Anonym skriver:
- jeg er bare så ked af det.
mit par forhold er ikke jordens bedste, på trods af vi kun har været sammen i snart 8mdr..
igen er det hele gået over gevind og nærmest gået fra hinanden .. Det startet med at min mand den 29nov. Tog i byen påtrods af vi havde en aftale om at han vil være hjemme 23-24.. (Hans ide)
men han tosset aftalen fordi vi var små uvenner da han tog afsted og det endte med at vi os "slog op"..
Nu vi blevet uvenner igen som er gået over gevind. Det startet med at jeg blev en smugle irriteret over at jeg ikk ku lave så simpel aftale med ham klokken, som han ku overholde og det tager overhånd fordi han tror det handler om kl hvor jeg flere gange sigeR det r IKKE om den skide kl det princippet i at vi havde en AFTALE, som du igen ikk holdte (blev så ked over han ikk ka forstå det)
han snakker rigtig grimt til mig og sviner mig til personligt .. Og siger han Intet har at snakke med mig om.. IGEN har hans søster ( som er en stor mundfuld) logget ham i byen.. Hun vil gerne have ham for sig selv, og de er konstant sammen fordi hun er blevet single og ikke kender nogen i vores byen som hun er flyttet til ..
Så Derfor følels det tit at vi er barnepiger og hun kommer og går i hans hjem som det passer hende og når jeg så tager snakken med ham at det er for meget , bliver han tosset og siger at jeg altid er sur og brokker mig .. Altså når jeg synes der er noget der går mig på, bliver jeg tilsidst muggen og så tager jeg snakken men isted for han få respons på det jeg siger, "kaster" han tilbage med noget han så er utilfreds med ;"(
nu hans søster så logget ham i byen hele weekenden og jeg så sent som igår (lørdage) skrev at jeg ikk brød mig om det når vi skændes så vildt.. Alligevel gjorde han det..
synes set her er så latterligt og umodent at to der er tæt på de 30 :"(
er så ked af det hele og vil bare ha ham ved min side og få ham til at se alvoren i det hele ..
Har ikke snakket med ham soden igår 14.45 
- hva ska jeg gør?
..
Først selvsagt skal han tale pænt til dig og med respekt. Det er alfa og omega i alle forhold i hele livet, mennesker taler pænt og respektfuldt til hinanden. Dog er man bare nogen gange så vred og ramt i hjertet af sin partner så der kan slippe nogen dumme ord ud, men det skal være undtagelsen der bekræfter reglen.
Men når det er så skrevet, så tænker jeg på om I to forskellige steder. Du er måske parat til tosomheden, redebygningen (også siden du er her) og han er stadig i festhumør, vil gerne en kæreste men ikke en der ligger bånd på ham i alle weekender... Han får så såret dig gang på gang vil egentlig bare at gøre det han føler for, mens du håbede på det forhold hvor man tilsidesætter lidt af sine egne behov for partneren for at skabe den skønne tosomhed.
Jeg tænker den stakkels mand lidt famler i blinde, for måske ved han ikke hvilket forhold du er ude efter, måske tror han I er enige. Og det er typisk at du tager en grundlæggende snak ud fra en dråbe der fyldte bægeret og han taler om dråben - nøj hvor har jeg prøvet det mange gange i mit eget forhold. Nej jeg gider ikke høre undskyldninger for hvorfor du kom for sent, jeg vil tale om at jeg føler du ikke overholder aftaler med mig. Jo jo jo, men i dag kom jeg for sent fordi... Da jeg selv falder i den konstant, har jeg måske ikke de bedste råd, andet end at tage snakken om det grundlæggende en dag hvor ingen har gjort noget forkert, hvor ingen er sure og så selvsagt hilde det hundrede procent på egen banehalvdel.