Bare fordi de ikke har en uddannelse kan de vil godt forsørge deres barn du kender ikke deres baggrund. De er i det mindste voksne nok til at tage ansvar, og når barnet er blevet lidt ældre har de masser af tid til at læse videre. Undskyld men mange af dine svar til folk herinde er virkelig negative 
Så du er altså fortaler for, at man da endelig skal få en masse børn når man er 18-20 år, uden uddannelse og i et så ustabilt forhold at man går fra faderen så snart klatten er leveret?
Der er mange måder at tage ansvar på. Jeg mener, at man tager ansvar, når man først får et barn, når man kan forsørge det, og som man kan skabe trygge og stabile rammer for, mens andre lader til at mene, at man tager ansvar, når man får et barn man har undfanget, uanset omstændighederne, og uanset om man kan forsørge barnet selv.
Jeg siger ikke, at unge mødre ikke kan være gode mødre, overhovedet ikke. Men jeg synes lidt, at livstilen, hvor man som ung får et barn uden at have et ordentligt forhold til faderen, uden at kunne forsørge det (men i stedet for skal skynde sig at se, hvor meget man kan score sig i kontanthjælp) og uden at have gennemtænkt ens livssituation, bliver lidt forherliget herinde.
Anmeld