til jer der ikke har boern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Tro mig du slipper ikke ha ha vi begynde at male i weekende så billeder kommer der snart i LANGE baner.

Jeg venter spændt.... :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Rasmine

Endnu engang: TAK for god underholdning, damer!
I er dælme nogle gæve nogen.

Anmeld

28. august 2009

LauraLW

Dutte84 skriver:

Okey - Sidste Zeta lavede et indlæg ano - sagde han at han lavede snart et igen...

Hvad vil han med det...

Godt spørgsmål, hehe. - Ikke at denne debat skal dreje sig om ham, men det siger mig virkelig intet... har ingen respekt what so ever for folk som ham der opretter indlæg på den måde...

Men mht denne debat, så kan jeg stadig ikke forstå at folk føler de skal forklare sig. Alle må have deres grunde til at være her, og ingen (med mindre man bryder regler og love på en eller anden måde) skal da stille spørgsmålstegn ved de grunde.

Dette indlæg er et af dem der egentlig bare burde ignoreres, især når ano tydeligvis vælger ikke at deltage i en evt debat.

Anmeld

28. august 2009

Rasmine

LauraLW skriver:

Godt spørgsmål, hehe. - Ikke at denne debat skal dreje sig om ham, men det siger mig virkelig intet... har ingen respekt what so ever for folk som ham der opretter indlæg på den måde...

Men mht denne debat, så kan jeg stadig ikke forstå at folk føler de skal forklare sig. Alle må have deres grunde til at være her, og ingen (med mindre man bryder regler og love på en eller anden måde) skal da stille spørgsmålstegn ved de grunde.

Dette indlæg er et af dem der egentlig bare burde ignoreres, især når ano tydeligvis vælger ikke at deltage i en evt debat.

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

LauraLW skriver:

Lige præcis....

Hvis ano har et problem med at dem der ikke har børn, som ser på ano's billeder af børn - Jamen så synes jeg da ano skal låse sine album...

Anmeld

28. august 2009

LauraLW

Mebach skriver:

Endnu engang: TAK for god underholdning, damer!
I er dælme nogle gæve nogen.

Der skal ikke meget til at underholde dig hva?

Anmeld

28. august 2009

LauraLW

Dutte84 skriver:

Lige præcis....

Hvis ano har et problem med at dem der ikke har børn, som ser på ano's billeder af børn - Jamen så synes jeg da ano skal låse sine album...

Præcis. Løsningen er jo klokkeklar.

Anmeld

28. august 2009

Rasmine

LauraLW skriver:

Der skal ikke meget til at underholde dig hva?

Jo jo, 8 siders debat om ingenting...
Det rykker!!!!!!

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

LauraLW skriver:

Præcis. Løsningen er jo klokkeklar.

Nemlig...

Anmeld

28. august 2009

Tynen

Mebach skriver:

Jo jo, 8 siders debat om ingenting...
Det rykker!!!!!!

That´s  the way...

Er sikker på at "Ano" sidder og godter sig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.