Hej alle
min kæreste og jeg er meget fortivlinge om vi skal blive gravid eller ej.
Jeg er 20år og min kæreste er 36 år han arbejder som tjener og har fast job. Jeg er elev som kok og magler ca 1,5 år. Jeg har været sygmeldt i en periode på et halvt år men er begyndt at få det beder og kan se lys for enden af tunnelen og se frem til at komme tilbage på jobbet.
Vi har bare lige det problem vi ønsker os så brændene et barn begge. Og da min kæreste er 36 år synes han også det er ved at være tid til han skal have børn hvis han skal have nogle.
det er bare sådan vi ikke helt ved om det er dumt at vente til jeg har en uddannelse, men han blive jo ynger.
vi har været kærester i lidt over et år nu og vi har borede sammen i en fældes lejlighed i et halvt år.
Men vi ville virkelig gerne have børn, og ved ikke om vi ville blivet stemplede som dårlige forælder når jeg som mor er ung og ingen uddannelsen. Er der nogle af jer der kan give os jeres synspunkt og afaringer ?
mhv de fortvivle
Hej med dig 
Hvis jeg var dig, så ville jeg vente. I har ikke været sammen super længe, og endnu kortere tid har i boet sammen..
Du begynder at kunne se et lys for enden af tunnelen. - Det lys skal være skarpere. Kan man ikke tage vare på sig selv, kan det være svært at tage vare på andre. jeg ville vente til jeg fik det helt godt igen.
Jeg ville hvis jeg var dig, få min uddannelse først. For hvem ved om du kan overskue både at være "mor" og en uddannelse ved siden af. Du har 1,5 år igen. Måske kunne i få slutningen af uddannelsen og Graviditeten til at flette sammen til sidst.
Men jeg synes dog ikke der er nogen direkte lighed imellem at være dårlige forældre bare fordi man er ung og ingen uddannelse har. - Men når det er spørgsmålet om en bevidst handling, ville jeg klart få overstået min uddannelse så jeg havde den i hus.
Anmeld