til jer der ikke har boern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

sarahb

Anonym skriver:

ok tak

der var ikk meget tilbage melding????!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Sweet1978

sarahb skriver:

der var ikk meget tilbage melding????!!!

Nej der var vist en der ikke rigtig kunne stå ved sin handling  - smiler...

Anmeld

26. august 2009

Cris

Anonym skriver:

hvorfor er i her, hvorfor kigger i på mine boern, hvorfor raadgiver i mig om mine boern?

Og hvis man synes, at man ikke må se på børnene, så kan man lade det være med at lægge billeder ind... Jeg forstå ikke helt, hvad du vil med indlægget, men det kunne være, at du har haft en eller anden dårlig erfaring med én eller to personer. Men du skal ikke kaste sten på resten!

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Cris skriver:

Og hvis man synes, at man ikke må se på børnene, så kan man lade det være med at lægge billeder ind... Jeg forstå ikke helt, hvad du vil med indlægget, men det kunne være, at du har haft en eller anden dårlig erfaring med én eller to personer. Men du skal ikke kaste sten på resten!

Anmeld

26. august 2009

Sweet1978

Cris skriver:

Nemlig godt sagt

Anmeld

27. august 2009

AnjaTherese

Jeg har heller ikke noget barn, og ikke gravid. Men vi skal nok begynde projekt baby, måske engang i næste sommer
Jeg synes det her er en hyggelig hjemmeside.

Jeg ser faktisk ikke "problemet" i at vi uden børn / ikke gravide, ikke kan "være" her

Anmeld

27. august 2009

Sweet1978

AnjaTherese skriver:

Jeg har heller ikke noget barn, og ikke gravid. Men vi skal nok begynde projekt baby, måske engang i næste sommer
Jeg synes det her er en hyggelig hjemmeside.

Jeg ser faktisk ikke "problemet" i at vi uden børn / ikke gravide, ikke kan "være" her

Nej du/og alle andre er mere end velkomne jeg kan heller ikke tage noget for gode varer når personen ikke engang vil stå bag sin udmelding.

Anmeld

27. august 2009

Diana...

Ha ha altså.

Nu har jeg selv barn men hvis jeg havet opdaget siden inden jeg blev gravid havet jeg oprettet mig alligevel det jo en fantastisk side og det gode ved den er at der er plads til alle barn eller ej og selv om man ikke har børn endnu kam man jo godt give nogen gode råd.

Anmeld

27. august 2009

Mira0911

Hvis du ikke vil have folk skal se dine børn - Må du jo låse dine album!!!

Anmeld

27. august 2009

Becks

Tja, nu er jeg saa en af dem der ikke har boern...
Og nej, jeg er heller ikke i fast forhold. Vil da gerne have boern NU, men nu er jeg i den situation, at jeg lider af PCO og derfor vil have svaert ved og blive gravid. Saa jeg er herinde for, at faa nogle raad.. Jeg er ogsaa herinde fordi jeg har haft nogle SA`er... Og tja - Saa er jeg vel herinde fordi jeg holder af jer toeser, sys det er skoent at kunne foelge med  og se jeres boern vokse op.. Men ogsaa faar at blive evt klogere paa nogle ting...

Hvis du ikke vil have vi kigger paa dine boern, saa fjern dog billederne  Ja du maa meget undskylde, men jeg bliver sgu sur over saadan et indlaeg..

Tja jeg raadgiver der hvor jeg kan, nogengange kan folk uden boern se anderledes paa tingene, fordi man ikke staar i den stressede situation etc. Maaske jeg har oplevet det samme, med familie, soeskende, gudboern venners boern etc!!!!!

Beck - Som foeler sig MEGET ramt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.