Komunikationen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Hvis ikke i bor sammen, så kan du vel heller ikke sige så meget til hvornår han kommer hjem, om hans søster ofte er hos ham osv.

Det er noget andet hvis det går udover aftaler som I har sammen, altså at han kommer for sent eller noget.

Det var jo netop en aftale med mig, som han ikk overholdte - og det går jo ud over mig, at jeg ikk har alene tid med ham fordi hun ska sidde der.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Øhh når jeg ska bilen  tror jeg det vil være en meget go ide ..

Er det din bil eller hans bil ? Hvis det er din bil og han ikk havde leveret den tilbage til aftalt tid kan jeg sagtens forstå du er tosset ... Hvis Det derimod er hans bil og du bare forventer han er hos dig hver gang du skal hente - det er ikke i orden ...

Anmeld

11. januar 2015

hesøth

serinasmor skriver:

Er det din bil eller hans bil ? Hvis det er din bil og han ikk havde leveret den tilbage til aftalt tid kan jeg sagtens forstå du er tosset ... Hvis Det derimod er hans bil og du bare forventer han er hos dig hver gang du skal hente - det er ikke i orden ...

Det er da lige meget vis bil det er. Hvis de havde en aftale, så skal han da overholde den.

TS:

Jeg synes han er en klaphat. Aftaler skal overholdes, kommer der noget i vejen skal der informeres OG der skal tales pænt til hinanden. Ellers er der ikke noget at bygge et forhold på!

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Nej sån r det overhovedet ikk. 

I fredags han ringer "skat jeg har fri nu, så tager mig og min søster op og træner" 

mig "det bare iorden, passer det så med at i er her kl 15, så kan jeg lige hentet bib også" 

ham "jep det kan jeg sagtens nå så"

mig "okey så vi aftaler du er her kl 15 skat"

ham "ja det en aftale ses"

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Det er da lige meget vis bil det er. Hvis de havde en aftale, så skal han da overholde den.

TS:

Jeg synes han er en klaphat. Aftaler skal overholdes, kommer der noget i vejen skal der informeres OG der skal tales pænt til hinanden. Ellers er der ikke noget at bygge et forhold på!

Det lige præcis sådan jeg har det EN AFTALE ER EN AFTALE ellers indfomere man lige..

han mener han ska aflægge report..

han forstår det ikk og synes jeg er total latterlig..

Anmeld

11. januar 2015

esioul

Det lyder som noget rod.

Jeg tror i skal afstemme jeres forventninger til et forhold. Det lyder ikke til han rigtig ved hvad han vil og du forventer måske for meget af ham i forhold til hvad han vil. 

Anmeld

11. januar 2015

esioul

Det lyder som noget rod.

Jeg tror i skal afstemme jeres forventninger til et forhold. Det lyder ikke til han rigtig ved hvad han vil og du forventer måske for meget af ham i forhold til hvad han vil. 

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det lyder som noget rod.

Det r også noget rod og total latterligt !! 

Anmeld

11. januar 2015

Mulle0802

Måske tænker han at han skal passe på sin søster, synes det er synd for hende og derfor laver alt muligt med hende hele tiden. Det er ikke i orden, ville selv få pip men måske det er det han tænker. Jeg undre mig lidt over at et par på 26 og snart 30 (slår op så nemt) 

Jeg ville sige til ham mht. At han ikke overholder jeres aftaler. 

Når vi aftaler du kommer hjem kl. 15 og du så ikke gør det, så bliver jeg rigtig ked af det, for jeg har behøv for respekt. Kan vi ikke aftale at når vi laver en aftale at så bliver den overholdt.

Så undgår du mudderkastning.

Du kan ændre den som du vil, det førreste  er konstateringen ad hvad der er sket - helt neutralt, det næste er hvad det gør ved dig, så dit behov og derefter aftale til en anden gang. (girafsprog) 

Anmeld

11. januar 2015

lillespir26

Altså fordi vi giver dig andre svar end du ønsker behøver du altså ikke blive mobset / hård i tonen så kan du jo lade være med at stille et spørgsmål op i en offentlig debat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.