one night stand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.177 visninger
64 svar
260 synes godt om
21. januar 2015

Kng1994

Hej alle.

Jeg står i den situation at jeg har været sammen med en fyr(muslim), og er blevet gravid.

Det forholder sig sådan, at vi var sammen da jeg var rimelig fuld. Han spurgte om vi skulle bruge kondom eller om jeg var på p-piller så vi slap for det (og også slap for at blive gravide). Jeg svarede så i min fuldskab at jeg brugte p-piller, hvilket jeg IKKE gør. Dette har så resulteret i en graviditet. Hvilket jo i bund og grund er min egen skyld.

Jeg VED at han på ingen måde har ønsket at jeg skulle blive gravid, samt at han heller ikke har noget ønske om at skulle have noget med mig at gøre i fremtiden, da det bare var et one Night stand.

- mit spørgsmål lyder så på, hvad skal jeg gøre?

Skal jeg fortælle ham det? Som jeg jo ik har lyst til da det er mig der har løjet. Plus jeg heller ikke ønsker mit barn skal vokse op i en muslimsk kultur, samt evt blive påvirket til at konventere..

Eller skal jeg "lyve" for statsforvaltningen og retten og sige jeg ikke ønsker at oplyse hvem faderen er? Og så undlade at fortælle ham noget.

Synes godt om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Magsen

Kng1994 skriver:

Hej alle.

Jeg står i den situation at jeg har været sammen med en fyr(muslim), og er blevet gravid.

Det forholder sig sådan, at vi var sammen da jeg var rimelig fuld. Han spurgte om vi skulle bruge kondom eller om jeg var på p-piller så vi slap for det (og også slap for at blive gravide). Jeg svarede så i min fuldskab at jeg brugte p-piller, hvilket jeg IKKE gør. Dette har så resulteret i en graviditet. Hvilket jo i bund og grund er min egen skyld.

Jeg VED at han på ingen måde har ønsket at jeg skulle blive gravid, samt at han heller ikke har noget ønske om at skulle have noget med mig at gøre i fremtiden, da det bare var et one Night stand.

Skal jeg fortælle ham det? Som jeg jo ik har lyst til da det er mig der har løjet. Plus jeg heller ikke ønsker mit barn skal vokse op i en muslimsk kultur, samt evt blive påvirket til at konventere..

Eller skal jeg "lyve" for statsforvaltningen og retten og sige jeg ikke ønsker at oplyse hvem faderen er? Og så undlade at fortælle ham noget.

Synes godt om

Bare for at vide hvor vi står her..

Abort er ikke en mulighed eller??

Jeg synes overhovedet ikke at du kan være bekendt IKKE at fortælle ham at han skal være FAR !! tænk når JERES barn bliver ældre og begynder at spørge om sin far. Hvad har du tænkt dig at sige?? 

Og det er jo ligeså meget hans barn som dit, selvom det er dig der skal bære det.. 

Synes helt klart at du skal snakke med ham om det!! 

Og sorry to say .. Men hvis du ikke ønsker barn med en muslim, ikke vil have 'dit' barn at vokse op efter muslimsk kultur osv.. hvorfor så være sammen med en muslim og så uden præventation endda?? 

Anmeld

21. januar 2015

monedk

Jeg vil give Maggiehs ret i at faren har ret til at vide det hvis du beholder barnet. Man skal to til tango, og hvordan ville du mon selv have det hvis du var i hans sko og havde et barn uden at vide det? (:

Men jeg bliver nød til at kommentere først og fremmest på din ( Maggiehs) beskeds tone som jeg syntes er hård i forhold til Kng1994 bare beder om råd - og så har hun på ingen måde ret i at dømme i forhold til ubeskyttet sex... det kan ske for selv den bedste og det man vel må lærer af det er at tage de konsekvenser der kan komme ud af det.. 

Tilbage til din graviditet - i bund og grund handler det jo også om hvad der er bedst for barnet og det må du jo vurdere, jeg har en meget tæt i familien der har valgt at hendes søn ingen far har på papirende, men det ved hendes søns far godt, og hun taler åbent og ærligt om hvorfor hun valgte det og hvem han er når hendes søn spørg.. her har de en aftale om når han bliver 17/18 kan han mødes sin far. 

God dag

Anmeld

21. januar 2015

BabyMiracle <3

Jeg mener man har pligt til at oplyse hvem faren er 

Men tænker, hvor langt er du henne?

Anmeld

21. januar 2015

Sissel

Jeg er selv resultatet af en graviditet der ikke skulle have været. Med en mand der ikke ville have mig og som først fik at vide jeg var til, 18 år senere.. På dit barns vejne, lad være! Lad være med at holde det skjult for ham. Dit barn vil ALTID føle sig halvt. Og altid mangle sin far.. Desuden er barnet lige så meget hans, som dit.. Det er super nederen at du løj, og sagde at du brugte p-piller.. Men come on, han har også et ansvar for at beskytte sig. Man kan altså ikke stole på et one Night stand. Desuden er der altså en risiko for at blive gravid, trods p-piller.. 

Anmeld

21. januar 2015

Vivienne

Jeres barn skal ikke straffes for jeres dumhed! 

Hvis du var kvinde nok til at drikke dig fuld, gå i seng med en muslimsk fyr (velvidende om at du ikke ønsker at dine børn vokser op i "den kultur") uden beskyttelse, og lyve om p-pillerne, så burde du være kvinde nok og fortælle ham det, såfremt du vil beholde barnet, som jeg kan fornemme du vil. 

Desuden fornemmer jeg ud fra dit indlæg, at du løg om p-pillerne med vilje... Hvis jeg tager fejl, beklager jeg!

Anyways, vær voksen, fortæl ham det og giv ham en chance!

Anmeld

21. januar 2015

Sprit25

Sissel skriver:

Jeg er selv resultatet af en graviditet der ikke skulle have været. Med en mand der ikke ville have mig og som først fik at vide jeg var til, 18 år senere.. På dit barns vejne, lad være! Lad være med at holde det skjult for ham. Dit barn vil ALTID føle sig halvt. Og altid mangle sin far.. Desuden er barnet lige så meget hans, som dit.. Det er super nederen at du løj, og sagde at du brugte p-piller.. Men come on, han har også et ansvar for at beskytte sig. Man kan altså ikke stole på et one Night stand. Desuden er der altså en risiko for at blive gravid, trods p-piller.. 

Han tog da netop ansvar! Han spurgte. At det så er for dumt ikke at bruge kondom ift. Kønssygedomme ja det er jo så bare fjollet! 

Til TS: hvis du løj om det synes jeg faktisk det er mega nederen gjort! Hvis du ikke løj hvorfor sagde du det så? 

Uanset hvad må du drage konsekvenserne af det nu og fortælle ham at du er gravid

Anmeld

21. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kng1994 skriver:

Hej alle.

Synes godt om

Du er helt klart ikke moden nok til at være mor. Barnet har krav på og FORTJENER at vide hvem dets far er, for det er ikke kun dit barn. 

Jeg synes du skal få dig en abort. 

Anmeld

21. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
monedk skriver:

Jeg vil give Maggiehs ret i at faren har ret til at vide det hvis du beholder barnet. Man skal to til tango, og hvordan ville du mon selv have det hvis du var i hans sko og havde et barn uden at vide det? (:

Men jeg bliver nød til at kommentere først og fremmest på din ( Maggiehs) beskeds tone som jeg syntes er hård i forhold til Kng1994 bare beder om råd - og så har hun på ingen måde ret i at dømme i forhold til ubeskyttet sex... det kan ske for selv den bedste og det man vel må lærer af det er at tage de konsekvenser der kan komme ud af det.. 

Tilbage til din graviditet - i bund og grund handler det jo også om hvad der er bedst for barnet og det må du jo vurdere, jeg har en meget tæt i familien der har valgt at hendes søn ingen far har på papirende, men det ved hendes søns far godt, og hun taler åbent og ærligt om hvorfor hun valgte det og hvem han er når hendes søn spørg.. her har de en aftale om når han bliver 17/18 kan han mødes sin far. 

God dag

Man har da pligt til at oplyse hvem faderen er - hvis man har kendskab til det. 

Hvem betaler så børnebidrag?

Anmeld

21. januar 2015

lillespir26

Sorry to say men hvis ststsforvaltningen finder ud af du har kendskab til far men ikke oplyser dette kommer sagen for retten og du kan blive dømt til fængsels straf eller betale bøde da dette er ulovligt....

snak med ham og hvis du stadigvæk ikke ønsker et barn af muslims baggrund må du jo tage konsekvensen og vælge barnet fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.