Komunikationen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

lillespir26

Tror bare man må

indse at man ikke kan kontrollere hjemme tiden på en fyr på 30 min kæreste på 30 gør det samme siger et tidspunkt og kommer på et andet tidspunkt jeg er selv begyndt at ligge 3 timer oven i det han siger hvert gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

lillespir26

Hvis du ved hvem han er sammen med og hvor han evt er kan det da ikke betyde det store hvis det sker en gang imellem 

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Da min søster blev single var jeg også mere sammen med hende end min mand, byture og hygge hos hende så hun ikke skulle være alene (hun mistede hele sin omgangskreds pga ham) og jeg er endda voksen, gift og har børn og jeg var da blevet stiktosset hvis min mand ikke havde støttet mig i det. I har kun været sammen 8 mdr- hans søster har han haft altid, hun betyder nok lidt mere for ham end du gør. Giv ham plads og lad være at aftale hjemtidspunkter for byture- man kan alligevel ikke holde det.  

PS HAN sku slet ikk ha været i byen og hun sku slet ikk ha været med til den fest.

og nu ligger det jo sån at hendes eks har jeg kommet sammen med da jeg gik på efterskole , så lur mig om hun ikk r pænt træt af at hendes bror er sammen med mig .. 

hun har ikk vil snakke med mig før hendes eks skred fra hende ..

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Hvis du ved hvem han er sammen med og hvor han evt er kan det da ikke betyde det store hvis det sker en gang imellem 

En gang imellem , ka du sige hver weekend.. 

Og det da ikk okey at du sidder derhjemme vel viden om at han kommer kl 23-24 og du ved ikk noget før du vågner midt om natten og han har ikk skrevet eller ringet .

OG det andet med klokken - var selve aftalen om ar han sku være hjemme kl det pga jeg sku hente mit barn fra situtation - poiten er at jeg gerne vil regne med det man aftaler og ikk bare lader som ingenting .. 

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Tror bare man må

indse at man ikke kan kontrollere hjemme tiden på en fyr på 30 min kæreste på 30 gør det samme siger et tidspunkt og kommer på et andet tidspunkt jeg er selv begyndt at ligge 3 timer oven i det han siger hvert gang 

Jeg synes bare ikk det okey, når han gjorde det nummer med at tage i byen på trods af jeg ikk vidste det, før om natten da jeg vågner og han ikke er kommer hjem..

og i fredags stod jeg og sku hente mit barn i bh..

Anmeld

11. januar 2015

Karina84

Hvis ikke i bor sammen, så kan du vel heller ikke sige så meget til hvornår han kommer hjem, om hans søster ofte er hos ham osv.

Det er noget andet hvis det går udover aftaler som I har sammen, altså at han kommer for sent eller noget.

Anmeld

11. januar 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

PS HAN sku slet ikk ha været i byen og hun sku slet ikk ha været med til den fest.

og nu ligger det jo sån at hendes eks har jeg kommet sammen med da jeg gik på efterskole , så lur mig om hun ikk r pænt træt af at hendes bror er sammen med mig .. 

hun har ikk vil snakke med mig før hendes eks skred fra hende ..

Hun behøver vel heller ikke snakke med dig? Ikke for at være grov, men de er søskende, de har lov til at rende i byen sammen hver weekend hvis de har lyst. Og så må du jo acceptere det eller gå fra ham. Han vil jo ihvertfald ikke acceptere at du prøver at komme imellem ham og hans søster, hvilket jeg godt forstår. 

Anmeld

11. januar 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Jeg synes bare ikk det okey, når han gjorde det nummer med at tage i byen på trods af jeg ikk vidste det, før om natten da jeg vågner og han ikke er kommer hjem..

og i fredags stod jeg og sku hente mit barn i bh..

Han behøver vel ikke være der fordi du skal hente dit barn i inst?

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hun behøver vel heller ikke snakke med dig? Ikke for at være grov, men de er søskende, de har lov til at rende i byen sammen hver weekend hvis de har lyst. Og så må du jo acceptere det eller gå fra ham. Han vil jo ihvertfald ikke acceptere at du prøver at komme imellem ham og hans søster, hvilket jeg godt forstår. 

Okey jamen så vil jeg da håbe at din mand udsætter dig for byen hver weekend .. Ikke for at være grov

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Han behøver vel ikke være der fordi du skal hente dit barn i inst?

Øhh når jeg ska bilen  tror jeg det vil være en meget go ide ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.