one night stand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

TNBC

Kng1994 skriver:

Hej alle.

Jeg står i den situation at jeg har været sammen med en fyr(muslim), og er blevet gravid.

Det forholder sig sådan, at vi var sammen da jeg var rimelig fuld. Han spurgte om vi skulle bruge kondom eller om jeg var på p-piller så vi slap for det (og også slap for at blive gravide). Jeg svarede så i min fuldskab at jeg brugte p-piller, hvilket jeg IKKE gør. Dette har så resulteret i en graviditet. Hvilket jo i bund og grund er min egen skyld.

Jeg VED at han på ingen måde har ønsket at jeg skulle blive gravid, samt at han heller ikke har noget ønske om at skulle have noget med mig at gøre i fremtiden, da det bare var et one Night stand.

- mit spørgsmål lyder så på, hvad skal jeg gøre?

Skal jeg fortælle ham det? Som jeg jo ik har lyst til da det er mig der har løjet. Plus jeg heller ikke ønsker mit barn skal vokse op i en muslimsk kultur, samt evt blive påvirket til at konventere..

Eller skal jeg "lyve" for statsforvaltningen og retten og sige jeg ikke ønsker at oplyse hvem faderen er? Og så undlade at fortælle ham noget.

Synes godt om

Som andre siger, så tror jeg det er ulovligt ikke at sige hvem faren er hvis du ved det.
Hvad nu hvis dit barn ender med at være en tro kopi af sin far? Og de en dag løber ind i hinanden(Ved sansynligheden er lille, men man ved aldrig), men hvis det sker, hvad vil du så sige til ham, til barnet?

At du valgte at holde det hemmeligt fordi at du havde løjet? At lære at det er ok at lyve over sådan en vigtig ting? Ikke noget godt forbillede.

Hvis du ved hvordan du kan få fat på ham, så synes jeg at du skal kontakte ham, fortælle ham det, han bliver måske sur, men det er bedre end at lyve. Forklare ham at du gerne vil have det barn, og så kan han beslutte om han vil være en del af det eller ej.

Du skal sætte dig ned og tænke det her virkelig godt igennem.

Du ved at du har lavet en fejl, for du kan ikke have været døddrukken, når du kan huske det hele nu. Og den fejl må du jo så være så voksen at gøre god igen.

Men jeg ville ikke bringe et barn ind i den her verden på en løgn. For der vil være en løgn imellem dig og dit barn om, hvor faren er, hvordan barnet er blevet til. Og det er ikke fair for barnet, når du kender sandheden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

GUSO

Yurie skriver:

Hvad med at hun finder sig en sød kæreste og får et barn med ham?

Tag i byen og find en ikke muslim? Sikke noget pladder at lukke ud.

Pladder eller ej, så kan jeg faktisk godt forstå den kommentar, det bliver udlagt som et kæmpe problem at han er muslim nærmest det eneste!! Så hvis han ikke havde været muslim havde det været ok med hende agtigt  Jeg opfatter kommentaren som sådan lidt bedre held næste gang og så må vi håbe han ikke er muslim, kan virkelig godt forstå det.. Ts virker enormt umoden og burde måske overveje hvilke konsekvenser hendes valg har.. Og hvis man ikke ønsker at være en del af det muslimske samfund hvorfor i alverden så være sammen med en?? Måske var han den eneste der lige bed på?? KLAMT 

JA undskyld kan godt være det ikke er så konstruktivt men helt ærligt.. Til ts få dig en abort det er i mine øjne det eneste rigtige valg for dit barn sorry to say.. 

Anmeld

21. januar 2015

TNBC

GUSO skriver:

Pladder eller ej, så kan jeg faktisk godt forstå den kommentar, det bliver udlagt som et kæmpe problem at han er muslim nærmest det eneste!! Så hvis han ikke havde været muslim havde det været ok med hende agtigt  Jeg opfatter kommentaren som sådan lidt bedre held næste gang og så må vi håbe han ikke er muslim, kan virkelig godt forstå det.. Ts virker enormt umoden og burde måske overveje hvilke konsekvenser hendes valg har.. Og hvis man ikke ønsker at være en del af det muslimske samfund hvorfor i alverden så være sammen med en?? Måske var han den eneste der lige bed på?? KLAMT 

JA undskyld kan godt være det ikke er så konstruktivt men helt ærligt.. Til ts få dig en abort det er i mine øjne det eneste rigtige valg for dit barn sorry to say.. 

Ja, det kan jeg godt se. Men bare det at råde hende til at tage i byen for at finde en der ikke er muslim. Hvad så hvis han er jøde, jahovas vidne(staves?)... Jeg synes også det er umoden at være sammen med en, og hvor fuld er man, hvis man kan lyve om det og huske det hele? Hun ved jo at hun løj og så må hun sku også tage det hele med.

Men jeg synes bare det er en dum måde at skrive det på, det er jo ikke et godt råd, det er næsten som at sige; Smut ud og træk et barn ned over en anden mands hoved, bare han ikke er muslim.  

I stedet for at give hende et ordenligt råd.

Anmeld

21. januar 2015

SofiaMik

Jeg tænker lidt, at hvis det er et problem, at faderen er muslim, så kommer du nok til at arbejde med dette issue. Barnet vil jo formentligt få nogle træk, som vil henlede opmærksomheden på, at h*n er af anden etnisk oprindelse end dansk?

Du skal måske deale med andre menneskers fordomme mod dit barn, men værre er det, hvis du ikke selv kan favne dit barns etnicitet.

Hvorfor tog du egt. ikke en fortrydelsespille, da du blev ædru? Ikke for at vade i det, men det var da en mulighed.

Anmeld

21. januar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
l.kjoeller skriver:

Er det mere ok at  snyde  en ikke muslim?   For synes  da bestemt ikke hun skal gentage  det. Og er enig i det med abort 

Nej, hun vil bare få lidt mindre problemer. 

Anmeld

21. januar 2015

FruStolpe

Tragisk at snyde en mand til at få et barn..........

Tragisk 

Anmeld

21. januar 2015

Kng1994

Jeg takker for Jeres svar! 

- problemet ligger i at jeg ikke kan fordrage den muslimske KULTUR og ikke menneskene. 

Men jeg går hermed i tænkeboks om hvad der smartest, men tror jeg kontakter ham, velvidende at jeg nok får et par flade.. Men det må man jo tage med. 

God onsdag til jer alle:-)

Anmeld

21. januar 2015

migxher

Brug nu beskyttelse for dælen, hvor svært kan det være 

Vælger du at få dette barn skal du selvfølgelig oplyse hvem faren er. Faren fortjener at vide det, og barnet fortjener at vide det, plus jeg gider ikke betale hans børnpenge, sammen med alle skatte betalende borgere i dk.
Meen, jeg vil nok mene at abort vil være den bedste løsning. Medmindre du er klar på at  få et barn med en som er af en så anderledes kultur? Du kan jo ikke undgå at han vil på en eller anden måde, også give noget af hans videre til hans barn. Personligt er det(islam mm) ikke noget jeg ville have givet videre til mit barn. Og så kender i jo slet ikke hinanden, men alligevel skal i nu blive enige om at opfostre det her barn de næste 18 år, og viser det sig at i er som dag og nat, ja så kan det ikke undgå at skabe problemer, i har jo trods alt lige meget ret til barnet. 

Anmeld

21. januar 2015

ErDetSnartNU

Du har PLIGT til at oplyse, hvem faderen er. Alt andet er socialt bedrageri, og du tvinger derigennem samfundet til at betale endnu mere for dit dumme stunt. 

Tal med ham om det - jeg håber, der kommer noget ordentligt ud af det, for dit barns skyld. 

Anmeld

21. januar 2015

Sprit25

Ej hvor bliver jeg mega harm over alle de negative indlæg omkring islam. Specielt også af TS! Han ville jo ikke være det menneske han er uden sin kultur! 

Desuden islam er SÅ meget mere end jihad, islamister, kvindeundertrykkelse osv. men en relgion der er dybere og i teorien har kristendommen den nøjagtig samme historie! Her handler det ligeså meget om hvor mennesket er vokset op! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.