Read the baby, not the books.
med vores søn fra juni 2011 har vi fulgt det danske vaccinationsprogram, i god tro.
Han har fået alle vacciner til dato, men vi er meget i tvivl om de kommende vacciner om de skal udskydes nogen år, da han har udviklet granulomer og aluminiumsallergi, som er kendte bivirkninger men vi ikke fik noget at vide om.
Vi har nu kæmpet over et år med sundhedssystemet fordi vores søn har fået så mange skavanker af vaccinerne og er blevet så syg så syg for hver vaccine og har fået kløende granulomer som han kradser sig til blods i.
Ud over det har granulomer også forårsaget at hans immunforsvar hele tiden er belastet og derfor altid har hævet lymfekirtler og han får nældefeber i tide og utide.
Det er anerkendt af Sundhedsstyrelsen og han har fået en ret stor erstatning for svie og smerte og vi genoptager sagen når han bliver 5 år, hvis han stadig har gener.
Der er så mange skadelige stoffer i vacciner og jeg havde aldrig tænkt den tanke før min søn reagerede så kraftigt, så ud fra det synspunkt forstår jeg godt nogen fravælger vaccine eller udskyder det til børnenes immun system er mere veludviklet.
Anmeld