Anonym skriver:
- jeg er bare så ked af det.
mit par forhold er ikke jordens bedste, på trods af vi kun har været sammen i snart 8mdr..
igen er det hele gået over gevind og nærmest gået fra hinanden .. Det startet med at min mand den 29nov. Tog i byen påtrods af vi havde en aftale om at han vil være hjemme 23-24.. (Hans ide)
men han tosset aftalen fordi vi var små uvenner da han tog afsted og det endte med at vi os "slog op"..
Nu vi blevet uvenner igen som er gået over gevind. Det startet med at jeg blev en smugle irriteret over at jeg ikk ku lave så simpel aftale med ham klokken, som han ku overholde og det tager overhånd fordi han tror det handler om kl hvor jeg flere gange sigeR det r IKKE om den skide kl det princippet i at vi havde en AFTALE, som du igen ikk holdte (blev så ked over han ikk ka forstå det)
han snakker rigtig grimt til mig og sviner mig til personligt .. Og siger han Intet har at snakke med mig om.. IGEN har hans søster ( som er en stor mundfuld) logget ham i byen.. Hun vil gerne have ham for sig selv, og de er konstant sammen fordi hun er blevet single og ikke kender nogen i vores byen som hun er flyttet til ..
Så Derfor følels det tit at vi er barnepiger og hun kommer og går i hans hjem som det passer hende og når jeg så tager snakken med ham at det er for meget , bliver han tosset og siger at jeg altid er sur og brokker mig .. Altså når jeg synes der er noget der går mig på, bliver jeg tilsidst muggen og så tager jeg snakken men isted for han få respons på det jeg siger, "kaster" han tilbage med noget han så er utilfreds med ;"(
nu hans søster så logget ham i byen hele weekenden og jeg så sent som igår (lørdage) skrev at jeg ikk brød mig om det når vi skændes så vildt.. Alligevel gjorde han det..
synes set her er så latterligt og umodent at to der er tæt på de 30 :"(
er så ked af det hele og vil bare ha ham ved min side og få ham til at se alvoren i det hele ..
Har ikke snakket med ham soden igår 14.45 
- hva ska jeg gør?
..
Først vil jeg sige, du kan ikke bestemme hvor meget HANS søster kommer i HANS hjem, for det rager ikke dig. Det er hans søster, hans familie.. De kan gøre hvad de vil. Det samme med, hvor tit de går i byen. Jeg kender en der er 35 og som da også har været i byen hver weekend de sidste to måneder, og hun er ikke single.
Han er en god bror, der hjælper sin søster, fordi hun jo ikke kender nogen i byen. Jeg kunne sagtens finde på det samme, hvis det var det min søster havde brug for. Og det håber jeg sku at manden kan acceptere, for jeg vil gøre alt for min søster, hvis hun har det dårligt/brug for mig.
Og så synes jeg ikke man skal have en tid til hvornår man kommer hjem fra byen, hvis man ikke skal noget næste dag. Jeg ser sjældent på uret, når jeg er i byen. Jeg tager hjem, når jeg ikke gider mere/bliver træt.
Han lyder som en af dem der bare ikke kan finde ud af at holde aftaler(Tidspunkter), kender det godt, og siger en time tidligere end det faktisk er. Det plejer at virke.
Er din eller hans bil, for hvis du skal bruge en bil til at hente dit barn, må det jo være din ellers kan du vel godt hente barnet uden?
Du siger at det er ham der gerne vil have børn, og det vil han sikkert stadigvæk gerne, men lige nu koncentere han sig om sin søster, jeg gætter på at hun ikke har været single i de 8måneder i har været sammen. Så lad ham bruge noget tid på hende, ind til hun kommer på toppen igen, og så se hvad der sker.
Men hvis du ikke kan det, må du jo sætte dig ned og tænke om du vil være i det forhold. Jeg synes nu det er små ting at smide et helt forhold væk på. Men det er blot min mening.