Barn dumt eller godt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.443 visninger
62 svar
95 synes godt om
23. november 2014

Anonym trådstarter

Hej alle 

min kæreste og jeg er meget fortivlinge om vi skal blive gravid eller ej. 

Jeg er 20år og min kæreste er 36 år han arbejder som tjener og har fast job. Jeg er elev som kok og magler ca 1,5 år. Jeg har været sygmeldt i en periode på et halvt år men er begyndt at få det beder og kan se lys for enden af tunnelen og se frem til at komme tilbage på jobbet. 

Vi har bare lige det problem vi ønsker os så brændene et barn begge. Og da min kæreste er 36 år synes han også det er ved at være tid til han skal have børn hvis han skal have nogle.

det er bare sådan vi ikke helt ved om det er dumt at vente til jeg har en uddannelse, men han blive jo ynger.

vi har været kærester i lidt over et år nu og vi har borede sammen i en fældes lejlighed i et halvt år. 

Men vi ville virkelig gerne have børn, og ved ikke om vi ville blivet stemplede som dårlige forælder når jeg som  mor er ung og ingen uddannelsen. Er der nogle af jer der kan give os jeres synspunkt og afaringer ? 

mhv de fortvivle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu er jeg selv 20 år, uden uddannelse og alenemor. Så jeg vil sige go for it!

Din uddannelse løber ingen steder og jeg synes altid man får at vide at det er en fordel at få børn mens man studerer

Anmeld

23. november 2014

got2b

Jeg er atten og gravid i uge 21, og inden uddannelse, så vil da sige gå igang! 

Anmeld

23. november 2014

Mother-love

Jeg fik min udd. Inden jeg blev gravid. Men når det så er sagt, så fik jeg et piskesmæld en uge før jeg kunne teste gravid. Og har siden ikke kunne bruge min udd. Til noget som helst sa den er for hård fysisk til mit piskesmæld.