Jeg har ingen børn.. Endnu!! Så måske er jeg en af dem, du mener ikke burde være her.. Og det er fint med mig.. Men jeg smutter ingensteder, med mindre jeg bliver bedt om det af "master"..
Men vi er et af de par der har prøvet længe og jeg kom ind på siden via google. Søgte et svar ang. graviditet, og baby.dk kom frem. Jeg synes her er nemt at finde rundt, der er svar på spørgsmål, som er til at forstå, og andre har måske prøvet det samme og kan komme med gode råd. Og så er det rart at følge andre, som også prøver at blive forældre. Der er mange tanker forbundet med sådan en proces, og der er mange gode råd og ting at lære.
Jeg læser også med på indlæg, der ikke handler om "prøver at blive gravid", såsom mellemørebetændelse, opdragelse etc. Inlæggene bliver lagt ud i et åbent forum, og så man forvente, at alle der er på siden kan læse.. og besvare! Nogen svarer mere konstruktivt end andre, Men det kan ske for os alle sammen..
Ano. skriver at "vi kigger på dine børn"... Hvis du lægger billeder ud, så kigger folk jo på dem... Hvis ikke du vil have det, så burde du nok slette dem, eller sætte kode på...
Jeg må sige, som nogen af de andre, at jeg tror din besked er henvendt til én person eller en lille gruppe.. Men det ved jeg af gode grunde ikke...
Jeg kan virke en smule bitter i indlægget.Men det kommer nok af, at jeg ikke forstår så kort et indlæg, som virker angribende, men ingen forklaring på problemet.... Det ligner en PB i mine øjne... Sorry...
Anmeld