one night stand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2015

RosSofi

FruStolpe skriver:

Tragisk at snyde en mand til at få et barn..........

Tragisk 

Nu har jeg ikke læst alle indlæg. Men jeg er enig i at det ikke er hensygtsmæssigt at snyde en mand til at blive far. Det jeg lige hæfter mig ved, er at TS påtænker slet ikke at fortælle ham det, og så får det jo ikke nogen konsekvenser for ham i første omgang. Det gør det ikke mere rigtigt, og som linemed4 skriver, der vil blive noget af en situation om 15 år, hvis barnet for eksempel opsøger faren og de gerne vil vide, hvorfor han ikke har måttet komme på banen fra starten.

Men altså som andre spørger, Hvorfor er abort ikke en mulighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

AnoMe

anna111 skriver:

Jeg tænker trold ......

Hvad er en trold?

Anmeld

4. februar 2015

aarhusmor

AnoMe skriver:

Hvad er en trold?

En der skriver historier, som er opdigtede - blot for at vække følelser ved andre, såsom Had, sorg, forargelse mv

Anmeld

4. februar 2015

Beem82

Du kommer ikke udenom at opgive hans navn, sådan er loven. Hvis reglerne var anderledes og jeg stod i dine sko havde jeg ikke gjort det, så jeg siger det ikke fordi det er din "pligt" eller "det eneste rigtige". Men simpelthen fordi at sådan er det nu engang.

Hvis man ikke skulle opgive hans navn havde jeg heller ikke snakket med ham. Men det må du nok hellere gøre i og med du har lavet en upser, som han havde prøvet at undgå og som nu rammer ham.

Mener så også at du kan fraskrive hans forsørgerpligt, så han ikke har nogen forpligtelser ifm barnet. Og det er måske også det mest rigtige i den her situation.

Vil ALDRIG råde nogen til abort! Synes det er skammeligt som I alle råber op om at det er eneste vej frem! Det er ikke det ts spørger om så tag da for pokker at bland jer udenom!

Kom da lige ned fra jeres højhellige pedistaler!

Anmeld

4. februar 2015

AnoMe

aarhusmor skriver:

En der skriver historier, som er opdigtede - blot for at vække følelser ved andre, såsom Had, sorg, forargelse mv

arhh... okay... så lærte jeg også noget nyt i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.