one night stand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

Helloo

Der lyder meget fake alt det her.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er sikkert meget rigtigt, men jeg ønsker ikke for MIT barn at det skal påvirkes af nogen religion(heller ikke kristendommen), det er et valg jeg mener man som menneske selv har. Og jeg VED at man ikke kan undgå at ens børn bliver påvirket hvis man finder sammen med et religiøst menneske:-)

Men nu er det sådan set ikke kun DIT barn så hvis du ikke ønsker barnet skal påvirkes af nogen religioner, så skulle du ikke have snydt en religiøs mand. 

Det er super fedt at du taler om hvad man har ret til som menneske samtidig med at du overvejer at fratage dit barn retten til sin far og en far retten til sit barn.

Anmeld

21. januar 2015

Krydserfingre

Ikke for at nedgøre unge mødte men kan se du kun er fra 94 (jeg er selv fra 92) så du har stadig meget at lære og det ville være mit råd til dig - få en abort eller tag ansvar og ring til manden. 

Hvis han er dørmand, muslim og bevidst har sex med en fuld pige følger han i hvert fald IKKE islam 100%. Når det så er sagt, kan du ikke udtale dig om hans kultur. Kulturer varierer fra familie til familie. Også indenfor islam. OG! HVORFOR HAR DU KKKE TAGET EN FORTRYDELSESPILLE DAGEN EFTER??????? giver ingen mening for mig. 

Anmeld

21. januar 2015

Magsen

monedk skriver:

Jeg vil give Maggiehs ret i at faren har ret til at vide det hvis du beholder barnet. Man skal to til tango, og hvordan ville du mon selv have det hvis du var i hans sko og havde et barn uden at vide det? (:

Men jeg bliver nød til at kommentere først og fremmest på din ( Maggiehs) beskeds tone som jeg syntes er hård i forhold til Kng1994 bare beder om råd - og så har hun på ingen måde ret i at dømme i forhold til ubeskyttet sex... det kan ske for selv den bedste og det man vel må lærer af det er at tage de konsekvenser der kan komme ud af det.. 

Tilbage til din graviditet - i bund og grund handler det jo også om hvad der er bedst for barnet og det må du jo vurdere, jeg har en meget tæt i familien der har valgt at hendes søn ingen far har på papirende, men det ved hendes søns far godt, og hun taler åbent og ærligt om hvorfor hun valgte det og hvem han er når hendes søn spørg.. her har de en aftale om når han bliver 17/18 kan han mødes sin far. 

God dag

Say what?? Det er da slet ikke sagt i en hård tone?? 

Jeg spørger jo bare ind til det hun skriver 

Anmeld

21. januar 2015

Christine

mor:) skriver:

Man har da pligt til at oplyse hvem faderen er - hvis man har kendskab til det. 

Hvem betaler så børnebidrag?

Tjah der gør vi jo alle på en måde 

Ikke super fedt og hvis man siger man ikke ved faren er så skal der eller kan der i hver fald sættes en efterforskning i gang for at finde ud af det. Og så er det igen det offentlige der betaler ballet.

men selvfølgelig skriver man hvem faderen er hvis man er moden nok til et barn.

Anmeld

21. januar 2015

Sprit25

Kng1994 skriver:

Nej ikke bevidst overhovedet! Kunne jeg aldrig drømme om ! 

Men hvorfor sagde du ja til spørgsmålet om P-piller? Det er jo dumt specialet når han decideret spørger!!

Anmeld

22. januar 2015

monedk

mor:) skriver:

Man har da pligt til at oplyse hvem faderen er - hvis man har kendskab til det. 

Hvem betaler så børnebidrag?

Ja det har man det ved jeg. Nu er det jo ikke mig vi taler om så det ved jeg intet om. men hvis der kommer noget udover det vi alle får hver 3. måned. vil jeg tro det er staten? 

Anmeld

22. januar 2015

monedk

Pointen er jo ikke i skal dømme hende på om hun har sagt noget i fuld skab eller ej. sket er sket. er i virkelig alle så hellige at i aldrig har gjort noget dumt? omg. 

Ja hun skulle have tænkt sig om, men det er jo ikke det hun beder om hjælp til. folk har sku gjort dummere ting.

i for vilde!

Anmeld

22. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg tænker trold ......

Anmeld

22. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
monedk skriver:

Pointen er jo ikke i skal dømme hende på om hun har sagt noget i fuld skab eller ej. sket er sket. er i virkelig alle så hellige at i aldrig har gjort noget dumt? omg. 

Ja hun skulle have tænkt sig om, men det er jo ikke det hun beder om hjælp til. folk har sku gjort dummere ting.

i for vilde!

Jo vi har alle dummet os - men lad os antage det er fuldskaben der har gjort at hun løj - hvorfor så ikke tage en fortrydelsespille dagen efter? 

Og det værste er jo ikke at hun har løjet omkring p-piller - det værste er at hun overvejer ikke at lade faren kende til sin søn og omvendt. Og det vidner nu ikke om et særligt voksen og ansvarligt menneske.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.