til jer der ikke har boern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2009

Slettet

6800 skriver:

Fordi man ingen børn har ENDNU, kan man vel godt have masser af erfaring igennem venners og søskendes børn.

Det er bare slet slet ikke det samme som selv at være mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Jordbærpigen

linda2009 skriver:

Som svar på dit spørgsmål omkring anonymitet. Kan jeg oplyse, at jeg selv på et tidspunkt har oprettet en tråd anonymt, da den omhandlede et meget personligt spørgsmål, og jeg var ikke parat til at alle skulle vide jeg lå og slås med. Jeg fornemmer, at rigtig mange har oprettet tråde herinde anonymt af samme årsag. 

Ikke alle er parate til at udøse sit hjerte eller inderste tanker, derfor synes jeg det er godt, man stadig man oprette tråde anonymt... Alt med måde selvfølgelig... Hvorfor mener du ikke, vi er berettigede herinde?

Hilsen Linda 33+5

Jeg sagde ikke at anonyme ikke var berettiget herinde. Det var bare et spørgsmål lige så vel som trådstarteren spurgte til, hvorfor vi der ikke har børn er herinde? Det var bare et modspillende spørgsmål til trådstarters spørgsmål. Jeg tænkte bare.. "hrmm.. hvis hun synes jeg ikke burde være her fordi jeg ikke har børn, hvorfor skulle hun så være her, når hun alligevel var anonym?" Der var ikke mere i det end dét

Jeg synes alle er velkommen herinde, uanset alder, køn, race, højde, navn osv.

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Swips.. skriver:

Det er bare slet slet ikke det samme som selv at være mor

Nej selvfølgelig er det ikke det samme men derfor kan man jo godt bide mærke i nogen ting og rådgive dem videre 

Knus

Anmeld

28. august 2009

LauraLW

linda2009 skriver:

Det er ikke Zeta, der har oprettet det, hvis det er det du tror... Men det er jo lidt af en hønsegård herinde nogle gange

Som du siger, så har vi alle en grund til at være her.

Nu er jeg heldigvis ligeglad med om det er Zeta eller ej, plejer som regel heller ikke svare på hans indlæg, da hans debatstil er mig ret så intetsigende. - Min pointe er bare, at alle har deres grunde, og hvorfor føler man at man skal forsvare dem, bare fordi der er en der opretter sådan et indlæg?

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

LauraLW skriver:

Nu er jeg heldigvis ligeglad med om det er Zeta eller ej, plejer som regel heller ikke svare på hans indlæg, da hans debatstil er mig ret så intetsigende. - Min pointe er bare, at alle har deres grunde, og hvorfor føler man at man skal forsvare dem, bare fordi der er en der opretter sådan et indlæg?

Zeta har da ikke børn?

Anmeld

28. august 2009

LauraLW

Dutte84 skriver:

Zeta har da ikke børn?

Aner det ikke... der må jo være en eller anden grund til at han er her :-) Men som sagt så er det ikke det der er min pointe.

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Ha ha hvordan kom zeta lige ind i billed ha ha .

Nu vil jeg tage ud og shoppe møbler gulve maling osv til vores hus god dag.

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

LauraLW skriver:

Aner det ikke... der må jo være en eller anden grund til at han er her :-) Men som sagt så er det ikke det der er min pointe.

Okey - Sidste Zeta lavede et indlæg ano - sagde han at han lavede snart et igen...

Hvad vil han med det...

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ha ha hvordan kom zeta lige ind i billed ha ha .

Nu vil jeg tage ud og shoppe møbler gulve maling osv til vores hus god dag.

Du må have en super god shoppe tur/dag... Ville rigtig gerne høre nærmere om det...

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Du må have en super god shoppe tur/dag... Ville rigtig gerne høre nærmere om det...

Tro mig du slipper ikke ha ha vi begynde at male i weekende så billeder kommer der snart i LANGE baner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.