Manglende vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

Røverdatter

nebbe skriver:

Sørgeligt at diverse interesseorganisationer osv. Benytter medierne til at overbevise den mere naive del af befolkningen. - De er jo netop medskyldige i, at den alm. dansker i større grad dropper det anbefalede vaccineprogram. I sidste enden bliver konsekvensen desværre fatal øv. Til de der måtte være i tvivl kan der blot anbefales af søge den evidensbaserede viden herom, da indholdet her er af en helt anden faglig standard med krav osv til forskningen. Kan bl.a. anbefale de bibliografiske søgedatabaser Cinahl og Pubmed.

Undskyld mig?!

Benytter medierne? Hvem tror du lige der har gang i den mest perfekte markedsføring lige nu igennem medierne?

Igen er jeg blevet kaldt naiv i dag - dette er sket to gange.

Synd at samfundet er blevet sådan her. At vaccination nu ses som et helligt middel mod al ondskab.

Ærgerligt at samfundet udstøder på denne måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Røverdatter

migxher skriver:

Altså nu har jeg kigget diverse artikler, links mm igennem, og bla. meldt mig ind i den gruppe på face, naturlig sunde børn, og jeg må inderømme at jeg slet ikke er blevet klogere  Og den der gruppe på face kan jeg slet ikke tage seriøst må jeg indrømme. De er jo total gennem syret af konspirations teorier der inde, det er jo helt vildt, troede hun den slags eksisterede i USA, og det lader til at være almen viden der inde at vacciner kan give autisme, der er i hvert fald flere mødre der inde der påstår at deres unger har udviklet autisme af at blive vaccineret med MFR vaccinen. 

Problemet for mig er bare lidt at jeg slet ikke aner hvad jeg skal tro. Man kan jo finde læger, artikler, film mm. der bakker op om vacciner og som tager afstand, man kan så at sige finde gode beviser fra begge lejre. 

Det er jo ellers noget der er super relevant for min kommede søn der forhåbentlig melder sin ankomst om små 4 uger. Men som det ser ud lige nu er mig og min kæreste i hvert fald enig om at han da helt sikkert skal have sine vacciner. Jeg vælger at tro på at staten vil os det bedste når de anbefaler at vi vaccinere vores unger. 

Du har faktisk ret. Der er anerkendte og dygtige videnskabsmænd og yderst erfarne læger i begge lejre. Kan godt forstå du er i tvivl.

Spørgsmålet er bare, hvem der er betalt af hvem?

Spørgsmålet er også, hvad siger ens mavefornemmelse?

Jeg ville undersøge det hele nærmere, hvis jeg var dig. Og om ikke andet så i det mindste udskyde vaccinerne til dit barn bliver ældre. Når det er så lille som 3 mdr, er det stadig i gang med naturligt at opbygge sit eget immunsystem.

Vaccination i DK er et tilbud, ikke en pligt. Men fravælger man vaccinen kan man måske blive set på med andre øjne, og man kan regne med stor modgang.

For mig er det det hele værd  Jeg er meget glad for det valg jeg har truffet - og jeg er yderst tryg omkring mit fravalg.

Anmeld

12. februar 2015

Beem82

Røverdatter skriver:

Godt at du er kritisk!

Mine links er til dem som ønsker at læse og se dem som det de er. Gerne objektivt. Læs hvad der står. Og følg din mavefornemmelse.

Min erfaring i den her vaccine "debat" er, at folk allerede har taget parti, og derefter skyder med skarpt efter alt hvad der ikke stemmer overens. Fair nok. Min videnskab kan være ligeså ægte som din 

Vi kommer jo ingen vegne i den her debat, hvor (næsten) alle klapper hinanden på skulderen og hepper for medicinalindustrien (vel og mærke uden at de muligvis er klar over det)

Øv, håbede lige du ville respondere på mine kommentarer og havde mere at byde ind med, prøvede rent faktisk at have et åbent sind da jeg læste dine henvisninger!

Selvfølgelig hepper jeg på medicinalindustrien, er trods alt medicinalkemiker og om tre måneder med en PhD i tasken (). Og de gør sgu meget godt! Det er ikke en perfekt industri, der sker fejl og de er af og til fatale. Tænk bare thalidomid - GYS! Men ikke engang dengang blev der lukket ned for sagen eller folk blev betalt for at tie eller bebrejde hvadvedjeg istedet. Og det havde ellers været let i tiderne uden google, twitter, cnn osv. 

Men lige meget hvad, så er det vigtigste argument for mig, at vi efter vaccinationsprogrammets start ikke har skulle bekymre os om de sygdomme. Man kan ikke komme udenom at de er næsten udryddet på vores breddegrader. Er vi ikke enige så langt?

Altså påtager jeg mig det ansvar, der går ud på at sørge for det forbliver sådan. Og det kan jeg gøre ved at vaccinere mine kommende børn. Jeg vil sgu ikke være skyld i at x% børn i de næste generationer skal dø af de her sygdomme!

Tro mig, efter at mit første barn døde vil jeg ikke gøre det mindste, der kan bringe mine kommende børns liv i fare. Så jeg tager det sgu alvorligt!

Jeg tror helt ærligt at vores største problem er at vi har det for godt! Vores største frygt er overvægt og diabetes. Og at vores små pus måske får lidt feber et døgns tid efter stikket. Vi er blevet for trygge og kender ikke farerne ved de sygdomme vi er ved at lukke op for igen. Skru tiden lidt tilbage og jeg tror vores oldeforældre ville klappe os sådan en på skrinet! 

Anmeld

12. februar 2015

Beem82

Røverdatter skriver:

Undskyld mig?!

Benytter medierne? Hvem tror du lige der har gang i den mest perfekte markedsføring lige nu igennem medierne?

Igen er jeg blevet kaldt naiv i dag - dette er sket to gange.

Synd at samfundet er blevet sådan her. At vaccination nu ses som et helligt middel mod al ondskab.

Ærgerligt at samfundet udstøder på denne måde.

Hvem er det - ifølge dig- der har gang i den perfekte markedsføring lige nu? Kunne godt tænke mig lidt facts omkring det 

Nææ vaccination bliver ikke set som et "helligt middel mod al onskab", bare mod mæslinger, kighoste og polio. Men det er også ondt nok - synes jeg ihvertfald!

Du reagerer over at blive kaldt naiv. Men det er da det du synes vi er, er det ikke? At vi i dine øjne falder for pengemændenes og medicinalindustriens og mediernes lovsang og lukker øjnene for al andet?

Anmeld

12. februar 2015

Røverdatter

Beem82 skriver:

Hvem er det - ifølge dig- der har gang i den perfekte markedsføring lige nu? Kunne godt tænke mig lidt facts omkring det 

Nææ vaccination bliver ikke set som et "helligt middel mod al onskab", bare mod mæslinger, kighoste og polio. Men det er også ondt nok - synes jeg ihvertfald!

Du reagerer over at blive kaldt naiv. Men det er da det du synes vi er, er det ikke? At vi i dine øjne falder for pengemændenes og medicinalindustriens og mediernes lovsang og lukker øjnene for al andet?

Jeg har aldrig kaldt nogen ved navne! Har aldrig kaldt nogen af jer naive . At du synes det virker som det ord eller navn jeg lægger bag ved det andet jeg skriver er helt og holdent din egen tolkning.

Tillykke med din kommende PhD titel - det er super fint, dog ændre det ikke mit syn og min fornemmelse for, hvad der er bedst.

Jeg reagerer sådan her - og vælger ikke at kommentere på dit svar - fordi jeg ved at "kampen" er umulig "at vinde" (selvom jeg faktisk ikke ønsker at vinde.. Har fra start af skrevet at jeg ikke ønsker at uddybe hvorfor (mit første indlæg) - Indtil videre er jeg faktisk kun blevet bekræftet i hvad folk tænker om mit valg..)

Ærgerligt at du smider din status om uddannelse på bordet. Så læser du jo netop med dine uddannelses-øjne og ikke med din indre sjæl og mavefornemmelse (hvilket for mig er det allervigtigste!)... Ikke at det er dårligt i forhold til din uddannelse - men det er knapt så godt hvis man gerne vil læse hvad der rent faktisk står - med helt klare øjne og åbent sind. (Og ja - jeg har læst videnskabelige artikler med åbent sind og i god tro - er stadig ikke overbevist, faktisk tværtimod..)

Nej vacciner har ikke "udryddet" børnesygdommene - dette er stadig min holdning - for bare at svare på ét af dine spørgsmål..

Anmeld

12. februar 2015

Beem82

Røverdatter skriver:

Jeg har aldrig kaldt nogen ved navne! Har aldrig kaldt nogen af jer naive . At du synes det virker som det ord eller navn jeg lægger bag ved det andet jeg skriver er helt og holdent din egen tolkning.

Tillykke med din kommende PhD titel - det er super fint, dog ændre det ikke mit syn og min fornemmelse for, hvad der er bedst.

Jeg reagerer sådan her - og vælger ikke at kommentere på dit svar - fordi jeg ved at "kampen" er umulig "at vinde" (selvom jeg faktisk ikke ønsker at vinde.. Har fra start af skrevet at jeg ikke ønsker at uddybe hvorfor (mit første indlæg) - Indtil videre er jeg faktisk kun blevet bekræftet i hvad folk tænker om mit valg..)

Ærgerligt at du smider din status om uddannelse på bordet. Så læser du jo netop med dine uddannelses-øjne og ikke med din indre sjæl og mavefornemmelse (hvilket for mig er det allervigtigste!)... Ikke at det er dårligt i forhold til din uddannelse - men det er knapt så godt hvis man gerne vil læse hvad der rent faktisk står - med helt klare øjne og åbent sind. (Og ja - jeg har læst videnskabelige artikler med åbent sind og i god tro - er stadig ikke overbevist, faktisk tværtimod..)

Nej vacciner har ikke "udryddet" børnesygdommene - dette er stadig min holdning - for bare at svare på ét af dine spørgsmål..

Du som person blev heller ikke kaldt naiv, vil jeg lige pointere 

Ved ikke helt hvilket navn du refererer til, der har du tabt mig.

Jeg siger på ingen måde, at det gør mig klogere at jeg er uddannet som jeg er! På ingen måde! Det vil sgu da være ret højrøvet! Ville bare sige, at jeg erkender at stå med en fod i den ene lejr. Samtidig siger jeg jo også, at jeg er mor frem for alt og derfor på ingen måde blindt hopper i med begge fødder. Tro mig, var betingelsen for at jeg fik børn i fremtiden at jeg skulle smide min uddannelse overbord, gjorde jeg det uden at blinke!

Den her sag rammer mig jo netop lige i mit inderste - det er mine børns ve og vel det drejer sig om! Så synes netop derfor jeg kan forsvare, at jeg jeg er åben og objektiv.

Derfor håbede jeg også, at du ville svare på mine kommentarer - for jeg er åben for dine synspunkter. Det kan jo være jeg tager fejl! Jeg har bare heller ikke set noget endnu, som kunne vække tvivl. Men jo, du sagde at du ikke ville svare og det må jeg selvfølgelig acceptere 

At jeg læser med uddannelses-øjne betyder netop at jeg har lært at analysere hvad jeg læser. At være objektiv og tjekke kildernes brugbarhed og studiets troværdighed. At vurdere om det er holdbart, hvis man graver lidt dybere. Tør slet ikke tænke på hvor meget jeg ville blive sablet ned til mit kommende PhD forsvar hvis jeg ikke kunne vælge mine kilder med omhu og bare tolkede løs! GYS!

Jeg ved egentlig ikke hvad det er mine uddannelses-øjne skulle kunne overse som jeg ellers ville opfange med et åbent sind og klare øjne. Men indrømmet, jeg er også meget analytisk af natur og har derfor svært ved at adskille mine uddannelses-øjne og mit sind. Derfor har jeg også svært ved at møde mennesker på det nære plan hvor ikke alt kan måles og vejes. Men det kan det her og derfor stoler jeg også på min mavefornemmelse 

Bliver lige nødt til at spørge igen, synes du slet ikke vaccinerne har gjort bare en lille positiv forskel for vores samfund?

Anmeld

13. februar 2015

Røverdatter

Beem82 skriver:

Du som person blev heller ikke kaldt naiv, vil jeg lige pointere 

Ved ikke helt hvilket navn du refererer til, der har du tabt mig.

Jeg siger på ingen måde, at det gør mig klogere at jeg er uddannet som jeg er! På ingen måde! Det vil sgu da være ret højrøvet! Ville bare sige, at jeg erkender at stå med en fod i den ene lejr. Samtidig siger jeg jo også, at jeg er mor frem for alt og derfor på ingen måde blindt hopper i med begge fødder. Tro mig, var betingelsen for at jeg fik børn i fremtiden at jeg skulle smide min uddannelse overbord, gjorde jeg det uden at blinke!

Den her sag rammer mig jo netop lige i mit inderste - det er mine børns ve og vel det drejer sig om! Så synes netop derfor jeg kan forsvare, at jeg jeg er åben og objektiv.

Derfor håbede jeg også, at du ville svare på mine kommentarer - for jeg er åben for dine synspunkter. Det kan jo være jeg tager fejl! Jeg har bare heller ikke set noget endnu, som kunne vække tvivl. Men jo, du sagde at du ikke ville svare og det må jeg selvfølgelig acceptere 

At jeg læser med uddannelses-øjne betyder netop at jeg har lært at analysere hvad jeg læser. At være objektiv og tjekke kildernes brugbarhed og studiets troværdighed. At vurdere om det er holdbart, hvis man graver lidt dybere. Tør slet ikke tænke på hvor meget jeg ville blive sablet ned til mit kommende PhD forsvar hvis jeg ikke kunne vælge mine kilder med omhu og bare tolkede løs! GYS!

Jeg ved egentlig ikke hvad det er mine uddannelses-øjne skulle kunne overse som jeg ellers ville opfange med et åbent sind og klare øjne. Men indrømmet, jeg er også meget analytisk af natur og har derfor svært ved at adskille mine uddannelses-øjne og mit sind. Derfor har jeg også svært ved at møde mennesker på det nære plan hvor ikke alt kan måles og vejes. Men det kan det her og derfor stoler jeg også på min mavefornemmelse 

Bliver lige nødt til at spørge igen, synes du slet ikke vaccinerne har gjort bare en lille positiv forskel for vores samfund?

Nej det synes jeg ikke de har.

Jeg orker ikke at kommentere mere på det her. Når man skriver at alle der ikke vaccinerer er uansvarlige og naive (som folk blandt andet har skrevet herinde) så kan jeg netop tage det sådan -at jeg er inkluderet.

Det med uddannelses-øjne og analysere og tjekke "kilder" (Hvad med de læger der tør gå mod strømmen og netop skriver disse artikler eller komme med udsagn der taler mod vaccination - hvorfor er dette ikke godt nok? De er i det mindste ikke købt og betalt. Men hatten af for personer som Bill Gates - han har fandme fået styr på tingene ) - det betyder jo netop at du læser med disse "øjne". Det betyder jo netop at du er farvet, uanset hvor meget du forsøger at udtrykke dig anderledes. 

God dag til dig ! Jeg ville gerne debattere længere men jeg ved jo godt at det ingen veje fører det her. Vi er blevet dømt på forhånd - os der ikke vaccinerer. Og den seneste tid har virkelig ikke bidraget til at folk vil lytte. Du siger at du møder mig (mine få links) med åbent sind, men i virkeligheden er du jo afklaret. Du behøver ikke pakke det ind for min skyld..

Jeg har mødt meget had de sidste dage. I skulle alle vide hvordan det er at blive udstødt på den her måde. (Eller det ønsker jeg faktisk ikke for jer!) Blive kaldt for navne når man intet andet gør end at følge sit hjerte. Uhyggelig verden vi lever i.

Og husk at i Danmark er vacciner et tilbud! Det må ikke glemmes, og man kan tage jo tage op til overvejelse hvorfor....

Til slut vil jeg bare sige, at videnskaben altid vil kunne fejle, men hjertet vil aldrig fejle! Jeg har valgt at følge mit hjerte 100% 

Anmeld

13. februar 2015

Sprit25

Røverdatter skriver:

Nej det synes jeg ikke de har.

Jeg orker ikke at kommentere mere på det her. Når man skriver at alle der ikke vaccinerer er uansvarlige og naive (som folk blandt andet har skrevet herinde) så kan jeg netop tage det sådan -at jeg er inkluderet.

Det med uddannelses-øjne og analysere og tjekke "kilder" (Hvad med de læger der tør gå mod strømmen og netop skriver disse artikler eller komme med udsagn der taler mod vaccination - hvorfor er dette ikke godt nok? De er i det mindste ikke købt og betalt. Men hatten af for personer som Bill Gates - han har fandme fået styr på tingene ) - det betyder jo netop at du læser med disse "øjne". Det betyder jo netop at du er farvet, uanset hvor meget du forsøger at udtrykke dig anderledes. 

God dag til dig ! Jeg ville gerne debattere længere men jeg ved jo godt at det ingen veje fører det her. Vi er blevet dømt på forhånd - os der ikke vaccinerer. Og den seneste tid har virkelig ikke bidraget til at folk vil lytte. Du siger at du møder mig (mine få links) med åbent sind, men i virkeligheden er du jo afklaret. Du behøver ikke pakke det ind for min skyld..

Jeg har mødt meget had de sidste dage. I skulle alle vide hvordan det er at blive udstødt på den her måde. (Eller det ønsker jeg faktisk ikke for jer!) Blive kaldt for navne når man intet andet gør end at følge sit hjerte. Uhyggelig verden vi lever i.

Og husk at i Danmark er vacciner et tilbud! Det må ikke glemmes, og man kan tage jo tage op til overvejelse hvorfor....

Til slut vil jeg bare sige, at videnskaben altid vil kunne fejle, men hjertet vil aldrig fejle! Jeg har valgt at følge mit hjerte 100% 

Jeg vil først sige jeg er ked af du trækker dig da jeg stadig har lidt spørgsmål. Så jeh prøver lige alligvel. 

Jeg dømmer ikke forældre der ikke vaccinere jeg forstår det bare ikke og jeg startede debatten i håb om at få lidt mere konstruktive argumenter end dem jeg mødte i medierne. Om det lykkedes er jeg stadig ikke helt klar over. 

jjeg læste igår en artikel om en af de største kritikere af vaccinerne at hans børn selv er vaccineret og læste om en voksen mand der var blevet døv grundet fåresyge som voksen. Her kunne jjeg godt tænke mig din mening. 

Du skriver at hjertet aldrig fejler det er jeg tildels uenig da man tit kan tage de forkerte beslutninger med hjertet. 

Hvis du ikke gider mere offentligt håber jeg du måske vil forsætte privat

Anmeld

13. februar 2015

nebbe

Røverdatter skriver:

Du har faktisk ret. Der er anerkendte og dygtige videnskabsmænd og yderst erfarne læger i begge lejre. Kan godt forstå du er i tvivl.

Spørgsmålet er bare, hvem der er betalt af hvem?

Spørgsmålet er også, hvad siger ens mavefornemmelse?

Jeg ville undersøge det hele nærmere, hvis jeg var dig. Og om ikke andet så i det mindste udskyde vaccinerne til dit barn bliver ældre. Når det er så lille som 3 mdr, er det stadig i gang med naturligt at opbygge sit eget immunsystem.

Vaccination i DK er et tilbud, ikke en pligt. Men fravælger man vaccinen kan man måske blive set på med andre øjne, og man kan regne med stor modgang.

For mig er det det hele værd  Jeg er meget glad for det valg jeg har truffet - og jeg er yderst tryg omkring mit fravalg.

Men dit fravalg af vaccinen kan jo ikke blot få konsekvenser for DIT barn, men også andres børn. Jeg tror det er derfor du vil føle dig* set ned på*. Selvfølgelig er der økonomi i medicinalindustrien , men overvej blot hvor mange børneliv vaccinen har reddet i nyere tid. Længerevarende forskning koster milliarder. Jeg synes faktisk det er uden omtanke og direkte uansvarligt at fravælge vaccinerne. Foruroligende at iagttage, hvordan du er modstander af nødvendig medicin , hvis du underbygger dit valg på baggrund af  de sider du har linket til intrådte . Når det så er sagt så er vaccinen jo et tilbud og der står dig derfor frit at fravælge den. Har du overvejet , at du må stå til ansvar den dag dine børn spørger dig hvorfor de ikke blev vacc? Kan du leve med dit valg hvis de rammes af en af sygdommene? 

Anmeld

13. februar 2015

Carina:-)

Røverdatter skriver:

Nu vil jeg forsøge at komme med et svar. Jeg kan ikke tage ansvar for, hvordan I vil tage det her svar til jer. Grunden til at jeg skriver dette er, at den seneste tid har været meget hadsk over for de som ikke vaccinerer. Det er foruroligende at tingene kan gå således..

Der er en herinde som skriver, at de som fravælger vaccine søger på Google - og fravælger deraf. Ligeledes at JEG har et ansvar for andres børn, og derfor skal vaccinere min søn.

Jeg har aldrig, og vil aldrig vaccinere min søn - og dét tager jeg ansvar for.

Jeg er "indirekte" (pga al denne hetz) blevet kaldt for uansvarlig og hysterisk. Jeg vil gerne på forhånd frabede mig nedladende eller anfægtende kommentarer rettet mod mig som person. Tak...

I forhold til det med at være kritisk overfor ikke-evidens baseret videnskab. Hvem beslutter sig for videnskaben? Hvordan ved vi, at de personer der står bag forskningen og BT eller Politikens redaktion ikke understøttes af interesseorganisationer, eller Big Pharma? hvem bestemmer hvad der er evidens baseret? (undersøg og find ud af, at der er mange interesser i et område såsom vacciner og medicin - og selvsagt forskningen heraf). Og Hvorfor er det så svært for de bivirkningsramte at få deres bivirkning registreret som en vaccineskade? Det er spørgsmål jeg begyndte at søge svar på for en del år siden efterhånden. Allerede da jeg var gravid havde jeg på fornemmelsen at der ligger meget mere bag end som så.

Det er ikke at spøge med - det her handler om penge. Der står nogle store firmaer (medicinalindustrien) bag alle vacciner. (Disse mennesker vil gøre alt hvad de har i deres magt - og den er stor! - for at vi ikke kommer til at tænke selv og stille spørgsmålstegn. De vil også gerne lade dette gå gennem medierne, så der kan skabes uro og debat). De tjener kassen på at praktiserende læger vaccinerer patienter. Hvor mange af jer har hørt den her sætning "Det er bare fordi du ikke har set/oplevet et barn med polio"? Jep, den er vi en del der har hørt. Hvorfor mon vi alle hører det samme spørgsmål gentage sig? Jeg har hørt den 3 gange uafhængigt af hinanden. Og ligeledes fra et familiemedlem og en veninde hvis læge også har sagt det selvsamme til hende. Jeg synes det er tankevækkende. Hvorfor denne frase, som nu er blevet dagligdags sprog - for at sprede frygt.

Det er forfærdeligt med polio og mæslinger (for at tage eksempler)- selvfølgelig! Det er der ingen der ønsker. Hvad jeg ikke forstår er, hvorfor pengene i industrien ikke bruges til forskning og research til at finde frem til, Hvordan man bekæmper disse sygdomme helt optimalt? Vi har et sundhedssystem og en teknologi der kan MEGET mere end vacciner. Hvorfor ikke sætte pengene ind på dette område - det er IKKE vaccinerne der har "udryddet" børnesygdommene - og det kommer de heller ikke til. Mange studier viser ligeledes at f.eks. mæslinge udbrud også har forbindelse til de som er vaccinerede.

Jeg tror på et medfødt (naturligt) immunforsvar, og jeg tror på at man i stedet for at vaccinere, helt klart kan styrke sit barns immunforsvar naturligt og meget mere effektivt.

Jeg vil gerne linke til artikler, nogle af dem skrevet af læger (der tør stå frem), andre er artikler som jeg har fået anbefalet der både indeholder ekspert-udsagn og data fra CDC - eller videoer fra youtube. Ja I må tænke hvad I vil "årh endnu en konspirations-teoretiker" eller "hun lever i en anden verden" eller "hysterisk mor". Jeg tager ikke ansvar for hvad I eventuelt vil tænke om mig, ligesom jeg ikke vil pådutte Jer, hvilke valg I skal tage for Jeres barn.

Jeg vil dog understrege at jeg er ret sikker på, jeg har læst meget mere og søgt meget mere på info om vacciner end mange herinde har. Og jeg vil gerne tro at mange herinde ikke har lavet research på området der taler mod vaccination.

I må gerne få lidt links, hvis i virkelig ønsker at dykke ned i det - det er kun ved selv at ville finde svar, at man ren faktisk kan få svar. (Der er som sagt mange penge i det her, og meget info tilbageholdes)

Her er et uddrag fra én af "artiklerne" på GlobalResearch.ca:

"Comparative data provided by the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) and the Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) reveal that  nobody has died from measles in more than 10 years, while at least 108 deaths reported in VAERS during the same time frame have been linked to measles vaccines."

PS:

Jeg har haft en laaaang dag, og er midt i et brud med min (eks)kæreste, som tager hårdt på mig. Desuden er jeg åbenbart blevet spottet i en biograf af en ung fyr, hvilket er blevet blæst helt op til en eller anden form for romance, og dækket af lokalt TV samt biografens FB side. Det har været en underlig weekend, og alt imens raser vaccine debatten (igen igen) derudaf, og dagligt er der kommentarer. Jeg har lyst til at krybe ned i et musehul og blive der (med min dreng selvfølgelig)... Nå, men det jeg vil sige her er, at hvis jeg har udtrykt mig mærkeligt eller uklart, eller hvis jeg virker sur (hehe) så er det bare fordi min hoved er ved at sprænge.... 

Men ville du også fravælge vac mod malaria,stivkrampe ,gul feber osv hvis I f.eks skulle til Asien?

Og med den rejseaktivitet der er verden over er det jo kun spørgsmål om tid før vi ville være ret mange der ville dø en modbydelig død hvis folk lige pludselig fik den tanke at de vaccinationer er overflødige .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.