Komunikationen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Jamen igen, jeg kan ikke understrege det nok, at i mit tilfælde var det IKKE manglende kommunikation, for han snakkede og snakkede, men nægtede at høre noget jeg havde at sige. Så kommunikationen var der, den var bare ikke gensidig.

Jeg skulle ikke gå og tillade mig at stille spørgsmålstegn ved ham. Det handlede altså om, at det var mig han ikke gad. Min person. Alt det jeg gav ville han jo gerne have. Lækre middage, sommerhusture, biografture, gaver, overraskelser, men også hensyn, opmuntring, støtte og beundring og ikke mindst sex og søde ord. Men det er fandme hårdt at give i længden, når personen der modtager ikke vil give igen uanset, hvor meget man tigger og beder om det. 

Jeg håber at du kan bruge min sørgelige historie til noget. Jeg er i hvert fald glad for at det sluttede, for i dag har jeg kæreste jeg ikke har skændes med en eneste gang. En kæreste, hvor der ikke er gået en eneste dag (siden vi sagde det første gang), uden at vi har sagt 'jeg elsker dig' til hinanden. En kæreste som elsker at gøre mig glad og som respekterer og værdsætter mine grænser, ønsker og ikke mindst min person. Jeg har været lykkelig i det her forhold hver eneste dag. Måske ikke hele dagen hver eneste dag, men HVER dag 

Der er fandme forskel på folk og på hvem man passer sammen med. Bare husk at holde fast i dig selv 

Min kun på mange af punkterne godt lige din eks 

min sagde under skændes riet "du er så nærig og du kommer aldrig op og ka ka give mig ligeså meget som jeg giver  dig  den sad lige i fjæset på mig blev så ked af det..

jeg går hjemmen på DP og sørger for at mig og lit barn kan få mad grøn på kroppen og oplevelser sammen og når det tillader tager jeg kæresten med i biffen , køber små "billige" gaver osv.. Men de var åbenbart ikk dyre nok ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så det er hende der skaber det hele.

Kunne det så ikke tænkes at du måske skulle gi det lidt tid, hvis du virkelig vil ham?

Nu så jeg også lige hvad han har gjort her.. Hmm.. Jeg vil sige at du skal tænke dig virkelig godt om. især fordi du har et barn.

Hvad mener du med at nu så du os hvad han havde gjort her? 

Ja jeg er også gået total i tænke boks..

Anmeld

11. januar 2015

Bshizzle

Jeg kan se 2 muligheder her... 

1: Du giver ham det frirum som han har brug for.. Altså lader ham bruge den tid med hans søster og evt lade dem ta i byen og ha det sjovt. 

UDEN du viser tegn på surhed... (For det vil kun gøre det mere surt for jer begge i sidste ende!) 

snak med ham om hvad der såret dig, og hvad DU har brug for! 

Bliv enig om at i snakker om tingene, og ikke brænde inde med negative ting som går jer på! 

Forholdet er jo stadig ret nyt.. Og hvis han føler du er på nakken af ham, så vil han jo trække sig længere væk fra dig. 

2: Simpelhen give slip og komme videre uden ham! 

Din søn har brug for en glad og lykkelig Mor! 

Kan godt være du er OBS på at han ikke skal opleve hvad der går dig og kæresten på, men børn har en fantastisk evne til at føle når Mor er ked eller trist. 

JA.. Du er tydeligt glad for kæresten... Men ønsker du og blive behandlet på den måde? 

Anmeld

11. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvad mener du med at nu så du os hvad han havde gjort her? 

Ja jeg er også gået total i tænke boks..

Det med tysklandsturen, så det lige før jeg skrev.

Selvfølgelig er det rart at han ringer, men hvis han er taget afsted mens i var sure på hinanden, synes det burde være det han ringer for at snakke om, ikke at han har været i Tyskland.

Men brug nogle dage til at tænke over det, lav liste med for og imod, så du kan se hvad tager mest af forholdet.

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det med tysklandsturen, så det lige før jeg skrev.

Selvfølgelig er det rart at han ringer, men hvis han er taget afsted mens i var sure på hinanden, synes det burde være det han ringer for at snakke om, ikke at han har været i Tyskland.

Men brug nogle dage til at tænke over det, lav liste med for og imod, så du kan se hvad tager mest af forholdet.

Han vil hvis komme i aften og snakke .. Hvilket er ganske fint ..

men ved snart ikk hvad jeg skal sige, mit hoved er fuld og jeg er træt ..  

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg kan se 2 muligheder her... 

1: Du giver ham det frirum som han har brug for.. Altså lader ham bruge den tid med hans søster og evt lade dem ta i byen og ha det sjovt. 

UDEN du viser tegn på surhed... (For det vil kun gøre det mere surt for jer begge i sidste ende!) 

snak med ham om hvad der såret dig, og hvad DU har brug for! 

Bliv enig om at i snakker om tingene, og ikke brænde inde med negative ting som går jer på! 

Forholdet er jo stadig ret nyt.. Og hvis han føler du er på nakken af ham, så vil han jo trække sig længere væk fra dig. 

2: Simpelhen give slip og komme videre uden ham! 

Din søn har brug for en glad og lykkelig Mor! 

Kan godt være du er OBS på at han ikke skal opleve hvad der går dig og kæresten på, men børn har en fantastisk evne til at føle når Mor er ked eller trist. 

JA.. Du er tydeligt glad for kæresten... Men ønsker du og blive behandlet på den måde? 

Altså vi er sammen måske to gange i hverdagen og i weekenderne hvor søster så ofte er der.. 

Det har jeg bevist skåret ned på fordi hun hele tiden er der.. 

Så synes da nok han har fri rum til at dyrke søsteren .. Som kun bruger ham når hun keder sig.. 

Jeg ved snart ikk hvad der vil være bedst for synes godt nok det anstrengende at være så meget på vagt i forholdet.. 

Han meldte ud igår at han synes vi var for langt fra hinanden til et forhold .. Så er der jo ikk så meget at gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.