Anonym skriver:
Jeg kan ikke tage mig af at hun kort tid efter brudet med eksen finde en anden at kaste hendes følelser på og så det går galt..
jeg gider ikk at vi har kæreste aften og så hun ska hænge i den anden ende eller sidde i sammen rum hver evig eneste gang ..
helt ærligt hvis du har lavet et aftale om at kl set kommer han så beregner du sku da ikk at ligge ekstra tid oven i fordi barnet går i bh 45min fra hvor du bor i offentlig transport så antager man vel at EN AFTALE ER EN AFTALE???
Hvis man inden man tager til julefrokost aftaler fælles at det ikk byen man skal, så går man da ikke imod aftalen fordi man er stang stiv Og vil ha mere og søsteren lige pludselig står og er en del af festen ..
jeg bryder mig ikk om at min mand r stiv når vores forhold er så såre bart lige nu 
Nej, men du kan da godt tænke lidt på andre end dig selv. Ikke alle kan komme over et brud, eller faktisk to hurtigt efter hinanden.
Jeg ville lade vær med at lave kæresteaftner lige nu, når du ved at hun er der. Hun har vel brug for sin bror, og hvis det er sådan de plejer at gøre, jamen så lad dem dog for noget tid, ind til hun kommer op på hesten igen.
Det er vel heller ikke sjovt for hende at sidde som det tredje hjul, men hun er vel ikke god til at være alene(Det er der bare nogen der ikke kan) og så har hendes bror været så rar at sige at hun kan komme til ham, hvis hun har brug for det. Hvis han altid har gjort sådan når hun kom ud af et forhold, er det jo noget de har.
Jeres forhold er meget nyt, og du er ikke vant til at en søster bruger så meget tid hos sin bror, og du vil selvfølgelig gerne have ham for dig selv, men jeg tror du skal slappe lidt af, snakke pænt med ham om det, hvorfor han gør det?
Hvis jeg ved at manden stinker til at komme til den tid jeg skal bruge ham, han skal være der kl.15, men ved at han glemmer det, så siger jeg kl.13:30-14, for så er der chance for at han kommer til tiden. Ja, det burde man ikke, men der er bare så mange hvor tiden bare løber fra dem, og ja det er pisse irriterende, men hvad vil du gøre ved det? Udover at ringe og spørge; Er du på vej ??
Jeg tror bare ikke i er det samme sted lige nu. Han er der for sin søster og det kan du bare ikke håndtere, så du bliver gal, og skælder ham ud, han bliver sur, fordi han mener at du brokker dig hele tiden, over noget han ikke ser som et stort problem.
Så igen, enten venter du og ser om det ændre sig med søsteren(Når hun er ok igen), eller også så stopper du forholdet.. For hvis de her ting kan irritere dig, så skal der jo ikke meget til.