Arj helt ærligt, hvad i alverden er det for et indlæg?
Jeg har personligt ingen børn, men vi prøver. Men synes da alle skal være velkomne. Ved ikke hvad du mener når du siger "Kigger på mine børn", men hvis du tænker billeder i dit album - så fjern da billederne (eller sæt kode på). Og mht. at rådgive dig om børn uden selv at have børn; man kan sagtens have masser er erfaring med børn fra søskende, venners børn og meget andet, jeg har fx en del erfaring med børn efter at have været ung pige i huset tre forskellige steder, hvor jeg til tider tog mig af børnene både dag og nat, og altid om dagen i hvert fald. Alle mennesker kan jo kun give råd ud fra deres egen viden og erfaring. Og så vil jeg lige tilføje, at det ikke er alle som har børn som burde have børn - og de samme mennesker vil sikkert heller ikke være de bedste til at rådgive andre ang børn, der ville os uden børn måske kunne rådgive ligeså godt.
Må sige at jeg synes det er et ubehageligt indlæg, og hvis du har oplevet noget bestemt med en konkret person, så skriv da til vedkommende i stedet!
Anmeld