Julehjælp mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2014

IT-nørd

Så lige det er drenge du har. Det er pigetøj jeg har, desværre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Det er bare i orden 

Anmeld

20. oktober 2014

IT-nørd

Anonym skriver:

Det er bare i orden 

Flyverdragten str 98 er grå med pink stjerneprint, jakken str 116 er støvet lilla, så det går nok ikke?

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Flyverdragten str 98 er grå med pink stjerneprint, jakken str 116 er støvet lilla, så det går nok ikke?

Ville gerne kunne sige Jo da!!  

men.. Tror mine drenge vil kigge mærkeligt på mig og sige det er Pigetøj 

Ellers et sødt tilbud af dig 

Anmeld

20. oktober 2014

Fru Frederiksen.

Kig i Legat håndbogen, den kan lånes på biblioteket, det er mange muligheder til at få hjælp. Håber det bedste for jer. 

Anmeld

20. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
frkrbj skriver:

Prøv at skriv til rimor herinde, ved hun har gang i en masse julehjælp 

Det var hende der inspirerede mig og mine veninder til at støtte julehjælpen sidste år. Ku simpelhen ik huske hva hun hed!

Til ts. Der er ik noget pinligt over at søge hjælp!

Og engang i fremtiden når i er på fode igen, er det dig og din familie der gir noget extra vidre til andre, så de også ka få en dejlig jul. Vh stine

Anmeld

20. oktober 2014

Mama85

Som andre skriver, så dukker dr en masse op når man Googler. Min svigermor er kontordame i en frimurerloge hvor de og laver flotte kurve man kan søge om, dette er dog i Nordjylland, men prøv at kontakte loger i dit nærområde også, de gør ofte meget for at hjælpe folk i højtiderne især. Jeg håber at I får den hjælp I skal have, og får en rigtig glædelig jul med god mad og gaver 

Anmeld

20. oktober 2014

Panther

Profilbillede for Panther

Hvis du kan finde noget for 300,- herinde (eller en andet kendt e-mærket side), så vil jeg gerne give..

http://www.heaven4kids.dk/maerker/Name-It/products

Du kan sende mig en pb med link til produkterne samt din adresse, så sender jeg.. Du må også gerne få min FaceBook, hvis du vil være sikker på, hvem du giver din adresse til (jeg har kun lige oprettet mig her for at kunne svare dig).. :-)

Knus til dig og dine børn

p.s. Jeg bor på Sjælland og kender ingen på Fyn - selvom jeg bestemt ikke synes, det er noget at være "pinlig" over..

Anmeld

20. oktober 2014

Panther

Profilbillede for Panther
PUHK skriver:

Hvis du kan finde noget for 300,- herinde (eller en andet kendt e-mærket side), så vil jeg gerne give..

Du kan sende mig en pb med link til produkterne samt din adresse, så sender jeg.. Du må også gerne få min FaceBook, hvis du vil være sikker på, hvem du giver din adresse til (jeg har kun lige oprettet mig her for at kunne svare dig).. :-)

p.s. Jeg bor på Sjælland og kender ingen på Fyn - selvom jeg bestemt ikke synes, det er noget at være "pinlig" over..

Kan se i min velkomst email fra "baby.dk" at der er rabatter på diverse hjemmesider med børnetøj og -legetøj, så hvis du får mere "value-for-money" dér, så er det jo også en mulighed.. :-)

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Ej hvor er du sød!!! 

Jeg er så glad for dit tilbud, og vil helt sikkert kigge på den side. 

Jeg kigger på det i morgen formiddag/middag og skriver en pb til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.