Ja det ville jeg.
Jeg har allerede i min unge alder været sygemeldt grundet stress og har i forbindelse med det også haft både en svær depression og lider nu også af angst og til tider migræne.
Jeg ved at særligt barn ville stresse mig for meget, og hvis jeg fik muligheden for at vælge det fra ville jeg gøre det, både for min egen men også for barnets egen skyld.
Men hvis jeg var helt 100% rask, så tror jeg faktisk stadig at jeg ville vælge at få en abort, hvis jeg fik muligheden.
Det ville jeg fordi jeg ønsker mere end et barn, og jeg er bange for at jeg ikke ville kunne bære at give et barn mere opmærksomhed end et andet. Og den pasning de ville kræve både med hensyn til følgesygdomme, men også med alderen, hvor jeg jo også vil være gammel, det ved jeg at jeg ville have svært ved at håndtere følelsesmæssigt, da jeg ved at jeg ville elske det barn mindst lige så højt og derfor ikke ville kunne bære det rent mentalt.
Så ja, hvis jeg en dag, mod forventning alligevel skulle stå med et barn i armene der har særlige behov, så vil jeg ikke elske det mindre. Men ja, jeg ville vælge det fra inden det blev født hvis jeg vidste det.
Anmeld