Ih hvor bliv jeg ked af det ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

MHB

Vi tænkte at det jo barnet der skal blive overrasket vel jo ikk forældrene?

Men et barn på 4 måneder forstår det jo slet slet ikke, og bliver ærlig talt mere overrasket over at se sine fødder eller røre ved gavepapiret end over selve gaverne? Og hvor vidt hun får sin gave den 24. December eller den 6. Januar har hun helt ærligt ingen forståelse af... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min datter på 5 mdr får ingenting af os i år. Hun forstår jo ikke et kuk af det hele. Det er jo sådan set mere forældrenes behov end børnenes. Hvad med at i bare venter til næste år med gaver? Det er jo lidt det samme som at købe gaver til en selv..( hvilket da også er super hyggeligt for så får man hvad man vil have)

Anmeld

11. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej alle jer herinde

ja jeg godt nok bliv ked af det her igår. Sagen er vi har delt jule ønsker for vores 4 måneder datter. Og vi tænkte at vi venter til alle har sagt hvad de køber til hende også ser min mand og jeg på hvad der ellers mangler på ønske seddelen. 

Men når vi endelig høre fra de forskelig og vi beslutter hvad vi vil give hende. Så er der self ikk tid til at bestille gaver til vores elskede datter. Og hvorfor mon ikk det??????  

Jo klart fordi det eneste tid vi har og kan gør noget. Så bruger man self ALT TIDEN PÅ at finde og købe og bestille julegaver til min mands storebrors og hans kones børn. 

Sikke en proteinrig fra min mands side

og ikk nok med det da vi endelig bliv færdig med alle deres gaver så kunne vi endelig brug 5 min igår  på at skulle  bestille julegaver til vores datter. Men self er det forsendt og den ene ting vi ville købe til hende er der ikk og vi ved ikk om de kan skaffe det hjem enden jul.

ja ved faktisk ikk hvad jeg vil med denne her tråd. Er bare ked af det over min mands proteringer.

Få ham var det nok ikk sådan tænkt og vi har jo brugt en lørdag aften på at finde juleønsker til hende og ved ikk om det er mig der overdriver. Men synes ikk jeg overdriver går da ude fra at man tag sig først af sit eget barn først og ikk alle andres børn først

Well sådan havde vi nok også prioriteret. Din datter er KUN 4 MÅNEDER. Jeg synes du overdriver. Vores dreng er også 4 måneder og får ingenting

Anmeld

11. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg må ærligt sige at jeg synes du overreagerer. Min datter er ca 1½ måned ældre end din, og hun får altså ingen julegave af mig (eller far). Jeg har valgt at priotere sådan, så jeg har råd til at give resten af familien gaver. 
Hun forstår det jo alligevel ikke, og har langt mere glæde af gavepapiret end af selve gaverne. Så jeg synes det er rigeligt at hun får gaver af andre familie medlemer. - Der er alligevel mest praktiske ting jeg har ønsket mig til hende

Anmeld

11. december 2014

SandraXOXO

Det er kun D 11. Hvad er det i vil give hende der ikke kan nå frem? Tænker et barn i den alder ikke ønsker sig noget synderligt sjældent. Br osv kan godt nå at sende div legetøj hvis i bestiller nu  

Anmeld

11. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MHB skriver:

Og så synes jeg for øvrigt det er ret vildt at i har fået folk til at fortælle hvad de giver? Jeg aner ikke hvad min søn får i gave af langt de fleste,  og jeg ville aldrig spørger folk hvad de havde købt?

Ja den studsede jeg også over. Det er da kedeligt. Man glemmer lidt at juleønsker ikke er en bestillingsseddel. 

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det er kun D 11. Hvad er det i vil give hende der ikke kan nå frem? Tænker et barn i den alder ikke ønsker sig noget synderligt sjældent. Br osv kan godt nå at sende div legetøj hvis i bestiller nu  

Det er sådan nogle mega flotte prinsesse bogstaver som vi fandt på nettet

Anmeld

11. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvorfor kunne du ikke selv købe gave til hende?

Anmeld

11. december 2014

Linkae

Jeg ville gerne jeg kunne skrive et oprigtigt støttende og godt indlæg til din tråd, men må indrømme at jeg syntes det her er helt ude i hampen 

Din datter forstår intet af det... Man burde ikke sol forældre spørge andre ud hvad de giver ens børn i mit univers. 

Så kunne i afventer og købe efter jul... 

Jeg tænker tilmed at puha der kommer rigtig mange hurtler igennem barnets opvækst hvis der ikke skal mere til at slå dig ud. 

Men en krammer skal du ha for du må uden tvivl ha det svært med det 

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Jeg ville gerne jeg kunne skrive et oprigtigt støttende og godt indlæg til din tråd, men må indrømme at jeg syntes det her er helt ude i hampen 

Din datter forstår intet af det... Man burde ikke sol forældre spørge andre ud hvad de giver ens børn i mit univers. 

Så kunne i afventer og købe efter jul... 

Jeg tænker tilmed at puha der kommer rigtig mange hurtler igennem barnets opvækst hvis der ikke skal mere til at slå dig ud. 

Men en krammer skal du ha for du må uden tvivl ha det svært med det 

Jeg skrev at jeg var ked af at vores datters julegaver er noget bare man ser på aller allersidst og når man endelig har tid så er det udsolgt det. Det er det man få ud af at købe til alle andres børn først

Plus de gør ikk halv kæfter på det som vi gør og da i hvert fald ikk købe vores datters gave før deres egne børns gaver.

men åbenbart lyder det til alle folk synes jeg er så overdrivende 

og at self er deres børn er vigtigere end mit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.