Manglende vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2015

Røverdatter

migxher skriver:

Og egentlig bare af ren nysgerrighed, jer der ikke vaccinerer jeres børn går i så Heller ikke ind for brug af anden medicin, ex pencillin osv. Der er jo også bivirkninger, som der jo egentligt er ved alt medicin. 

Jeg bruger helst ikke pencillin hvis det kan undgås. Ved absolut nødvendighed bruger jeg medicin. Her mener jeg antibiotika og lign.

Men jeg er også meget til brugen af Homøopatiske lægemidler , ja

Min søn har netop været syg med hoste, snot og feber. Han får intet panodil men derimod et godt gammeldags løgomslag om halsen, "Infeksin" dråber (homøopatisk) og EchinaForce fra A.Vogel Han var rask dagen efter De andre børn med samme virus i børnehaven tog det 3-6 dage at kommer sig over sygdommen.

Jeg giver ham desuden en masse godt til at booste immunsystemet i form af d- b - a - c - vitamin, omega-olier og mælkesyrerbakterier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

Røverdatter

Yurie skriver:

Jeg tror det er snakken i har haft inde i biografen(Omkring filmen?) der har fået ham til at tro noget.. Du har måske lige set op, da han så hen mod dig, da i stod udenfor, og derfor har han troet at du ventede på ham.

Det med at de laver om på det, er jo bare fordi jo bare fordi din udgave ikke er god nok. De vil hellere lave lidt om på det, så det er en lykkelig historie

De skal altid gøre det lidt større end det er. Det er sødt nok, men måske også lidt meget..

Men ja, medier og sådan noget skal altid blæse ting op, for at gøre det lidt mere intressant.

Jeg har aldrig snakket med ham - heller ikke i biografen . Forstår ikke hvor han får det fra  Men ja, han har helt sikkert misfortolket en del "signaler"... Men det er nu sødt, helt bestemt. Hans kommende pige er da en heldig én  

Anmeld

11. februar 2015

TNBC

Røverdatter skriver:

Jeg har aldrig snakket med ham - heller ikke i biografen . Forstår ikke hvor han får det fra  Men ja, han har helt sikkert misfortolket en del "signaler"... Men det er nu sødt, helt bestemt. Hans kommende pige er da en heldig én  

Lyder mærkeligt.. måske havde han bare set dig og ville gøre et forsøg, se om du reagerede på det.

Anmeld

11. februar 2015

kesuh

Yup, min knægt er vaccineret og har hele bogen fyldt som den skal være.  I dag fik han 4 års vaccinationen MFR 2 og hans læge var nervøs for om jeg ville vælge det fra pga alt det hurlumhej der har været. Bad ham bare lade sprøjten og se at få det overstået pga min knægt hader nåle og han havde lugtet lunten :-D 

Anmeld

11. februar 2015

Sprit25

Røverdatter skriver:

Nu vil jeg forsøge at komme med et svar. Jeg kan ikke tage ansvar for, hvordan I vil tage det her svar til jer. Grunden til at jeg skriver dette er, at den seneste tid har været meget hadsk over for de som ikke vaccinerer. Det er foruroligende at tingene kan gå således..

Der er en herinde som skriver, at de som fravælger vaccine søger på Google - og fravælger deraf. Ligeledes at JEG har et ansvar for andres børn, og derfor skal vaccinere min søn.

Jeg har aldrig, og vil aldrig vaccinere min søn - og dét tager jeg ansvar for.

Jeg er "indirekte" (pga al denne hetz) blevet kaldt for uansvarlig og hysterisk. Jeg vil gerne på forhånd frabede mig nedladende eller anfægtende kommentarer rettet mod mig som person. Tak...

I forhold til det med at være kritisk overfor ikke-evidens baseret videnskab. Hvem beslutter sig for videnskaben? Hvordan ved vi, at de personer der står bag forskningen og BT eller Politikens redaktion ikke understøttes af interesseorganisationer, eller Big Pharma? hvem bestemmer hvad der er evidens baseret? (undersøg og find ud af, at der er mange interesser i et område såsom vacciner og medicin - og selvsagt forskningen heraf). Og Hvorfor er det så svært for de bivirkningsramte at få deres bivirkning registreret som en vaccineskade? Det er spørgsmål jeg begyndte at søge svar på for en del år siden efterhånden. Allerede da jeg var gravid havde jeg på fornemmelsen at der ligger meget mere bag end som så.

Det er ikke at spøge med - det her handler om penge. Der står nogle store firmaer (medicinalindustrien) bag alle vacciner. (Disse mennesker vil gøre alt hvad de har i deres magt - og den er stor! - for at vi ikke kommer til at tænke selv og stille spørgsmålstegn. De vil også gerne lade dette gå gennem medierne, så der kan skabes uro og debat). De tjener kassen på at praktiserende læger vaccinerer patienter. Hvor mange af jer har hørt den her sætning "Det er bare fordi du ikke har set/oplevet et barn med polio"? Jep, den er vi en del der har hørt. Hvorfor mon vi alle hører det samme spørgsmål gentage sig? Jeg har hørt den 3 gange uafhængigt af hinanden. Og ligeledes fra et familiemedlem og en veninde hvis læge også har sagt det selvsamme til hende. Jeg synes det er tankevækkende. Hvorfor denne frase, som nu er blevet dagligdags sprog - for at sprede frygt.

Det er forfærdeligt med polio og mæslinger (for at tage eksempler)- selvfølgelig! Det er der ingen der ønsker. Hvad jeg ikke forstår er, hvorfor pengene i industrien ikke bruges til forskning og research til at finde frem til, Hvordan man bekæmper disse sygdomme helt optimalt? Vi har et sundhedssystem og en teknologi der kan MEGET mere end vacciner. Hvorfor ikke sætte pengene ind på dette område - det er IKKE vaccinerne der har "udryddet" børnesygdommene - og det kommer de heller ikke til. Mange studier viser ligeledes at f.eks. mæslinge udbrud også har forbindelse til de som er vaccinerede.

Jeg tror på et medfødt (naturligt) immunforsvar, og jeg tror på at man i stedet for at vaccinere, helt klart kan styrke sit barns immunforsvar naturligt og meget mere effektivt.

Jeg vil gerne linke til artikler, nogle af dem skrevet af læger (der tør stå frem), andre er artikler som jeg har fået anbefalet der både indeholder ekspert-udsagn og data fra CDC - eller videoer fra youtube. Ja I må tænke hvad I vil "årh endnu en konspirations-teoretiker" eller "hun lever i en anden verden" eller "hysterisk mor". Jeg tager ikke ansvar for hvad I eventuelt vil tænke om mig, ligesom jeg ikke vil pådutte Jer, hvilke valg I skal tage for Jeres barn.

Jeg vil dog understrege at jeg er ret sikker på, jeg har læst meget mere og søgt meget mere på info om vacciner end mange herinde har. Og jeg vil gerne tro at mange herinde ikke har lavet research på området der taler mod vaccination.

I må gerne få lidt links, hvis i virkelig ønsker at dykke ned i det - det er kun ved selv at ville finde svar, at man ren faktisk kan få svar. (Der er som sagt mange penge i det her, og meget info tilbageholdes)

Her er et uddrag fra én af "artiklerne" på GlobalResearch.ca:

"Comparative data provided by the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) and the Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) reveal that  nobody has died from measles in more than 10 years, while at least 108 deaths reported in VAERS during the same time frame have been linked to measles vaccines."

PS:

Jeg har haft en laaaang dag, og er midt i et brud med min (eks)kæreste, som tager hårdt på mig. Desuden er jeg åbenbart blevet spottet i en biograf af en ung fyr, hvilket er blevet blæst helt op til en eller anden form for romance, og dækket af lokalt TV samt biografens FB side. Det har været en underlig weekend, og alt imens raser vaccine debatten (igen igen) derudaf, og dagligt er der kommentarer. Jeg har lyst til at krybe ned i et musehul og blive der (med min dreng selvfølgelig)... Nå, men det jeg vil sige her er, at hvis jeg har udtrykt mig mærkeligt eller uklart, eller hvis jeg virker sur (hehe) så er det bare fordi min hoved er ved at sprænge.... 

Først: tusind tak fordi du deler din "erfaringer". Dernæst jeg må indrømme jeg stadig ikke helt forstår dit valg.

Det kan godt være jeg er naiv men det er mit indtryk vi slet ikke har samme industri i USA. Bare det man kan få billigere variationer af noget medicin er helt klart en fordel. 

Normalt er jeg heller ikke fan af alt mmuligt medicin og jeg er typen der hellere tager en lur end en Panodil men lige det her tilfælde hvor nogen af de børne sygdomme rent faktisk kan betyde døden er jeg villig til at gøre alt for at beskytte mit barn. Specielt da jeg har en veninde på 27 der nu er hjerneskadet af meningitis. 

Du snakker om at bekæmpe det på en anden måde. Men man ser jo i andre lande, hvor der ikke bliver vaccineret, at disse sygedomme bryder ud så måske er vaccinen den eneste måde? 

Anmeld

11. februar 2015

Bella&Lina

Vores ældste datter på 3 år har fået alle stik til tiden. Vores yngste på 6 mdr fik sin 3 mdt vaccine en måned senere , altså som 4 mdR gammel. Om aftenen var hun slet ikke sig selv. Hun havde ikke speciel feber, men hun var slet ikke "normal". De næste 4 dage havde hun episoder hvor hun ud i det blå vendte det hvide ud af øjnene, og dinglede med hovedet fra side til side ligesom en baby Gør som ikke selv kan holde hovedet, hvilket hun godt kunne og havde kunne længe. Siden har der intet Været.  Hun er dog kontant syg og har Været det Siden hun blev født. vpres læge ville ikke så meget som kigge på hende. Vi skiftede læge, og med en henvisning til børnelæge venter vi nu på at vi finder ud af med statens serum institut hvad de vil anbefale videre. Indtil da får hun IKKE flere stik, og jeg er ikke sikker på hun overhovedet får flere, men omvendt er det Heller ikke noget jeg er tryg  ed, så jeg ved ikke helt endnu hvillet ben vi vælger og stå på, men en ting er sikkert, vi er igang med og læse MEGET og GRUNDIGT. 

Anmeld

12. februar 2015

Beem82

Røverdatter skriver:

Professor taler ud:

http://www.collective-evolution.com/2014/11/18/professor-reveals-shocking-report-on-flu-vaccinations/

Noget om mæslinger:

http://www.vaccinationcouncil.org/2014/06/24/measles-and-measles-vaccines-fourteen-things-to-consider-by-roman-bystrianyk-co-author-dissolving-illusions-disease-vaccines-and-the-forgotten-history/

Hvad vacciner indeholder rent kemisk (dette ved selv læger og sygeplejerske ikke - de henviser til SSI):

http://vaccines.procon.org/view.resource.php?resourceID=005206#header_mmr

Der hvor citatet fra før (mit tidligere indlæg) er taget fra:

http://www.globalresearch.ca/measles-vaccines-kill-more-people-than-measles-cdc-data-proves/5429736

Fra samme side - omhandler vaccine-interesser og pengene involveret:

http://www.globalresearch.ca/the-vaccine-coverup-30-years-of-secret-official-transcripts-show-uk-government-experts-cover-up-vaccine-hazards-to-sell-more-vaccines-and-harm-your-kids/5354241

Samme side:

http://www.globalresearch.ca/vaccine-mccarthyism-what-if-the-vaccine-paradigm-itself-is-deliberately-flawed/5427768

Mange læger og tidligere direktører inden for sundheds branchen taler ud - især en side omkring bivirkninger:

http://vaccine-injury.info/

Det her er dog fra en blog, jeg stødte på den i går - og den ramte plet hos mig, så jeg deler den alligevel -selvom det er et blog-post:

http://www.livingwhole.org/to-the-parent-of-an-immunocompromised-child-who-thinks-my-kid-is-a-threat/

Hvis man orker at læse om link mellem autisme og vaccine (læs: Langt!):

http://www.scribd.com/doc/220807175/86-Research-Papers-Supporting-the-Vaccine-Autism-Link

Jeg kan faktisk blive ved med at finde andre sites der er gode at tjekke ud hvis man vil.

Et par stykker jeg vil anbefale at følge eller undersøge deres udtalelser omkring vacc.; Dr. Tenpenny og Dr. Suzanne Humphries. Derudover findes mange flere. Se eventuelt linket ovenfor med lægernes udtalelser.

Der er som sagt mange der tjener penge i det her - og der er mange interesser i at holde information om, hvorfor man ikke bør vaccinere, nede. Det er heller ikke alle der "tør" dykke ned i det. Og jeg forstår det egentlig godt. Efter jeg har læst meget om vacciner, tør jeg ikke andet end at lade være med at vaccinere.

Vil anbefale folk at søge ind i gruppen "Naturligt sunde børn. Vaccination og den alternativ. Forum for forældre" på FB hvis de er nysgerrige og ønsker mere belysning.. Godnat herfra  

Nu har jeg kigget flere af dine links igennem og kan starte med at nævne at GlobalResearch er en medieorganisation, altså er de lige så frit til at tolke og tage ting ud af en sammenhæng som BT og Politiken. Så dem kan jeg ikke tage for alt for gode varer. Gad vide hvem der betaler dem 

Artiklen der viser at mæslinger allerede var udryddet før vaccination startet er meget fin, men kræver netop at man ser tallene i den korrekte historiske sammenhæng. En uhyggelig stor andel børn døde for mange år side, vi fik bedre hygiejne og lægevidenskaben blev klogere så antallet blev reduceret voldsomt. Ja! Men det ændrer jo ikke på at antallet er voldsomt på vej op igen (efter nutidens målestok!) siden år 2000 hvor CDC ellers erklærer sygdommen udryddet og der så samtidig kom den famøse artikel ud om sammenhæng mellem vaccine og autisme der starter antivaccinationsbølgen. 

Den første artikel er ang influenzavaccinationen og den har aldrig lovet at beskytte 100%. Så den ved jeg ikke hvad du bruger til.

Siden  http://vaccine-injury.info/ kan jeg slet ikke tage seriøst. Find videnskabelige artikler istedet, please

Ang indholdet i vaccinerne, er der noget bestemt du stejler over?

Og selvfølgelig er der voldsomt store penge involveret i lægemiddelverdnen, er du klar over hvor dyrt det er at få et lægemiddel på markedet? Og jo, det har forskruet mange ting i især USA. Jeg græmmes selv ved tanken! Men det ændrer jo ikke på at risikoen for at få mæslinger, kighoste, polio osv er mere eller mindre elimineret pga vaccinationsprogrammet. Det synes jeg er det hele værd!

Og hvis andelen af dødsfald og bivirkninger af vaccinationen virkelig var så talrige, så nægter jeg simpelthen at tro på at pengemændene i medicinalindustrien ville være i stand til at lukke ned for det, hvilket jo ellers er et argument i antivaccer-verdenen.

Hvis jeg fandt links (fra videnskabelige tidsskrifter) til at modsvare noget af dette, ville du så bruge tid på dem??

Udfordringen i dag er jo netop at man kan finde opbakning til hvad som helst på nettet, man må derfor godt være lidt kildekritisk...

Anmeld

12. februar 2015

nebbe

Beem82 skriver:

Nu har jeg kigget flere af dine links igennem og kan starte med at nævne at GlobalResearch er en medieorganisation, altså er de lige så frit til at tolke og tage ting ud af en sammenhæng som BT og Politiken. Så dem kan jeg ikke tage for alt for gode varer. Gad vide hvem der betaler dem 

Artiklen der viser at mæslinger allerede var udryddet før vaccination startet er meget fin, men kræver netop at man ser tallene i den korrekte historiske sammenhæng. En uhyggelig stor andel børn døde for mange år side, vi fik bedre hygiejne og lægevidenskaben blev klogere så antallet blev reduceret voldsomt. Ja! Men det ændrer jo ikke på at antallet er voldsomt på vej op igen (efter nutidens målestok!) siden år 2000 hvor CDC ellers erklærer sygdommen udryddet og der så samtidig kom den famøse artikel ud om sammenhæng mellem vaccine og autisme der starter antivaccinationsbølgen. 

Den første artikel er ang influenzavaccinationen og den har aldrig lovet at beskytte 100%. Så den ved jeg ikke hvad du bruger til.

Siden  http://vaccine-injury.info/ kan jeg slet ikke tage seriøst. Find videnskabelige artikler istedet, please

Og selvfølgelig er der voldsomt store penge involveret i lægemiddelverdnen, er du klar over hvor dyrt det er at få et lægemiddel på markedet? Og jo, det har forskruet mange ting i især USA. Jeg græmmes selv ved tanken! Men det ændrer jo ikke på at risikoen for at få mæslinger, kighoste, polio osv er mere eller mindre elimineret pga vaccinationsprogrammet. Det synes jeg er det hele værd!

Og hvis andelen af dødsfald og bivirkninger af vaccinationen virkelig var så talrige, så nægter jeg simpelthen at tro på at pengemændene i medicinalindustrien ville være i stand til at lukke ned for det, hvilket jo ellers er et argument i antivaccer-verdenen.

Hvis jeg fandt links (fra videnskabelige tidsskrifter) til at modsvare noget af dette, ville du så bruge tid på dem??

Udfordringen i dag er jo netop at man kan finde opbakning til hvad som helst på nettet, man må derfor godt være lidt kildekritisk...

Sørgeligt at diverse interesseorganisationer osv. Benytter medierne til at overbevise den mere naive del af befolkningen. - De er jo netop medskyldige i, at den alm. dansker i større grad dropper det anbefalede vaccineprogram. I sidste enden bliver konsekvensen desværre fatal øv. Til de der måtte være i tvivl kan der blot anbefales af søge den evidensbaserede viden herom, da indholdet her er af en helt anden faglig standard med krav osv til forskningen. Kan bl.a. anbefale de bibliografiske søgedatabaser Cinahl og Pubmed.

Anmeld

12. februar 2015

migxher

Altså nu har jeg kigget diverse artikler, links mm igennem, og bla. meldt mig ind i den gruppe på face, naturlig sunde børn, og jeg må inderømme at jeg slet ikke er blevet klogere  Og den der gruppe på face kan jeg slet ikke tage seriøst må jeg indrømme. De er jo total gennem syret af konspirations teorier der inde, det er jo helt vildt, troede hun den slags eksisterede i USA, og det lader til at være almen viden der inde at vacciner kan give autisme, der er i hvert fald flere mødre der inde der påstår at deres unger har udviklet autisme af at blive vaccineret med MFR vaccinen. 

Problemet for mig er bare lidt at jeg slet ikke aner hvad jeg skal tro. Man kan jo finde læger, artikler, film mm. der bakker op om vacciner og som tager afstand, man kan så at sige finde gode beviser fra begge lejre. 

Det er jo ellers noget der er super relevant for min kommede søn der forhåbentlig melder sin ankomst om små 4 uger. Men som det ser ud lige nu er mig og min kæreste i hvert fald enig om at han da helt sikkert skal have sine vacciner. Jeg vælger at tro på at staten vil os det bedste når de anbefaler at vi vaccinere vores unger. 

Anmeld

12. februar 2015

Røverdatter

Beem82 skriver:

Godt at du er kritisk!

Mine links er til dem som ønsker at læse og se dem som det de er. Gerne objektivt. Læs hvad der står. Og følg din mavefornemmelse.

Min erfaring i den her vaccine "debat" er, at folk allerede har taget parti, og derefter skyder med skarpt efter alt hvad der ikke stemmer overens. Fair nok. Min videnskab kan være ligeså ægte som din 

Vi kommer jo ingen vegne i den her debat, hvor (næsten) alle klapper hinanden på skulderen og hepper for medicinalindustrien (vel og mærke uden at de muligvis er klar over det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.