Julehjælp mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2014

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Ej hvor er du sød!!! 

Jeg er så glad for dit tilbud, og vil helt sikkert kigge på den side. 

Jeg kigger på det i morgen formiddag/middag og skriver en pb til dig.

Deal :-)

Ingen stress, hvis du lige skal danne dig et overblik først - tilbuddet gælder resten af 2014 ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

Flomse

Jeg vil gerne donere 100 kr til jeres jul. Send mig en privat besked med dit nummer til mobile pay så overfører jeg.

Er selv totalt julefreak og INGEN børn skal ikke have en god juleaften

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Deal :-)

Ingen stress, hvis du lige skal danne dig et overblik først - tilbuddet gælder resten af 2014 ;-)

Årh hvor er det altså sødt af dig 

Jeg kigger lidt rundt.. 

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Jeg vil gerne donere 100 kr til jeres jul. Send mig en privat besked med dit nummer til mobile pay så overfører jeg.

Er selv totalt julefreak og INGEN børn skal ikke have en god juleaften

Hvor er det sødt af dig!! 

Jeg sender en pb til dig. 

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved slet..slet...slet ikke hvordan jeg skal takke jer alle godt nok !!! 

Det er bare SÅ dejligt at der er nogle der vil støtte/hjælpe min lille familie her i denne svære tid. 

Har altid vist i var nogle dejlige folk her på Baby.dk 

Men STOR Tak!! 

Anmeld

21. oktober 2014

tinemus79

Jeg har været i gemmerne. Jeg har et termosæt i 98, en vinter jakke i 128, termobukser 128, måske trøjen et sted. Regnjakke i 128, måske bukserne et sted. Har sikkert meget mere.  

Du kan sende mig en pb hvis du er interesseret. Du finder mig under tine sejersten. 

Anmeld

21. oktober 2014

Mumto3

Hvis du ikke har noget imod brugt legetøj til julegave vil jeg gerne sende noget til jer:-)

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

tinemus79 skriver:

Jeg har været i gemmerne. Jeg har et termosæt i 98, en vinter jakke i 128, termobukser 128, måske trøjen et sted. Regnjakke i 128, måske bukserne et sted. Har sikkert meget mere.  

Du kan sende mig en pb hvis du er interesseret. Du finder mig under tine sejersten. 

Pb sendt 

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hvis du ikke har noget imod brugt legetøj til julegave vil jeg gerne sende noget til jer:-)

Jeg vil meget gerne modtage brugt legetøj (og tøj for den sags skyld). 

Bare det er brugbart til mine drenge 

Sødt af dig 

Anmeld

21. oktober 2014

EAF

Anonym skriver:

Hej alle Baby.dk brugere 

Jeg har brug for at være anonym, da dette er et meget ømt emne for mig  Og kender flere her på siden.

Jeg må erkende at vi ingen penge har her hjemme pga mangel på job og rod med kommunen der ikke har kunne give mig nogen form for hjælp. 

Til trods for de har fået de rette papir, så har det trukket langt ud og ferie på deres side stået mellem os!. 

Har netop nu lige modtaget post fra kommunen som giver afslag på min ansøgning til Kontanthjælp, da de mangler nogle papir (som de har fået i August!).

Så.. Nu skal jeg søge forfra mener de og sikkert først få penge til November! (Dvs.. 3 mdr uden penge..) 

Derfor vil jeg prøve at søge Julehjælp i håb om at det kan give min børn ro og glæden. 

Familien kan desværre ikke hjælpe mere, da vi har levet de sidste par mdr på lånte penge. 

Ikke nok med det, så kan de ikke deltage i vores Jul, da de har andre planer. 

Men hvor søger man? 

Har søgt i den kommune jeg bor i, men kan ikke rigtig finde de rigtige svar. 

Er nu igang med at sælge ud af brugte ting vi ejer og børnenes tøj, så vi kan ha råd til mad og vintertøj til børnene.

Vil gerne be om ikke at dømme mig, for det er det sidste jeg netop har brug for. 

Ingen bør dømme andre i udsatte situationer og forhåbentligt sker det ikke herinde! 

Bliv medlem af gruppen: Ting bortgives til udsatte eller julekurve til udsatte mennesker - søg evt. oppe i facebook-søgningsfeltet efter udsatte, så dukker der lidt flere grupper op. Og så er der Foreningen Glæd Børnene  Gode grupper og de er lukkede så du skal ansøge om medlemskab og ingen kan se du søger - heller ikke dine venner, familie og bekendte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.