MoarHvidovre skriver:
Hvis man gerne vil vide, hvad de får i julegaven synes jeg det er som en bestillingsliste. Så sætter man lige fluehak ved hver gave der er købt. I stedet for, at se hvad barnet/børnene får og glæde sig ved det juleaften. Hvis der så er en dobbelgænger, ja, så bytter man den bare 
Helt enig.
Jeg kan slet ikke se pointe i at vide hvad der er i andres gaver, jeg elsker spændingen, når en pakke bliver åbnet. Det er bare mere hyggeligt, end at man sidder; Ja jeg ved hvad der er i den.
Det virker forkert. Og hvad så hvis der kommer to ens gaver, så bytter man, og hvis der ikke lige er en butik i nærheden af hvor man bor, så må man finde en anden løsning. 
Jeg spørg hvad folk ønsker sig(eller hvad der er det store hit hos børnene), men derfor kan jeg godt købe andet, som jeg er nød til med mine nevøer, for har INGEN anelse om hvor jeg skal købe det..
Jeg gider ikke købe ting, fordi jeg skal, men fordi det er det jeg har lyst til at købe til folk. Og jeg fortæller bestemt ikke hvad jeg har købt til deres forældre.
Så er helt enig, hvis man får af vide hvad der er i pakkerne, lyder det som en bestilling, ikke et ønske.
Anmeld