ikke blev plejet men hvor vores datter fik opmærksomheden. 

Men min ekskæreste er glad og ja, det virker til at han er mere glad med hende end han var med mig. Og det er virkeligheden det der betyder rigtig meget for mig.

Altså på en måde kunne man godt få tanken, at det var pay-back-time til hende, hvis hun decideret er grunden til, at i ikke er sammen mere.

Anmeld

18. februar 2015

AlberteSophie

SofiaMik skriver:

Altså på en måde kunne man godt få tanken, at det var pay-back-time til hende, hvis hun decideret er grunden til, at i ikke er sammen mere.

Og dog, uanset hvordan og hvorledes sidder de her to kvinder i klemme i hans tåbelige handlinger. 

Han valgte kæresten frem for moren til hans barn 

Han valgte at være sin kæreste utro med moren til sit barn. 

Man kan ikke spille på to heste, og slippe helskindet igennem. 

Kæresten har intet med hans handlinger at gøre, tværtimod. Hun får da udelukkende knust sit hjerte. 

Anmeld

18. februar 2015

SofiaMik

AlberteSophie skriver:

Og dog, uanset hvordan og hvorledes sidder de her to kvinder i klemme i hans tåbelige handlinger. 

Han valgte kæresten frem for moren til hans barn 

Han valgte at være sin kæreste utro med moren til sit barn. 

Man kan ikke spille på to heste, og slippe helskindet igennem. 

Kæresten har intet med hans handlinger at gøre, tværtimod. Hun får da udelukkende knust sit hjerte. 

Ja jeg synes, at kæresten skal skynde sig at løbe, mens hun kan. Lyder som om, at trådstarter og ex'en burde have tænkt sig bedre om, inden de splittede op - det er jo hårdt at blive forældre og måske var det en fejl, som ikke kunne rettes op på grund af 3. part - måske kan de finde tilbage til hinanden igen?

Anmeld

18. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Syntes ikke man bare får en abort for at skåne en anden  

Ikke at jeg syntes det ikke er synd for fyrens dame for det er det virkelig og syntes ikke det er okay at være utro og så holde det skjult man burde sige det lige meget hvad og så kan hun selv tage stilling til om hun vil leve med det ! 

Men når det så er sagt så får man ikke bare en abort af den grund det er jo ikke bare en ting man smider ud og så ikke  tænker mere på det en abort er ikke en prævention og kan ikke forstå folk tager så let på det ! 

Har ikke noget imod kvinder der får en abort vis de har en ordentlig begrundelse for det 

Og vis jeg skulle sætte mig i dit sted ville jeg helt klart beholde barnet. 

Anmeld

18. februar 2015

sne190810

alenemor42 skriver:

De to ting har intet med hinanden at gøre.... De kigger ikke på hvem der er faren.

Man må sørme godt have sex selvom man er enlig.

Hun kommer ikke til at betale noget tilbage...

Hehe okay........ 

Anmeld

18. februar 2015

NasimG

Jeg synes ikke du skal få en abort for at beskytte din utro eks kæreste. Han er voksen nok til at tage ansvar for sine handlinger. Ville du kunne leve med din beslutning hvis du nu får abort!? Det er dig, der skal leve med det, så synes jeg det er fair at du hører på dit hjerte ♥ 

Anmeld

18. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes ikke det er et valg du kan tage alene. Du må tale med din ekskæreste. Vil han have barnet med de konsekvenser det indebærer? Hvis han ikke vil, hvad er konsekvenserne for jeres nuværende barn og jeres forældresamarbejde hvis du vælger at beholde barnet? 

Jeg ville ikke så meget tænke over hans kæreste i den her situation men på de mulige konsekvenser det kan give for det barn I allerede har. For mig ville det komme før alt andet. 

Anmeld

19. februar 2015

Newsence

Anonym skriver:

Altså nu siger du endnu et skilsmissebarn til verden. 

Vores samarbjede omkring vores datter er SUPER godt og jeg tror bestemt ikke hun lider nogen skade af at være delt. Hun har to glade og engagerede forældre, som fordi hun bliver delt får rigtig meget kvalitetstid og opmærksomhed.

Vi bor tæt på hinanden og det hele er meget fleksibelt.

Hvis du får et barn uden det er noget han ønsker men er tvunget til er det jo ikke sikkert samarbejdet vil gå godt i fremtiden.. Jeg siger ikke han vil sabotere ting men jeres forhold ( omkring samvær) vil ændre sig og måske ikke til det bedre. Måske bliver det hele noget lort.. DET bør du have med i dine overvejelser. Du kan ikke kigge på dit liv nu og tro det vil være det samme efter et barn med en mand der ikke ønsker det.. 

Hvad du skal vælge kan kun du og ham vælge men du bør have alt med..

i min verden er det mere romantisk at få nr 2 barn med en man elsker som man mener man skal være sammen med for altid end at børnene har samme far... Ja bare min mening 

Anmeld

20. februar 2015

frkanonym

Anonym skriver:

For at gøre en lang historie kort.

For 1,5 år siden fik jeg en datter med min på daværende tidspunkt kæreste. 

For en måned siden var vi en enkelt gang sammen og det var virkelig en upser, hvor vi begge bagefter aftalte at det ikke skulle ske igen og at den skulle tages med i graven, han fik virkelig kæmpe kvaler over det og har været ret ked af det siden. Han har nemlig en kæreste. Ja, jeg ved godt det var dumt og rigtig dårlig stil over for hende... Men det er sket og det kan ikke rigtig gøres om - og ja, nu har jeg så testet positiv. Jeg er fandme gravid.

Det ligetil valg er at få en abort fordi vi ikke er sammen og fordi det er et uheld.

Men ideen om at have to børn med den samme mand er ret romantisk. Rigtig mange praktiske ting vil være letter og som det er nu fungere det godt. Jeg står et sted i mit liv hvor der er plads til et til barn. 

Jeg ved at han er rigtig glad for sin kæreste og at det virkelig har været en upser.

Selvom valget kan syntes ligetil, så er jeg i tvivl. Føler mig nærmest tvunget til abort, fordi omstændighederne er så indviklede omkring at han har kæreste på. 

Jeg er i tvivl om hvad jeg skal gøre. Har endnu ikke talt med ham om det, men kan nærmest regne ud hvad hans holdning er.

Abort er et rigtig svært valg syntes jeg, men at trodse hans evt. ønske om abort er også en rigtig træls valg. 

Jeg er klar over at det her bringer en masse harme over hvor dumt  det er og hvor ufint det er af mig at ha været sammen med ham selvom han har kæreste på. JEG VED DET GODT! Jeg har ikke brug for en moralprædiken lige nu, men hjælp og det hele set udefra.

Kan jeg forsvare at få det her barn? Har jeg overhovedet noget valg? Ud over at klynge mig til at jeg er kvinde og selv bestemmer over min krop - hvilket jeg ikke har lyst til skal være eneste argument. 

Øv en situation at stå i!

dog synes jeg ikke, du skal få abort, for at skjule din eks kærestes utroskab. Men tag en stille og rolig snak med ham og fortæl, at du er blevet gravid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.