Ih hvor bliv jeg ked af det ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er sådan nogle mega flotte prinsesse bogstaver som vi fandt på nettet

Det er hun da alt for lille til at få noget ud af alligevel. Så kan i gemme det og give det til en fødselsdag eller næste jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

MorDk

Jeg kan godt forstå du gerne vil give dit barn en julegave juleaften. Sådan havde jeg det også med mine unger ved deres første juleaften. Dog skal du huske at det er dine behov og ikke dit barns. Jeg kan forstå du bliver trist og skuffet, hvis I har aftalt noget... men derudover tænker jeg at det godt kan vente...

Anmeld

12. december 2014

Anonym trådstarter

Kan godt være det er nærmer ens behov. Men vil ha det bedste til min lille datter og det er hendes første jul jo 

og vi kan vel alke blive enig om at intet er vigtigere end ens barn/børn?! 

Derfor uanset hvor gammel hun er så er hun altid det vigtigste for mig. 

Og til dem der spørger hvorfor jeg ikk gjort det selv. 

Det er sempel grund at vi sku side mig og min mand og finde/ bestille gaver til hende sammen. 

Men tak for alle jeres svar 

Anmeld

12. december 2014

MorDk

Anonym skriver:

Kan godt være det er nærmer ens behov. Men vil ha det bedste til min lille datter og det er hendes første jul jo 

Det er sempel grund at vi sku side mig og min mand og finde/ bestille gaver til hende sammen. 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i det... Uden tvivl. 

Anmeld

12. december 2014

Muffinmus

Du er godt nok påvirket af noget der ikke burde være så ødelæggende. Der må ligge noget helt andet bag det her med julegaverne.

I øvrigt fik vores børn 2-3 gaver I ALT, i den alder, de er komplet ligeglade, så det handler kun om forældrenes ønsker og ikke barnet. Ved godt du tænker sådan, fordi dit barn betyder mere for dig. Men i stedet for det materielle, så giv hende et ekstra kys og kram og vid at du er en god mor der vil nyde juleaften med en dejlig datter i favnen.

Jeg ville aldrig få folk til at fortælle mig gaverne, det er deres gaver og ikke noget jeg skal blande mig i, får hun to ens, må man bytte og hygge sig med det

Så, jeg tænker du overreagere fuldstændigt og grænser nærmest til det hysteriske pga. en gave til et spædbarn, det er ikke logisk tænkende og du skal nok tage snakken med din mand om hvorfor det betyder så meget for dig, i forhold til hvad det betyder for dit barn, nemlig ingenting. Der ligger nok dybere tanker bag den her reaktion.

Anmeld

12. december 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i det... Uden tvivl. 

Tak for din forståelse

Anmeld

12. december 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Du er godt nok påvirket af noget der ikke burde være så ødelæggende. Der må ligge noget helt andet bag det her med julegaverne.

I øvrigt fik vores børn 2-3 gaver I ALT, i den alder, de er komplet ligeglade, så det handler kun om forældrenes ønsker og ikke barnet. Ved godt du tænker sådan, fordi dit barn betyder mere for dig. Men i stedet for det materielle, så giv hende et ekstra kys og kram og vid at du er en god mor der vil nyde juleaften med en dejlig datter i favnen.

Jeg ville aldrig få folk til at fortælle mig gaverne, det er deres gaver og ikke noget jeg skal blande mig i, får hun to ens, må man bytte og hygge sig med det

Så, jeg tænker du overreagere fuldstændigt og grænser nærmest til det hysteriske pga. en gave til et spædbarn, det er ikke logisk tænkende og du skal nok tage snakken med din mand om hvorfor det betyder så meget for dig, i forhold til hvad det betyder for dit barn, nemlig ingenting. Der ligger nok dybere tanker bag den her reaktion.

Der ligger ikk mere i det end det jeg har skrevet. 

Anmeld

12. december 2014

esiuol22

Anonym skriver:

Jeg kan god følge dig i at du gerne vil give din datter en bestemt gave første jul, også så hun i fremtiden ved at det fik hun af jer hendes første jul  Men tænker ikke din mand ser hende på nogen måde som mindre værd ind andre børn, er sikker på hun er den første han ville rede ud hvis der skete noget.

Og ja lidt overreaktion, men føelserne sidder tit uden på tøjet når man er blevet mor for kort tid siden  

Og lige et forslag til en gave der kunne gemmes og huskes i fremtiden, hvad med at give hende et smykke af en art, så kunne du og din mand gå i en smykkeforretning og finde noget med fx hendes stjernetegn eller noget andet personligt til hende Kan faktisk ikke huske hvad vi gav våres datter første jul, men købte en fin perle til dåb som kan komme i lædersnor

Anmeld

12. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan god følge dig i at du gerne vil give din datter en bestemt gave første jul, også så hun i fremtiden ved at det fik hun af jer hendes første jul  Men tænker ikke din mand ser hende på nogen måde som mindre værd ind andre børn, er sikker på hun er den første han ville rede ud hvis der skete noget.

Og ja lidt overreaktion, men føelserne sidder tit uden på tøjet når man er blevet mor for kort tid siden  

Og lige et forslag til en gave der kunne gemmes og huskes i fremtiden, hvad med at give hende et smykke af en art, så kunne du og din mand gå i en smykkeforretning og finde noget med fx hendes stjernetegn eller noget andet personligt til hende Kan faktisk ikke huske hvad vi gav våres datter første jul, men købte en fin perle til dåb som kan komme i lædersnor

Jeg er ikk et sekundt i tvivl om at min mand synes vores datter er det vigtigeste i hele universet. 

Men tja ja før har det ikk rørt mig angående gaver osv. 

Men efter jeg bliv mor, nøj manner serøst følserne sidder uden på tøjet. 

Jeg er ellers den samme person til dagelig som jeg altid har været men når det kommer til min datter så nøj hvor er jeg på vagt osv 

Anmeld

12. december 2014

esiuol22

Anonym skriver:

Jeg er ikk et sekundt i tvivl om at min mand synes vores datter er det vigtigeste i hele universet. 

Men tja ja før har det ikk rørt mig angående gaver osv. 

Men efter jeg bliv mor, nøj manner serøst følserne sidder uden på tøjet. 

Jeg er ellers den samme person til dagelig som jeg altid har været men når det kommer til min datter så nøj hvor er jeg på vagt osv 

Kender det godt man bliver bare rørt over nogle ting, hvor man før tænkte ja ja  og ja tror heller ikke hormonerne var ude af min krop før efter meget lang tid, følelserne sad bare uden på.   God jul til dig og de lille familie,

Når din datter bliver stor og selv skal have en lille, vil det nok også være en sød historie at fortælle hende  det fortæller jo bare hvor vigtig og hvor mange følelser du har for hende, så en anden ide er en fin bog hvor du kunne skrive i til hende, som hun kan få når hun bliver voksen, med små episoder tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.