Yurie skriver:
Ja, selvfølgelig er det der til at hjælpe os, men ikke til at finde alle svar, tænk på alle dem der er blevet uddannet uden internet... Du kan også finde artikler andre steder, end nettet. Jeg tror du skal holde en lille pause fra nettet. Komme ud i verden og opleve den..
Ja tag en tur ud og skriv ned hvad du oplever, tag en kammerat med ud, hvor i begge skriver ned, og så sammenlign og se om der er stor forskel på hvordan I ser og oplever ting.
Hvis I oplever en situation, snak om hvordan I ville reagere, håndtere den.
Ja, find dig selv, hvem er du? Hvad vil du gerne være? Hvad vil du gøre med din fremtid?
Vil du arbejde i en klub? Vil du arbejde med unge, børn.. ??
Er du den teoriske mand, eller den kreative?
Jeg selv er som sagt ikke uddannet, har ikke læst mange bøger(en eller to) men alligevel er jeg en god børnepasser, og bliver altid mødt med positive kommentarer(en dårlig og ingen andre kunne forstå den). Jeg er god til hvad jeg gør, men ikke på grund af bøger, men fordi jeg lærer nye ting hele tiden og det gør mig bedre til det jeg gør. Men jeg er den kreative, aktive, ikke den boglig eller teorisk.
Ja, det vil jeg gøre.
Ok, god idé.
Jeg er rixer og jeg vil gerne være pædagog og jeg vil i hvert fald have denne uddannelse, nu jeg virkelig har kæmpet for det. (Jeg ved godt at jeg skal gøre det uden for nettet) Ja, jeg vil arbejde i en klub og med unge børn.
Jeg er den teoretiske desværre, men jeg vil gerne være praksis dygtig, for jeg tror det er det vigtigste og kunne forsvare pædagogfagligt.
Jeg har da også været meget aktiv der hvor jeg var ude..