one night stand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

lineog4

En ting er det juridiske og det økonomiske.

Men en anden ting er det menneskelige - hvad hvis du møder ham i byen gravid eller med en baby, hvordan vil du føle inden i.

hvad når barnet spørger: ved du hvem min far er? Vil du videreføre løgnen og have en løgn mellem dig og dit barn?

Hvis du ikke vil lyve og dit barn opsøger sin far fx som 15 årig, vil du kunne se dem begge i øjnene og sige du gjorde det rigtige når de spørger dig: hvorfor fratog du os retten til at være far og datter/søn?

En løgn kan æde en inden fra, den kan ødelægge forhold. Jeg ville selv aldrig ønske at have en så stor løgn mellem mig og mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Loa

Vivienne skriver:

Jeres barn skal ikke straffes for jeres dumhed! 

Hvis du var kvinde nok til at drikke dig fuld, gå i seng med en muslimsk fyr (velvidende om at du ikke ønsker at dine børn vokser op i "den kultur") uden beskyttelse, og lyve om p-pillerne, så burde du være kvinde nok og fortælle ham det, såfremt du vil beholde barnet, som jeg kan fornemme du vil. 

Desuden fornemmer jeg ud fra dit indlæg, at du løg om p-pillerne med vilje... Hvis jeg tager fejl, beklager jeg!

Anyways, vær voksen, fortæl ham det og giv ham en chance!

Tænker også hvorfor man siger man er på piller hvis man ikke er, bare fordi man fuld... Lyder lidt som en der bare gerne vil have et barn...

Anmeld

21. januar 2015

l.kjoeller

Med fare for  at lyde hård synes jeg faktisk lidt du skylder faren abort  hvis det stadig er muligt.  Er ellers af den holdning  at kvinden er sig selv nærmest hvad abort angår undtagen  når man lyver om prævention.  Det startet forældre forhold  på helt forkert  grundlag. Når det er sagt skal faren  også vide det. Du skal ikke lytte på folk siger du ikke  er klar til at være moder for det kan ingen bedømme ud fra dette. Held og lykke

Anmeld

21. januar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg er så imod abort ! Men jeg vil sige at du skal få dig en abort. Også tag ud i byen igen og bliv gravid med en ikke muslim. Du har snydt ham til en graviditet fuld eller ej! Må heller stoppe her inden jeg siger noget jeg fortryder. 

Anmeld

21. januar 2015

VNB

Kng1994 skriver:

Hej alle.

Jeg står i den situation at jeg har været sammen med en fyr(muslim), og er blevet gravid.

Det forholder sig sådan, at vi var sammen da jeg var rimelig fuld. Han spurgte om vi skulle bruge kondom eller om jeg var på p-piller så vi slap for det (og også slap for at blive gravide). Jeg svarede så i min fuldskab at jeg brugte p-piller, hvilket jeg IKKE gør. Dette har så resulteret i en graviditet. Hvilket jo i bund og grund er min egen skyld.

Jeg VED at han på ingen måde har ønsket at jeg skulle blive gravid, samt at han heller ikke har noget ønske om at skulle have noget med mig at gøre i fremtiden, da det bare var et one Night stand.

- mit spørgsmål lyder så på, hvad skal jeg gøre?

Skal jeg fortælle ham det? Som jeg jo ik har lyst til da det er mig der har løjet. Plus jeg heller ikke ønsker mit barn skal vokse op i en muslimsk kultur, samt evt blive påvirket til at konventere..

Eller skal jeg "lyve" for statsforvaltningen og retten og sige jeg ikke ønsker at oplyse hvem faderen er? Og så undlade at fortælle ham noget.

Synes godt om

normalt er jeg ikke den store fortaler for abort... men lige præcis i dette tilfælde vil jeg godt nok mene at det kunne være det mest rigtige at gøre.

Jeg synes i hvert fald på ingen måde at hverken faderen eller barnet kan være tjent med at du holder det hemmeligt for dem.

du risikere at løbe ind i nogle kæmpe store forklarings problemer engang overfor både far og barn.

Og hver gang du ser på dit barn vil du jo blive mindet om hvilket valg du tog.

Jeg kan godt forstå at det er en rigtig rigtig svær situation du nu står i! Lige meget hvilket valg du foretager bliver det hårdt for dig.

Men er det virkelig på disse primisser du vil sætte et andet lille menneske i verden?

Ønsker dig alt held og lykke og håber virkelig at du tænker det hele grudigt igennem før du træffer dit valg.

Anmeld

21. januar 2015

Linkae

Jeg er om nogen imod abort når man selv valgt er blevet gravid grundet manglende beskyttelse, MEN i det her tilfælde kan jeg absolut ikke se en anden udvej Jesus Christ så dum har man ikke lov at være, beklager min manglende evne til et konstruktivt svar i det her tilfælde! 

Anmeld

21. januar 2015

l.kjoeller

Aisha skriver:

Jeg er så imod abort ! Men jeg vil sige at du skal få dig en abort. Også tag ud i byen igen og bliv gravid med en ikke muslim. Du har snydt ham til en graviditet fuld eller ej! Må heller stoppe her inden jeg siger noget jeg fortryder. 

Er det mere ok at  snyde  en ikke muslim?   For synes  da bestemt ikke hun skal gentage  det. Og er enig i det med abort 

Anmeld

21. januar 2015

Vivienne

Aisha skriver:

Undskyld mig, men hvad F er det for noget at sige? "Og tag ud i byen igen og bliv gravid med en ikke muslim."

Det er godt nok det dummeste svar jeg længe har læst 

En mand er da mindst lige så ansvarlig for, at kvinden ikke bliver gravid. Muslim eller ej! En ansvarlig mand, som ikke ønsker børn med en one night stand, skal nok prioritere en kondom frem for 2 mins fornøjelse og livslang "hvad nu hvis"! 

Så i min verden er ham her endnu dummere end hende, for alt tyder på at han er blevet snydt! 

Anmeld

21. januar 2015

Linkaa

Sikke mange ikke særligt intelligente og konstruktive kommentarer i denne tråd Personligt synes jeg det er super uheldigt blot at skrive en kommentar for at dømme Ts, i stedet for at komme med råd. Det synes jeg er skamløst... 

Jeg kender godt den med at man er så fuld, at man ikke lige får tænkt to skrift frem. Og nogle gange ryger der noget ud af munden, som der ikke lige skulle. 

Jeg vil råde dig til at informere ham om, at du er gravid, har tænkt dig at beholde barnet, og at han er meget velkommen til at have kontakt hvis han ønsker. Du vil jo ikke risikere at han får barnet, og det derfor udelukkende opdrages i muslimsk kultur. 

Og skulle han ønske sig andet, har du jo altid statsforvaltningen der giver en afgørelse. 

Du bør fortælle ham det, men lade det være op til ham, om han vil have kontakt til barnet. Og vil han det, må du tage den derfra... Det kan meget vel være st han ikke vil, og så slipper du for at lyve. 

Et stort til dig, jeg forstår godt at du ikke kan overskue at skulle opdrage dit barn i muslimsk kultur. Men det er der INGEN der kan tvinge dig til.

Anmeld

21. januar 2015

TNBC

Aisha skriver:

Hvad med at hun finder sig en sød kæreste og får et barn med ham?

Tag i byen og find en ikke muslim? Sikke noget pladder at lukke ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.