Komunikationen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.700 visninger
65 svar
24 synes godt om
11. januar 2015

Anonym trådstarter

- jeg er bare så ked af det.

mit par forhold er ikke jordens bedste, på trods af vi kun har været sammen i snart 8mdr..

igen er det hele gået over gevind og nærmest gået fra hinanden .. Det startet med at min mand den 29nov. Tog i byen påtrods af vi havde en aftale om at han vil være hjemme 23-24.. (Hans ide)

men han tosset aftalen fordi vi var små uvenner da han tog afsted og det endte med at vi os "slog op"..  

Nu vi blevet uvenner igen som er gået over gevind. Det startet med at jeg blev en smugle irriteret over at jeg ikk ku lave så simpel aftale med ham klokken, som han ku overholde og det tager overhånd fordi han tror det handler om kl hvor jeg flere gange sigeR det r IKKE om den skide kl det princippet i at vi havde en AFTALE, som du igen ikk holdte (blev så ked  over han ikk ka forstå det) 

han snakker rigtig grimt til mig og sviner mig til personligt .. Og siger han Intet har at snakke med mig om.. IGEN har hans søster ( som er en stor mundfuld) logget ham i byen.. Hun vil gerne have ham for sig selv, og de er konstant sammen fordi hun er blevet single og ikke kender nogen i vores byen som hun er flyttet til .. 

Så Derfor følels det tit at vi er barnepiger og hun kommer og går i hans hjem som det passer hende og når jeg så tager snakken med ham at det er for meget , bliver han tosset og siger at jeg altid er sur og brokker mig .. Altså når jeg synes der er noget der går mig på, bliver jeg tilsidst muggen og så tager jeg snakken men isted for han få respons på det jeg siger, "kaster" han tilbage med noget han så er utilfreds med ;"(

nu hans søster så logget ham i byen hele weekenden og jeg så sent som igår (lørdage) skrev at jeg ikk brød mig om det når vi skændes så vildt.. Alligevel gjorde han det..

synes set her er så latterligt og umodent at to der er tæt på de 30 :"(

er så ked af det hele og vil bare ha ham ved min side og få ham til at se alvoren i det hele .. 

Har ikke snakket med ham soden igår 14.45 

- hva ska jeg gør? 

.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

serinasmor

Hvis han sviner dig til og i slår op hver/hver anden weekend - hvad laver du så der ... 

Hvorfor vil du være sammen med en der behandler dig sådan ? Ikke overholder  aftaler osv .. 

Kig indad - hvorfor er du sammen med ham?Kan du tåle at være sammen med ham ... find ud af om du reelt har lyst til at være sammen med ham når han behandler dig sådan .... 

Når han er kommet Sig  over sin bytur - dvs kl 16 eller senere - må du tale med ham om hvorfor han ikke respekterer dig .. om det er noget han har tænkt sig at ændre osv 

De 2 ting sammenlagt burde give dig et klart billede af om du skal gå eller blive 

Anmeld

11. januar 2015

lineog4

Anonym skriver:

- jeg er bare så ked af det.

mit par forhold er ikke jordens bedste, på trods af vi kun har været sammen i snart 8mdr..

igen er det hele gået over gevind og nærmest gået fra hinanden .. Det startet med at min mand den 29nov. Tog i byen påtrods af vi havde en aftale om at han vil være hjemme 23-24.. (Hans ide)

men han tosset aftalen fordi vi var små uvenner da han tog afsted og det endte med at vi os "slog op"..  

Nu vi blevet uvenner igen som er gået over gevind. Det startet med at jeg blev en smugle irriteret over at jeg ikk ku lave så simpel aftale med ham klokken, som han ku overholde og det tager overhånd fordi han tror det handler om kl hvor jeg flere gange sigeR det r IKKE om den skide kl det princippet i at vi havde en AFTALE, som du igen ikk holdte (blev så ked  over han ikk ka forstå det) 

han snakker rigtig grimt til mig og sviner mig til personligt .. Og siger han Intet har at snakke med mig om.. IGEN har hans søster ( som er en stor mundfuld) logget ham i byen.. Hun vil gerne have ham for sig selv, og de er konstant sammen fordi hun er blevet single og ikke kender nogen i vores byen som hun er flyttet til .. 

Så Derfor følels det tit at vi er barnepiger og hun kommer og går i hans hjem som det passer hende og når jeg så tager snakken med ham at det er for meget , bliver han tosset og siger at jeg altid er sur og brokker mig .. Altså når jeg synes der er noget der går mig på, bliver jeg tilsidst muggen og så tager jeg snakken men isted for han få respons på det jeg siger, "kaster" han tilbage med noget han så er utilfreds med ;"(

nu hans søster så logget ham i byen hele weekenden og jeg så sent som igår (lørdage) skrev at jeg ikk brød mig om det når vi skændes så vildt.. Alligevel gjorde han det..

synes set her er så latterligt og umodent at to der er tæt på de 30 :"(

er så ked af det hele og vil bare ha ham ved min side og få ham til at se alvoren i det hele .. 

Har ikke snakket med ham soden igår 14.45 

- hva ska jeg gør? 

.. 

Først selvsagt skal han tale pænt til dig og med respekt. Det er alfa og omega i alle forhold i hele livet, mennesker taler pænt og respektfuldt til hinanden. Dog er man bare nogen gange så vred og ramt i hjertet af sin partner så der kan slippe nogen dumme ord ud, men det skal være undtagelsen der bekræfter reglen.

Men når det er så skrevet, så tænker jeg på om I to forskellige steder. Du er måske parat til tosomheden, redebygningen (også siden du er her) og han er stadig i festhumør, vil gerne en kæreste men ikke en der ligger bånd på ham i alle weekender... Han får så såret dig gang på gang vil egentlig bare at gøre det han føler for, mens du håbede på det forhold hvor man tilsidesætter lidt af sine egne behov for partneren for at skabe den skønne tosomhed.

Jeg tænker den stakkels mand lidt famler i blinde, for måske ved han ikke hvilket forhold du er ude efter, måske tror han I er enige. Og det er typisk at du tager en grundlæggende snak ud fra en dråbe der fyldte bægeret og han taler om dråben - nøj hvor har jeg prøvet det mange gange i mit eget forhold. Nej jeg gider ikke høre undskyldninger for hvorfor du kom for sent, jeg vil tale om at jeg føler du ikke overholder aftaler med mig. Jo jo jo, men i dag kom jeg for sent fordi... Da jeg selv falder i den konstant, har jeg måske ikke de bedste råd, andet end at tage snakken om det grundlæggende en dag hvor ingen har gjort noget forkert, hvor ingen er sure og så selvsagt hilde det hundrede procent på egen banehalvdel.

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Det er ham der allerede nu vil ha børn, bo sammen og giftes inden han bliver 30, hvor jeg slår bremsen i, for der er jeg slet ikk. 

Har et barn fra tidligere også..

ømh, og ja det var lige det der fyldte bæret den dag og som du skriver så vil han fortælle hvorfor han kom forsent .. 

Og der jeg vil hen er pointen med en aftale er en aftale ellers ringer man lige og siger det .. 

Og så den SØSTER, ved ikk hvad jeg ska stille op med hende , tror ikk på hun vil mig noget godt i sidste ende ..

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvis han sviner dig til og i slår op hver/hver anden weekend - hvad laver du så der ... 

Hvorfor vil du være sammen med en der behandler dig sådan ? Ikke overholder  aftaler osv .. 

Kig indad - hvorfor er du sammen med ham?Kan du tåle at være sammen med ham ... find ud af om du reelt har lyst til at være sammen med ham når han behandler dig sådan .... 

Når han er kommet Sig  over sin bytur - dvs kl 16 eller senere - må du tale med ham om hvorfor han ikke respekterer dig .. om det er noget han har tænkt sig at ændre osv 

De 2 ting sammenlagt burde give dig et klart billede af om du skal gå eller blive 

Fordi jeg ligeså meget selv køre den helt derop hvor man siger de dumme ting (selvom de sårer i sidste ende) 

nok os fordi han får mig til at tro det er min egen skyld at han behandler mig sådan, fordi JEG altid brokker mig og er sur hver anden dag (hans ord) 

den anden dag skrev han at han aldrig havde været mere glad i et forhold og nu får jeg afvide at jeg er den væreste at leve med af alle dem han har været sammen mmed

har ikk lyst til at kontake ham, efter  hans behandling igår at han gad Fadme ikk svare mig hele tiden osv osv.. (Hvilket slet ikk er noget problem ellers for så det ham der konstant skriver til lig når vi har det "godt" ).. 

Anmeld

11. januar 2015

lillespir26

Må man spørge hvor gammel du er? ��

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Må man spørge hvor gammel du er? ��

26

Anmeld

11. januar 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Fordi jeg ligeså meget selv køre den helt derop hvor man siger de dumme ting (selvom de sårer i sidste ende) 

nok os fordi han får mig til at tro det er min egen skyld at han behandler mig sådan, fordi JEG altid brokker mig og er sur hver anden dag (hans ord) 

den anden dag skrev han at han aldrig havde været mere glad i et forhold og nu får jeg afvide at jeg er den væreste at leve med af alle dem han har været sammen mmed

har ikk lyst til at kontake ham, efter  hans behandling igår at han gad Fadme ikk svare mig hele tiden osv osv.. (Hvilket slet ikk er noget problem ellers for så det ham der konstant skriver til lig når vi har det "godt" ).. 

Hvis du ikke har lyst til at kontakte ham - så vent til hvis du får lyst.... Jeg troede bare at i var i samme lejlighed - og så er der en naturlig grænse for hvor længe man kan undgå at tale sammen

Anmeld

11. januar 2015

SandraXOXO

Da min søster blev single var jeg også mere sammen med hende end min mand, byture og hygge hos hende så hun ikke skulle være alene (hun mistede hele sin omgangskreds pga ham) og jeg er endda voksen, gift og har børn og jeg var da blevet stiktosset hvis min mand ikke havde støttet mig i det. I har kun været sammen 8 mdr- hans søster har han haft altid, hun betyder nok lidt mere for ham end du gør. Giv ham plads og lad være at aftale hjemtidspunkter for byture- man kan alligevel ikke holde det.  

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvis du ikke har lyst til at kontakte ham - så vent til hvis du får lyst.... Jeg troede bare at i var i samme lejlighed - og så er der en naturlig grænse for hvor længe man kan undgå at tale sammen

Nej, han tog hans søster under armen i fredags og tog hjem til ham selv og tog på bodega sammen med hende .. 

Har lyst men ikk når jeg sansynligvis ikke vil få et pænt svar i den anden ende, eller han er kold ligesom igår da jeg skrev 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.