Komunikationen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Måske tænker han at han skal passe på sin søster, synes det er synd for hende og derfor laver alt muligt med hende hele tiden. Det er ikke i orden, ville selv få pip men måske det er det han tænker. Jeg undre mig lidt over at et par på 26 og snart 30 (slår op så nemt) 

Jeg ville sige til ham mht. At han ikke overholder jeres aftaler. 

Når vi aftaler du kommer hjem kl. 15 og du så ikke gør det, så bliver jeg rigtig ked af det, for jeg har behøv for respekt. Kan vi ikke aftale at når vi laver en aftale at så bliver den overholdt.

Så undgår du mudderkastning.

Du kan ændre den som du vil, det førreste  er konstateringen ad hvad der er sket - helt neutralt, det næste er hvad det gør ved dig, så dit behov og derefter aftale til en anden gang. (girafsprog) 

Hånden på hjertet - jeg har fortalt mit behov og hvad det gør ved mig når han ikke over holder den - han grinet og sagde at det var det mest latterlige han havde hørt - og jeg blev selvfølgelig ked af det  

ja der ska ingenting til, men tror der fordi der bliver kastet med så meget mudder at man tilsidst bliver frustreret og slutter det..

Armen det ka godt være men ligefrem hverdag er for meget for mig og han ka ikk se det, han skælder mig ud isted for når jeg prøver at spørg om han ikk selv ka se det og de andre små ting .. 

Men det bare et stor mudderkast.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Det r også noget rod og total latterligt !! 

Uden at kende jer overhovedet, synes jeg det lyder som om i har et pænt latterligt forhold! 

I vil ikke det samme, han overholder ikke aftaler, hvad laver du så sammen med ham?

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Uden at kende jer overhovedet, synes jeg det lyder som om i har et pænt latterligt forhold! 

I vil ikke det samme, han overholder ikke aftaler, hvad laver du så sammen med ham?

Troede fra sidst hvor han et par dage efter var SÅ ked og vi fik snakket set igennem at han havde lært noget men det havde han åbenbart ikke..

det total latterligt 

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Altså fordi vi giver dig andre svar end du ønsker behøver du altså ikke blive mobset / hård i tonen så kan du jo lade være med at stille et spørgsmål op i en offentlig debat 

Jeg blir ikk mobset, tror bare ikk du havde læst det hele 

og jeg tager imod jeres på godt og ondt så gælder det vel os omvendt tænker jeg

Anmeld

11. januar 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Okey jamen så vil jeg da håbe at din mand udsætter dig for byen hver weekend .. Ikke for at være grov

Hvis min mands søster blev single og min mand ville være der for hende ville jeg ikke betragte det som at blive udsat for noget. Vi har et voksent forhold med plads til hinanden. Du lyder desværre som om at du blot vil ha ret i at din kæreste er dum, men jeg synes altså ikke han er den dumme. Han lyder som en god bror der er der for sin søster når hun har brug for det.  

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvis min mands søster blev single og min mand ville være der for hende ville jeg ikke betragte det som at blive udsat for noget. Vi har et voksent forhold med plads til hinanden. Du lyder desværre som om at du blot vil ha ret i at din kæreste er dum, men jeg synes altså ikke han er den dumme. Han lyder som en god bror der er der for sin søster når hun har brug for det.  

Selvfølgelig skal han være der for kende, det siger jeg heller ikke at han ikke skal. 

og han har os luft til at være sammen med hende, meget ! 

Min kæde hopper af når han ikk ka se jeg gerne vil ha noget privat liv når han er sammen med mig og mit barn. 

Han kan ingen gang være med til at hente mit barn hos hans far uden at stå og snakke i telefon med hans søster og det tager kun 10 min at hente ham .. 

Der er mange små ting i forbindelse med hende hvor det lige er en tand for meget .. 

Det her handler jo om en aftale han ikk holdte og ikk lige ku slå på tråden og så står hun der og logger ham i byen fordi nu vi alligevel uvenner ..

Anmeld

11. januar 2015

esioul

Anonym skriver:

Selvfølgelig skal han være der for kende, det siger jeg heller ikke at han ikke skal. 

og han har os luft til at være sammen med hende, meget ! 

Min kæde hopper af når han ikk ka se jeg gerne vil ha noget privat liv når han er sammen med mig og mit barn. 

Han kan ingen gang være med til at hente mit barn hos hans far uden at stå og snakke i telefon med hans søster og det tager kun 10 min at hente ham .. 

Der er mange små ting i forbindelse med hende hvor det lige er en tand for meget .. 

Det her handler jo om en aftale han ikk holdte og ikk lige ku slå på tråden og så står hun der og logger ham i byen fordi nu vi alligevel uvenner ..

i skal hvis have en alvorlig samtale når i ses igen

Mht at hente dit barn, kan man nok heller ikke forlange at han går med ind. Forholdet er jo så nyt endnu. 

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

i skal hvis have en alvorlig samtale når i ses igen

Mht at hente dit barn, kan man nok heller ikke forlange at han går med ind. Forholdet er jo så nyt endnu. 

Altså mit barn var ude ved hans far, og der sku vi hente ham og han har været med før.. 

Så står man da ikke bare ude ved bilen med en smøg i munden og snakker med søsteren om hverdags gøremål  

så som alle andre gange går man da med hen til døren og siger goddag og viser interesser i det der forgår eller være blevet hjemme .. Ingen presser ham til noget jo ...

Anmeld

11. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg tænker hvor meget af det her turbulens oplever dit barn?

Det lyder til, at I bare ikke kan få det til at fungere, og måske er det bare at indse det og så komme videre?

Anmeld

11. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

- jeg er bare så ked af det.

mit par forhold er ikke jordens bedste, på trods af vi kun har været sammen i snart 8mdr..

igen er det hele gået over gevind og nærmest gået fra hinanden .. Det startet med at min mand den 29nov. Tog i byen påtrods af vi havde en aftale om at han vil være hjemme 23-24.. (Hans ide)

men han tosset aftalen fordi vi var små uvenner da han tog afsted og det endte med at vi os "slog op"..  

Nu vi blevet uvenner igen som er gået over gevind. Det startet med at jeg blev en smugle irriteret over at jeg ikk ku lave så simpel aftale med ham klokken, som han ku overholde og det tager overhånd fordi han tror det handler om kl hvor jeg flere gange sigeR det r IKKE om den skide kl det princippet i at vi havde en AFTALE, som du igen ikk holdte (blev så ked  over han ikk ka forstå det) 

han snakker rigtig grimt til mig og sviner mig til personligt .. Og siger han Intet har at snakke med mig om.. IGEN har hans søster ( som er en stor mundfuld) logget ham i byen.. Hun vil gerne have ham for sig selv, og de er konstant sammen fordi hun er blevet single og ikke kender nogen i vores byen som hun er flyttet til .. 

Så Derfor følels det tit at vi er barnepiger og hun kommer og går i hans hjem som det passer hende og når jeg så tager snakken med ham at det er for meget , bliver han tosset og siger at jeg altid er sur og brokker mig .. Altså når jeg synes der er noget der går mig på, bliver jeg tilsidst muggen og så tager jeg snakken men isted for han få respons på det jeg siger, "kaster" han tilbage med noget han så er utilfreds med ;"(

nu hans søster så logget ham i byen hele weekenden og jeg så sent som igår (lørdage) skrev at jeg ikk brød mig om det når vi skændes så vildt.. Alligevel gjorde han det..

synes set her er så latterligt og umodent at to der er tæt på de 30 :"(

er så ked af det hele og vil bare ha ham ved min side og få ham til at se alvoren i det hele .. 

Har ikke snakket med ham soden igår 14.45 

- hva ska jeg gør? 

.. 

Først vil jeg sige, du kan ikke bestemme hvor meget HANS søster kommer i HANS hjem, for det rager ikke dig. Det er hans søster, hans familie.. De kan gøre hvad de vil. Det samme med, hvor tit de går i byen. Jeg kender en der er 35 og som da også har været i byen hver weekend de sidste to måneder, og hun er ikke single.

Han er en god bror, der hjælper sin søster, fordi hun jo ikke kender nogen i byen. Jeg kunne sagtens finde på det samme, hvis det var det min søster havde brug for. Og det håber jeg sku at manden kan acceptere, for jeg vil gøre alt for min søster, hvis hun har det dårligt/brug for mig.

Og så synes jeg ikke man skal have en tid til hvornår man kommer hjem fra byen, hvis man ikke skal noget næste dag. Jeg ser sjældent på uret, når jeg er i byen. Jeg tager hjem, når jeg ikke gider mere/bliver træt.

Han lyder som en af dem der bare ikke kan finde ud af at holde aftaler(Tidspunkter), kender det godt, og siger en time tidligere end det faktisk er. Det plejer at virke.

Er din eller hans bil, for hvis du skal bruge en bil til at hente dit barn, må det jo være din ellers kan du vel godt hente barnet uden?

Du siger at det er ham der gerne vil have børn, og det vil han sikkert stadigvæk gerne, men lige nu koncentere han sig om sin søster, jeg gætter på at hun ikke har været single i de 8måneder i har været sammen. Så lad ham bruge noget tid på hende, ind til hun kommer på toppen igen, og så se hvad der sker.

Men hvis du ikke kan det, må du jo sætte dig ned og tænke om du vil være i det forhold. Jeg synes nu det er små ting at smide et helt forhold væk på. Men det er blot min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.