til jer der ikke har boern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.495 visninger
86 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Anonym trådstarter

hvorfor er i her, hvorfor kigger i på mine boern, hvorfor raadgiver i mig om mine boern?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

mariamiss6

ææææhm hvad handler det her om?

stort set alle dem der er her, selvom de ingen børn har, er her fordi de prøver at få børn........

og de rådgiver dig vel, fordi de mener de har et godt råd at give dig, når du spørger om noget herinde....

Anmeld

26. august 2009

Fam. Madsen

mariamiss6 skriver:

ææææhm hvad handler det her om?

stort set alle dem der er her, selvom de ingen børn har, er her fordi de prøver at få børn........

og de rådgiver dig vel, fordi de mener de har et godt råd at give dig, når du spørger om noget herinde....

Jeg kan ikke være mere enig i det du skriver... har ikke ville svare da jeg ikke har kunne finde en pæn måde og skrive det på men det kunne du så vil da lige give dig ret i det du skriver

Anmeld

26. august 2009

mariamiss6

iiiih tak hehe..... Jeg synes det var et mærkeligt spørgsmål, det ligner noget der burde have ligget i en privat post, men det er måske bare mig...

Anmeld

26. august 2009

Fam. Madsen

mariamiss6 skriver:

iiiih tak hehe..... Jeg synes det var et mærkeligt spørgsmål, det ligner noget der burde have ligget i en privat post, men det er måske bare mig...

Nej det er ikke bare dig tror også den er henvendt til en bestemt person...

Anmeld

26. august 2009

Miamaja

hmm er det sket tit fra mange forskellige barnlose brugere eller hvad?

Anmeld

26. august 2009

oo

jeg er barnløs, men jeg her er bl.a. pga den eminent gode gruppe for barnløse i behandling som Henrik har lavet herinde. jeg har lært mange ting om behandlingerne, som jeg ikke har fået svar på på fertilitetsklinikken og så er det bare pisse rart at tale med noget der ved hvordan det er, at fylde sig med hormoner og have det som om hjertet blir trukket ud af brystkassen på een hver gang menstruationen kommer - også efter flere år.

Anmeld

26. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Som jeg ser det, er dette et forældre site. Det vil for mig sige, at det er for dem der har børn eller er igang med at få børn (eller varmer op til at få børn).

Hvis der er folk herinde, som er enlige eller andet og ikke har umiddelbare planer om at lave børn, så syntes jeg faktisk heller ikke de har særlig meget at gøre herinde.

Man skal være forælder og det er man enten ved at man HAR lavet et barn eller VIL lave et barn (i sådan nooooogelunde fremtid, - Altså prøver i nogenlunde fremtid  Det med prøvelserne kan jo desværre godt tage noget tid )

Så ja, der er også et par stykker herinde, hvor jeg tænker: Hvad laver de her?

Men det er ikke sådan at jeg har tænkt at det er et stort problem og mange har vel også en holdning til, hvordan man gør det der med børn? Nogen er måske pædagoger? hvad ved jeg. De ka jo også være pædagoger der ikke selv vil have børn måske?

men som udgangspunkt, så syntes jeg kun at der burde være 'forældre' herinde  enten nuværende eller kommende

Anmeld

26. august 2009

Heidi.

Fatter ikke lige pointen i indlæget.

Anmeld

26. august 2009

Slettet

Anonym skriver:

hvorfor er i her, hvorfor kigger i på mine boern, hvorfor raadgiver i mig om mine boern?

Jamen dem uden børn er her vel fordi de har en interesse i graviditet og børn osv. Jeg tror de fleste uden børn herinde gerne vil have det eller prøver måske aktivt på at få det, og så er dette sted dejligt at snuse til i den laaaange ventetid (på at blive gravid)
Hvorfor de kigger på dine børn? Hvis du synes dine børn får meget opmærksomhed på deres uddseende kan det jo være fordi de endten er meget smukke, eller meget grimme eller på anden måde har et uddseende som vækker opsigt
Til sidst vil jeg dog give dig ret i at folk uden børn skal holde sig fra at give råd omkring moderskabet mm., MEN der er jo også mange andre emner herinde som man kan have lige så meget at byde ind med i selvom man ikke har børn endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.