Hej alle jer herinde
ja jeg godt nok bliv ked af det her igår. Sagen er vi har delt jule ønsker for vores 4 måneder datter. Og vi tænkte at vi venter til alle har sagt hvad de køber til hende også ser min mand og jeg på hvad der ellers mangler på ønske seddelen.
Men når vi endelig høre fra de forskelig og vi beslutter hvad vi vil give hende. Så er der self ikk tid til at bestille gaver til vores elskede datter. Og hvorfor mon ikk det?????? 
Jo klart fordi det eneste tid vi har og kan gør noget. Så bruger man self ALT TIDEN PÅ at finde og købe og bestille julegaver til min mands storebrors og hans kones børn.
Sikke en proteinrig fra min mands side
og ikk nok med det da vi endelig bliv færdig med alle deres gaver så kunne vi endelig brug 5 min igår på at skulle bestille julegaver til vores datter. Men self er det forsendt og den ene ting vi ville købe til hende er der ikk og vi ved ikk om de kan skaffe det hjem enden jul.
ja ved faktisk ikk hvad jeg vil med denne her tråd. Er bare ked af det over min mands proteringer.
Få ham var det nok ikk sådan tænkt og vi har jo brugt en lørdag aften på at finde juleønsker til hende og ved ikk om det er mig der overdriver. Men synes ikk jeg overdriver går da ude fra at man tag sig først af sit eget barn først og ikk alle andres børn først
Anmeld