Rixer skriver:
Hehe
Jeg forstår det som hvad der er sært.
Har læst lidt af din tråd og tænker du skal have sat digtning i hvad en logbog er. Hvad er læringsmål og hvad vil detbsige at undre sig over praksis. Som jeg læser det roder du begreberne sammen, og det undre mig i forhold til du jo bare skal fortsætte som du gjorde i 1. Og 2. Praktik. Vil også bare kommentere på det at undre sig. Hver dag undre man sig over et eller andet, jeg undremmig også stadig som uddannet pædagog. Min undring er tit positiv men det er en undring, en undring behøves altså ikke være noget underligt som du skriver det kan være alt og også det positive der sker i dagligdagen.
Som jeg læser dine indlæg virker du enormt opsat på du vil være pædagog - min erfaring er at de bedste pædagoger er dem der lader det komme naturligt, vær naturligt, indgå naturligt i institutionens rutiner, børn og bruger kan mærke du prøver og min oplevelse er at man så ikke er en oprigtig voksen, de ser gennem facaden. Jeg håber du finder din vej og læs nu nogle af dine medstuderendes læringsmålmål som du kan få den rigtige denne gang. 
Anmeld