Har virkelig vredet min hjerne for at se om jeg kunne huske hvad mine børn fik i gaver til deres første jul - og jeg kan simpelthen ikke huske det.
Men jeg kan huske min datter på knapt 9 mnd, havde en blå apencer på jeg havde syet, hun smagte æbleskiver for første gang og smaskede, hun begyndte at kravle fordi hun skulle nå de pebernødder der var faldet ned fra træet og hun elskede at række efter julepynten.
Liam var 2 mnd og jeg husker bare en juleaften der var så modsatrettende fordi jeg på den ene side var så lykkelig over jeg endelig var mor til to levende børn, men samtidig også i så stor sorg over hende jeg manglede.
Med Linus, ej det var bare verdens bedste juleferie - det var sne og mine 3 børn legede så godt sammen...
ja jeg kan huske en masse, men jeg kan overhovedet ikke huske en eneste gave fra juleaften - måske der siger en del om hvor lidt gaverne betyder. Nyd december med din datter, lige denne december kommer ikke igen, lige denne jul kommer ikke igen - men gaverne kan kæbes alle årets 365 dage.
Anmeld