til jer der ikke har boern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2009

dorthemus

linda2009 skriver:

Nu synes jeg altså lige jeg vil på banen i denne tråd også. I fortolker alle Anos indlæg som værende negativt, men h*n spørger jo bare, hvorfor dem uden børn er her. Jeg synes da ikke der er noget galt i spørgsmålet...

Hvorfor tager I sådan på vej??

Hilsen Linda 33+5

Jeg tror måske de fleste reagerer på tonen i hendes/hans indlæg..?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Pige2009

dorthemus skriver:

Jeg tror måske de fleste reagerer på tonen i hendes/hans indlæg..?!

Skriftsprog kan virke stærkere end det er ment. Man kunne måske formulere sig lidt anderledes, men derfor synes jeg ikke det som FrkT skriver er et ubehageligt indlæg.

Igen... Jeg forstår ikke, hvorfor I tager sådan på vej.

Anmeld

27. august 2009

dorthemus

linda2009 skriver:

Skriftsprog kan virke stærkere end det er ment. Man kunne måske formulere sig lidt anderledes, men derfor synes jeg ikke det som FrkT skriver er et ubehageligt indlæg.

Igen... Jeg forstår ikke, hvorfor I tager sådan på vej.

Det giver jeg dig ret i..mht skriftssproget 
Personligt tager jeg ikke på vej, selvom jeg er én af dem uden børn (endnu)...men undrer mig nok lidt fordi jeg synes tonen er ret personlig og virker som om den er rettet mod nogen bestemt...men hvad ved jeg

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

dorthemus skriver:

Det giver jeg dig ret i..mht skriftssproget 
Personligt tager jeg ikke på vej, selvom jeg er én af dem uden børn (endnu)...men undrer mig nok lidt fordi jeg synes tonen er ret personlig og virker som om den er rettet mod nogen bestemt...men hvad ved jeg

Sådan virker det nu ikke på mig Jeg har heller ingen børn - endnu! Blev først oprettet herinde, da jeg fandt ud af, jeg var gravid.

Jeg tror - igen et fortolkningsspørgsmål - at Ano mener de få, som ikke har børn og som måske først planlægger børn om et år eller to, men jeg kan selvfølgelig ikke vurdere om dette er korrekt.

Anmeld

27. august 2009

dorthemus

linda2009 skriver:

Sådan virker det nu ikke på mig Jeg har heller ingen børn - endnu! Blev først oprettet herinde, da jeg fandt ud af, jeg var gravid.

Jeg tror - igen et fortolkningsspørgsmål - at Ano mener de få, som ikke har børn og som måske først planlægger børn om et år eller to, men jeg kan selvfølgelig ikke vurdere om dette er korrekt.

Ja måske...ville nu heller ikke selv oprette en profil herinde hvis ikke lige det var fordi jeg skal i fertilitetsbehandling, med opstart i næste uge  
Jeg søger en del støtte fra andre i samme situation som jeg selv og da jeg er alene er de råd og den vejledning jeg får herinde ret vigtig for mig

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja måske...ville nu heller ikke selv oprette en profil herinde hvis ikke lige det var fordi jeg skal i fertilitetsbehandling, med opstart i næste uge  
Jeg søger en del støtte fra andre i samme situation som jeg selv og da jeg er alene er de råd og den vejledning jeg får herinde ret vigtig for mig

Jeg har læst din tråd, da du oprettede den Det bliver spændende... Jeg er også alene om "projektet", men dog ikke selvvalgt. Held og lykke!!

Linda 33+5

Anmeld

27. august 2009

dorthemus

linda2009 skriver:

Jeg har læst din tråd, da du oprettede den Det bliver spændende... Jeg er også alene om "projektet", men dog ikke selvvalgt. Held og lykke!!

Linda 33+5

TAK ...og i lige måde!

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

dorthemus skriver:

TAK ...og i lige måde!

Takker

Anmeld

27. august 2009

Sweet1978

linda2009 skriver:

Nu synes jeg altså lige jeg vil på banen i denne tråd også. I fortolker alle Anos indlæg som værende negativt, men h*n spørger jo bare, hvorfor dem uden børn er her. Jeg synes da ikke der er noget galt i spørgsmålet...

Hvorfor tager I sådan på vej??

Hilsen Linda 33+5

Jeg reagerer mest fordi jeg kan se at hun/han så ikke går ind efterfølgede og følger op på svarene. Så hvad enten tonen var negativ fra start eller ej har personen ikke kunnet stå bag sin holdning/indlæg og det synes jeg er latterligt så skal man ikke ytre sig.

Anmeld

27. august 2009

Diana...

Beck skriver:

Tja, nu er jeg saa en af dem der ikke har boern...
Og nej, jeg er heller ikke i fast forhold. Vil da gerne have boern NU, men nu er jeg i den situation, at jeg lider af PCO og derfor vil have svaert ved og blive gravid. Saa jeg er herinde for, at faa nogle raad.. Jeg er ogsaa herinde fordi jeg har haft nogle SA`er... Og tja - Saa er jeg vel herinde fordi jeg holder af jer toeser, sys det er skoent at kunne foelge med  og se jeres boern vokse op.. Men ogsaa faar at blive evt klogere paa nogle ting...

Hvis du ikke vil have vi kigger paa dine boern, saa fjern dog billederne  Ja du maa meget undskylde, men jeg bliver sgu sur over saadan et indlaeg..

Tja jeg raadgiver der hvor jeg kan, nogengange kan folk uden boern se anderledes paa tingene, fordi man ikke staar i den stressede situation etc. Maaske jeg har oplevet det samme, med familie, soeskende, gudboern venners boern etc!!!!!

Beck - Som foeler sig MEGET ramt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og vi kan ikke undvære dig her inde.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.