Ih hvor bliv jeg ked af det ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg skrev at jeg var ked af at vores datters julegaver er noget bare man ser på aller allersidst og når man endelig har tid så er det udsolgt det. Det er det man få ud af at købe til alle andres børn først

Plus de gør ikk halv kæfter på det som vi gør og da i hvert fald ikk købe vores datters gave før deres egne børns gaver.

men åbenbart lyder det til alle folk synes jeg er så overdrivende 

og at self er deres børn er vigtigere end mit barn

Selvfølgelig er deres børn ikke vigtigere, men hvorfor købte du ikke bare noget selv? Lod vær med at tænke på hvad de andre køber, man kan jo bytte. 

Jeg vil nok også købe mine børns først, men nu køber jeg ikke kun julegaver i dec. Jeg køber når jeg finder det rette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

M &.I

Jeg er sikker på de kan nå det, du kan jo skrive email eller ringe og be om de kan sende før tid. For jeg ved de gøre det inden den 24 . 

Anmeld

11. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Kan de bogstaver ikke skaffes andetsteds?  

Kan du evt linke til der hvor i har fundet dem? Så kan vi da måske hjælpe med at lede.

Ellers håber jeg at I finder en anden god gave til jeres lille guldklump  

Vi gav vores pige tøj til den første jul - det skulle jo købes alligevel, og hun fik så mange fine gaver fra familien  

Anmeld

11. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Det er sådan nogle mega flotte prinsesse bogstaver som vi fandt på nettet

Øhhhhhhh, jamen det er jo DIG, der vil have dem = en gave til dig selv, din datter er fløjtende ligeglad, og der går i øvrigt en del år, før hun kan læse....

Anmeld

11. december 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes også du måske bliver revet lidt med... Det sker for os alle engang imellem! 

Husk på hvornår man køber gaven (eller hvor meget energi man bruger på at finde gaven) angiver ikke hvor højt man elsker personen. Jeg køber gaver igennem hele december måned, men fordi jeg lige falder over en gave til min mor før til min kæreste betyder ikke jeg elsker min mor mere end min kæreste  Jeg er sikker på hans søskendes børn ikke betyder mere end jeres datter.

Jeg har det også sådan at jeg faktisk stresser lidt mere over andres børns gaver, fordi det ville være forfærdeligt at komme uden gaver til andres børn. Det er måske bare mig

Hvis du så gerne vil købe de bogstaver til hende, så køb dem til hende. Hun har alligevel ingen ide om hvad jul er. Selv hvis hun modtager dem i januar så betyder det intet for hende. Du kan så eventuelt købe en lille ekstra gave til hende her til jul så hun har noget at pakke op. I virkeligheden bliver hun nok mere glad for papiret end selve gaven! 

Til næste år kan i gøre det i beslutter jer på forhånd hvad i køber til hende. Så når i sender en ønskeseddel ud har andre ikke mulighed for at købe lige netop det. 

Jeg håber i finder ud af det! 

Anmeld

11. december 2014

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg synes ærlig talt, du overdriver helt ekstremt! Dit barn er 4(!) måneder. Han/hun er da fuldstændig ligeglad, hvad han/hun får.. Som en anden skriver, så er det i princippet en gave til dig selv, du køber..

Og måske du skulle tage lidt ansvar selv? Der er vel ingen der har tvunget dig til ikke at finde noget dagen før for den sags skyld.

Og endeligt synes jeg i øvrigt ligesom andre, at det er dårlig stil at spørge, hvad andre køber til mine børn.

Anmeld

11. december 2014

maak

Når mit barn er 4 mdr. tror jeg ikke der bliver så meget julegave

Anmeld

11. december 2014

Kløver

Er det ikke lige meget hvad rækkefølge gaverne er købt i, alle gaver betyder lige meget her, uanset hvornår de er købt. 

Forstår godt det er trels, men så køb en lille ting ved siden af, feks et lille stykke legetøj  

næste gang vælger i hvad i kunne tænke jer at give, og køber det, og undlader at skrive det på sedlen  

firstår godt du gerne vil gøre noget specielt ud sf den 1 jul, men i er jo begge ansvarlige for gaver osv. Der er så mange andre ting i kan gøre, så uanset skal den 1 jul nok blive speciel alligevel 

Anmeld

11. december 2014

Wik

Op i måsen med de gaver. Det er ikke det det handler om. Du blev ked af det fordi din mand havde travlt med andet, også ked af det da du opdagede at de ikke kan nå hjem. Træls og ærgeligt, men din datter er som de andre siger ligeglad, så det er mere dig der skal sig pyt skidt og så få bestil og køb bogstaverne også er det din gave. 

Glædelig jul

Anmeld

11. december 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det må være homonerne der driver et gæk.

I skal da ikke vide, hvad jeres barn får i julegave. Det er ikke en bestillingsliste. Det er ønskeliste og måske får man det og måske har andre fundet på noget rigtig godt som ikke står på ønskelisten.

Jeg aner ikke, hvad vores børn får og synes faktisk, at det er lidt fedt ikke at vide det. Hvis de skulle få to ting af det samme, ja, så bliver den ene bare byttet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.