one night stand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

Kng1994

Sprit25 skriver:

Ej hvor bliver jeg mega harm over alle de negative indlæg omkring islam. Specielt også af TS! Han ville jo ikke være det menneske han er uden sin kultur! 

Desuden islam er SÅ meget mere end jihad, islamister, kvindeundertrykkelse osv. men en relgion der er dybere og i teorien har kristendommen den nøjagtig samme historie! Her handler det ligeså meget om hvor mennesket er vokset op! 

Det er sikkert meget rigtigt, men jeg ønsker ikke for MIT barn at det skal påvirkes af nogen religion(heller ikke kristendommen), det er et valg jeg mener man som menneske selv har. Og jeg VED at man ikke kan undgå at ens børn bliver påvirket hvis man finder sammen med et religiøst menneske:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Kng1994 skriver:

Jeg takker for Jeres svar! 

- problemet ligger i at jeg ikke kan fordrage den muslimske KULTUR og ikke menneskene. 

Men jeg går hermed i tænkeboks om hvad der smartest, men tror jeg kontakter ham, velvidende at jeg nok får et par flade.. Men det må man jo tage med. 

God onsdag til jer alle:-)

Jeg håber, at du ikke mener det bogstaveligt med flade men bare billedligt skrevet

Tag ansvar og fortæl ham det....og derefter kan du så vurdere, hvad fremtiden skal være..

Anmeld

21. januar 2015

Vivienne

Endnu en troll (TS), der spreder negativitet omkring islam. 

Sjovt sjovt 

Anmeld

21. januar 2015

Sprit25

Kng1994 skriver:

Det er sikkert meget rigtigt, men jeg ønsker ikke for MIT barn at det skal påvirkes af nogen religion(heller ikke kristendommen), det er et valg jeg mener man som menneske selv har. Og jeg VED at man ikke kan undgå at ens børn bliver påvirket hvis man finder sammen med et religiøst menneske:-)

Men hvor troende muslim kan han være? Hvis han drikker og går med på one night stands?

Anmeld

21. januar 2015

Kng1994

Sprit25 skriver:

Men hvor troende muslim kan han være? Hvis han drikker og går med på one night stands?

Han drikker ikke, han var dørmand;-)

Anmeld

21. januar 2015

Sprit25

Kng1994 skriver:

Han drikker ikke, han var dørmand;-)

Okay men så går med på one night stands. Men hvorfor sagde du at du var på p-piller? Løj du bevidst eller?

Anmeld

21. januar 2015

Fru Frederiksen.

Mit råd til dig er få en abort, du kan simpelthen ikke være bekendt at få det barn, han spurgte dig om du var beskyttet og du lyver,  og er åbenbart i tvivl om du skal forsætte løgnen overfor både manden og barnet, det vidner om at du slet ikke er moden nok til at få et barn. 

Håber du i fremtiden tænker mere over hvor meget du drikker og at du fremover tænker på at beskytte dig når du har sex med en du ikke er i et forhold med.

held og lykke med det hele.

Anmeld

21. januar 2015

l.kjoeller

Aisha skriver:

Nej, hun vil bare få lidt mindre problemer. 

Synes  det er lidt underligt  at råde til at snyde igen. 

Anmeld

21. januar 2015

Gabriel

Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i at problemet er at manden er muslim. Det er sgu da overhovedet ikke der problemet ligger! Problemet er da at han er blevet snydt så godt og grundigt uanset sin religion! 

Han har vist ansvar ved at spørge for at sikre sig mod at du blev gravid og du vælger at tag røven på ham og nu vil du få hans barn som han ikke ønskede du skulle have! Ikke nok med det så må dit barn ikke vide hvor det kommer fra fordi du ikk lige bryder dig om islamisk kultur, hvilket jeg ikk forstår hvad er. Har kendt så mange muslimer fra forskellige lande og deres kulturer var vidt forskellige så når du ikk kender ham, aner du jo heller ikk en skid om hans kultur. 

En meget religiøs muslim ville aldrig være dørmand på et diskotek og bagefter tag hjem med en stiv pige der står og gør sig til, så han er nok ikkr fanatisk i hvert fald!  

Uanset hvad så burde du få en abort. For ligemeget om han vil være en del af barnets liv eller ej så bryder du dig ikke om dit eget barns baggrund. Det er da for grotesk! 

Men med hensyn til at tage røven på en ikke muslimsk mand vil det da være nøjagtig ligeså langt ude.

Du snød ham, tag ansvar og fjern det barn! Alle børn fortjener bedre end det du har gang i!

Anmeld

21. januar 2015

Kng1994

Sprit25 skriver:

Okay men så går med på one night stands. Men hvorfor sagde du at du var på p-piller? Løj du bevidst eller?

Nej ikke bevidst overhovedet! Kunne jeg aldrig drømme om ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.