Ih hvor bliv jeg ked af det ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2014

Anonym trådstarter

esiuol22 skriver:

Kender det godt man bliver bare rørt over nogle ting, hvor man før tænkte ja ja  og ja tror heller ikke hormonerne var ude af min krop før efter meget lang tid, følelserne sad bare uden på.   God jul til dig og de lille familie,

Når din datter bliver stor og selv skal have en lille, vil det nok også være en sød historie at fortælle hende  det fortæller jo bare hvor vigtig og hvor mange følelser du har for hende, så en anden ide er en fin bog hvor du kunne skrive i til hende, som hun kan få når hun bliver voksen, med små episoder tanker

Hehe ja. 

Og tak for svar og jo tak og du må også ha en god jul og nytår med din lille famile 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

esiuol22

Anonym skriver:

Hehe ja. 

Og tak for svar og jo tak og du må også ha en god jul og nytår med din lille famile 

Mange tak

Anmeld

12. december 2014

Loa

Synes det er syndt du lader gaver være det vigtigste i julen for din datter.

Først, som alle siger, hun er 4 måneder?! Hun fatter det jo ikke?? Hvad er det du vil bevise for hende/andre? I teorien ville din datter jo ikke engang være klar over hvis hun slet ingen gaver fik.

Andet, hun er 4 måneder?! Sandsynligheden for hun sover aftenen væk, er rimelig stor...

Tredje, helt ærligt, hvis du mener den eneste måde du kan give hende en god jul er at købe en gave, så gå dog i BR, babysam eller toys r us og køb noget. Nu er det vel ikke ligefrem hende selv der har lavet ønskesedlen.. Nu du skriver i KUN kan bestille hendes gaver på nettet.....

Ja beklager du nok synes jeg er en kælling, men jeg synes det er SÅ ærgerligt at julen er kommer til at handle om penge og gaver og den slags  

Din datter kan da få en dejlig første jul med hygge og sin familie. 

Anmeld

12. december 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MysteriousAngel skriver:

Der ser vi helt forskelligt på det. Jeg synes absolut ikke at det er giverens ansvar at gaven skal kunne byttes. Jeg synes at man skal samarbejde om gaverne der hvor man kan. Min gamle mormor som er 80 skal da ikke rejse 75 km med tog og bus for at finde en butik hvor gaven skal kunne byttes. Så er det bedre hun køber den gave som er i hendes by hvor jeg ved at ingen andre køber den. Igen, jeg orker ikke at rejse land  og rige rundt for at bytte. Forventer ikke andre gør heller. 

Ja, heldigvis er vi så forskellige. Mine børns ønskesedler er ikke en bestillingsliste, men en ønskeseddel og måske får man det man ønsker sig eller måske får man noget som ikke står der på.

Jeg kan godt forstå, at en dame på 80 år, at man hjælper hende. Men resten af familien må da kunne klare det selv.

Vi har aldrig ud og skulle bytte 10 gaver. Der er måske ingen eller allerhøjst 1 der skulle byttes

Anmeld

13. december 2014

MysteriousAngel

MoarHvidovre skriver:

Ja, heldigvis er vi så forskellige. Mine børns ønskesedler er ikke en bestillingsliste, men en ønskeseddel og måske får man det man ønsker sig eller måske får man noget som ikke står der på.

Jeg kan godt forstå, at en dame på 80 år, at man hjælper hende. Men resten af familien må da kunne klare det selv.

Vi har aldrig ud og skulle bytte 10 gaver. Der er måske ingen eller allerhøjst 1 der skulle byttes

Jeg synes da heller ikke jeg har sagt at deres ønskelister er bestillingslister? Hvorfra får du det? 

Anmeld

14. december 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MysteriousAngel skriver:

Jeg synes da heller ikke jeg har sagt at deres ønskelister er bestillingslister? Hvorfra får du det? 

Hvis man gerne vil vide, hvad de får i julegaven synes jeg det er som en bestillingsliste. Så sætter man lige fluehak ved hver gave der er købt. I stedet for, at se hvad barnet/børnene får og glæde sig ved det juleaften. Hvis der så er en dobbelgænger, ja, så bytter man den bare

Anmeld

14. december 2014

Sandratoft

MoarHvidovre skriver:

Hvis man gerne vil vide, hvad de får i julegaven synes jeg det er som en bestillingsliste. Så sætter man lige fluehak ved hver gave der er købt. I stedet for, at se hvad barnet/børnene får og glæde sig ved det juleaften. Hvis der så er en dobbelgænger, ja, så bytter man den bare

Meget enig her  

Ønskesedler er virkelig blevet bestillingslister, især fordi der skal tjekkes rundt omkring om hvad der er købt og hvad der ikke er købt

Jeg hader virkelig at lave ønskesedler, og jeg har også fødselsdag i december, så er ret presset på det punkt :p

I år er det kørt ret meget af sporet, fordi jeg åbenbart ikke har lavet ønsker nok (så find da på noget selv?) så næste år laver jeg den mest difuse ønskeseddel ever

Ting til hjemmet
ting der kan bruges udenfor
osv osv :p

Jeg elsker at pakke en gave op som virkelig overrasker mig

Anmeld

14. december 2014

TNBC

MoarHvidovre skriver:

Helt enig.
Jeg kan slet ikke se pointe i at vide hvad der er i andres gaver, jeg elsker spændingen, når en pakke bliver åbnet. Det er bare mere hyggeligt, end at man sidder; Ja jeg ved hvad der er i den.

Det virker forkert. Og hvad så hvis der kommer to ens gaver, så bytter man, og hvis der ikke lige er en butik i nærheden af hvor man bor, så må man finde en anden løsning.

Jeg spørg hvad folk ønsker sig(eller hvad der er det store hit hos børnene), men derfor kan jeg godt købe andet, som jeg er nød til med mine nevøer, for har INGEN anelse om hvor jeg skal købe det..

Jeg gider ikke købe ting, fordi jeg skal, men fordi det er det jeg har lyst til at købe til folk. Og jeg fortæller bestemt ikke hvad jeg har købt til deres forældre.

Så er helt enig, hvis man får af vide hvad der er i pakkerne, lyder det som en bestilling, ikke et ønske.

Anmeld

14. december 2014

TNBC

Sandratoft skriver:

Meget enig her  

Ønskesedler er virkelig blevet bestillingslister, især fordi der skal tjekkes rundt omkring om hvad der er købt og hvad der ikke er købt

Jeg hader virkelig at lave ønskesedler, og jeg har også fødselsdag i december, så er ret presset på det punkt :p

I år er det kørt ret meget af sporet, fordi jeg åbenbart ikke har lavet ønsker nok (så find da på noget selv?) så næste år laver jeg den mest difuse ønskeseddel ever

Ting til hjemmet
ting der kan bruges udenfor
osv osv :p

Jeg elsker at pakke en gave op som virkelig overrasker mig

Enig.
Hvorfor SKAL man lave ønskesedler?

Jeg har ikke lavet ønskeseddel længe, for ved aldrig hvad jeg skal ønske mig, og hvis folk kender mig, burde de vide hvad jeg godt kan li... Og så kan de finde noget ud fra det.
Jeg har heller ikke fået ønskeseddel fra min søster, men jeg har købt noget jeg har lyst til at købe til hende.

Jeg har spurgt hvad mine nevøer og niecer ønsker sig, men kun for at vide hvilken retning jeg skulle gå..

Kan folk ikke tænke mere? Kender vi ikke hinanden?

Anmeld

14. december 2014

Sandratoft

Yurie skriver:

Enig.
Hvorfor SKAL man lave ønskesedler?

Jeg har ikke lavet ønskeseddel længe, for ved aldrig hvad jeg skal ønske mig, og hvis folk kender mig, burde de vide hvad jeg godt kan li... Og så kan de finde noget ud fra det.
Jeg har heller ikke fået ønskeseddel fra min søster, men jeg har købt noget jeg har lyst til at købe til hende.

Jeg har spurgt hvad mine nevøer og niecer ønsker sig, men kun for at vide hvilken retning jeg skulle gå..

Kan folk ikke tænke mere? Kender vi ikke hinanden?

Og så behøves jeg heller ikke få den helt perfekte gave, det er ikke det julen handler om  

Kan godt forstå hvis det er anderledes med børn , de kan godt blive slemt skuffede hvis det ikke er det helt rigtige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.