Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:
Ingen læser det nok alligevel, men kan ikke rediger mit eget opslag.
- Jeg har ikke den holdning, at om man læser bøger, så bliver man automatiske en bedre forældre-
- Min kæreste læser meget derfor synes jeg det er træls han ikke engang har åbnet bøgerne (Jeg vidste ikke hans mor, at vilde også købe han en bog om at blive far)
- Bogen jeg har købte er en bog om graviditeten stadier, skrevet af en mand til mænd, så de kan følge med hvad der sker. DEN ER IKKE OM OPDRAGELSE.
- Det er alt det folk har læste mellem linjer, fra min lille opslag SOM IKKE ER SANDT!!!
Men hvorfor er det trælst. Jeg læser meget, men har stadig en bunke bøger som jeg ikke har fået åbnet.
Der er også nogen gange de omkring mig rammer helt ved siden af med bøger og hvad der optager mig lige nu. Fx har jeg hørt Nynnes dagbog skulle være morsom, men ærligt ville ikke gide læse den.
Måske din mand bare ikke er der lige nu. Møg irriterende når nu du har brugt penge på bogen og du er der, men sådan er livet.
Min mand er også en læser (i perioder) og jeg var vild med Jo Nesbø, så sendte bud fra Italien og gav ham den første Jo Nesbø - han har ikke åbnet den i nu 3 år - ærgerligt, jeg ramte forkert og køber så bare ikke endnu en. Min mand har givet mig en juicer - har brugt den en gang - er slet ikke mig. Igen ærgerligt han ramte forkert. Men vi er da ikke skuffede mere øv.
og så må jeg igen sige, han kan altså også være lidt nervøs, lidt overvældet, lidt bange for det der skal ske. Og en metode er at "glemme", strudsemetoden og der hjælper en bog der sætter endnu mere fokus på det store og farlige bare ikke og da slet ikke en der kræver man har selvironi.
Ja øv med penge, men så er den vel ikke længere. Og en anden gav dig råder at læse den selv - ville jeg da gøre.