Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor:) skriver: Undrede du dig over at pædagogen gik i børnehøjde? Og undrede du dig over at pædagogen gik hen og spurgte for A? Eller konstaterede du bare at her kan man se at pædagogen arbejder inkluderende?
Undrede du dig over at pædagogen gik i børnehøjde? Og undrede du dig over at pædagogen gik hen og spurgte for A?
Eller konstaterede du bare at her kan man se at pædagogen arbejder inkluderende?
Nu er det længe siden episoden skete jeg undrede mig over på hvilken måde pædagogen var overhovedet, det der med pædagogen gik hen og spurgte A og kunne se at pædagogen arbejde inkluderende. Undrede mig reaktionen måden han gjorde på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rixer skriver: Det er min oplevelse af situationen. Det var jo mig der var derinde og blive tæsket.
Det er min oplevelse af situationen. Det var jo mig der var derinde og blive tæsket.
Men det er jo modsigende
Rixer skriver: Jeg tror du har fat i noget der. Jeg kom tlil at bruge flotte ord, fremadrettet skal jeg lave læringsmål så jeg selv forstår dem til FULD og prikke.
Jeg tror du har fat i noget der. Jeg kom tlil at bruge flotte ord, fremadrettet skal jeg lave læringsmål så jeg selv forstår dem til FULD og prikke.
Det lyder som en god ide
Du må gerne lave fejl. Vi er jo mennesker men det kan være du har fremstået som om du ikke har været sikker fordi du måske har undret dig for meget. Det kan være hun har følt du har virket hjælpeløs måske? Det er svært at sige. Du kan ikke lave det om nu alligevel men bruge den her erfaring til næste praktik. Det kan føles som et kæmpe nederlag (gjorde det for mig) men det er desværre en af de ting som hører med i livet. Ud og nyd livet. Læg teorien fra dig
Du må gerne lave fejl. Vi er jo mennesker men det kan være du har fremstået som om du ikke har været sikker fordi du måske har undret dig for meget.
Det kan være hun har følt du har virket hjælpeløs måske? Det er svært at sige.
Du kan ikke lave det om nu alligevel men bruge den her erfaring til næste praktik.
Det kan føles som et kæmpe nederlag (gjorde det for mig) men det er desværre en af de ting som hører med i livet.
Ud og nyd livet. Læg teorien fra dig
ja, og uretfærdig behandlet. Jeg kan ikke sove pga. hvordan det kunne gå så galt og det er første gang det sker for mig. Hvad så med når jeg starter skal jeg så stadig lægge teorien fra helt væk !
Rixer skriver: ja, og uretfærdig behandlet. Jeg kan ikke sove pga. hvordan det kunne gå så galt og det er første gang det sker for mig. Hvad så med når jeg starter skal jeg så stadig lægge teorien fra helt væk !
Du er nødt til at komme videre lægge det bag dig men stadigvæk bruge erfaringen.
Jeg tror du tænker for meget....
mor:) skriver: Det lyder som en god ide
jamen jeg har ikke andre muligheder
Jeg ønskede og bestå den her praktik også blev jeg for ivrig og rastløs mente hun og jeg fik også 1. prioriteret faktisk og gjorde hvad jeg kunne.
Saphiira skriver: Du er nødt til at komme videre lægge det bag dig men stadigvæk bruge erfaringen. Jeg tror du tænker for meget....
Ja, jeg tænker for meget over hvorfor var det gik galt, hvad har jeg gjort dem Jeg kæmpede ellers virkelig for det. Jeg blev for ivrig desværre.
Rixer skriver: Nu er det længe siden episoden skete jeg undrede mig over på hvilken måde pædagogen var overhovedet, det der med pædagogen gik hen og spurgte A og kunne se at pædagogen arbejde inkluderende. Undrede mig reaktionen måden han gjorde på.
Jeg tror du må få på plads hvad det vil sige at undre sig
mor:) skriver: Jeg tror du må få på plads hvad det vil sige at undre sig
Hehe
Jeg forstår det som hvad der er sært.
Altså dine læringsmål skulle vel godkendes inden praktikkens start?
Jeg var i hvert fald til et møde med studievejleder og praktikvejleder, hvor vi gennemgik mine mål og havde en fælles forståelse af dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128