Julehjælp mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2014

Mumto3

Anonym skriver:

Jeg vil meget gerne modtage brugt legetøj (og tøj for den sags skyld). 

Bare det er brugbart til mine drenge 

Sødt af dig 

Du kan sende mig en pb med hvad dine drenge kan lide at lege med/ ønsker sig, så ser jeg hvad jeg kan finde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

MissMaria

Anonym skriver:

Hej alle Baby.dk brugere 

Jeg har brug for at være anonym, da dette er et meget ømt emne for mig  Og kender flere her på siden.

Jeg må erkende at vi ingen penge har her hjemme pga mangel på job og rod med kommunen der ikke har kunne give mig nogen form for hjælp. 

Til trods for de har fået de rette papir, så har det trukket langt ud og ferie på deres side stået mellem os!. 

Har netop nu lige modtaget post fra kommunen som giver afslag på min ansøgning til Kontanthjælp, da de mangler nogle papir (som de har fået i August!).

Så.. Nu skal jeg søge forfra mener de og sikkert først få penge til November! (Dvs.. 3 mdr uden penge..) 

Derfor vil jeg prøve at søge Julehjælp i håb om at det kan give min børn ro og glæden. 

Familien kan desværre ikke hjælpe mere, da vi har levet de sidste par mdr på lånte penge. 

Ikke nok med det, så kan de ikke deltage i vores Jul, da de har andre planer. 

Men hvor søger man? 

Har søgt i den kommune jeg bor i, men kan ikke rigtig finde de rigtige svar. 

Er nu igang med at sælge ud af brugte ting vi ejer og børnenes tøj, så vi kan ha råd til mad og vintertøj til børnene.

Vil gerne be om ikke at dømme mig, for det er det sidste jeg netop har brug for. 

Tænker der intet er at være flov over - tror det er en situtation vi alle sammen ville kunne ende i. 

Men hvad ønsker dine drenge sig - så vil jeg se om jeg ikke kan finde noget at hjælpe med.... Bor i Odense 

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

MissMaria skriver:

Tænker der intet er at være flov over - tror det er en situtation vi alle sammen ville kunne ende i. 

Men hvad ønsker dine drenge sig - så vil jeg se om jeg ikke kan finde noget at hjælpe med.... Bor i Odense 

Mine børn ønsker sig Legetøj og Tøj.

Tøj str 98 og 122/128. 

Sko str 26 og 36.

Handsker str 3 år og 8 år. 

Uldtøj str 98. 

Sengetøj Junior og Voksen.

LEGO

Biler (Store og Små).

Bøger med dyr og biler.

Malerbøger.

Bold.

Alt med Star Wars.

Alt med Jungledyret HUGO.

Lille Kylling bamse (Fra Bamse og Kylling). 

Traktor.

Bondegård.

Bondegårdsdyr.

Brætspil (evt spillet 'Sugar Land' ).

.. Det er lige ting jeg ved de kan bruge 

De leger generelt med det samme legetøj når de er alene. 

Anmeld

22. oktober 2014

Kløver

Anonym skriver:

Hej alle Baby.dk brugere 

Jeg har brug for at være anonym, da dette er et meget ømt emne for mig  Og kender flere her på siden.

Jeg må erkende at vi ingen penge har her hjemme pga mangel på job og rod med kommunen der ikke har kunne give mig nogen form for hjælp. 

Til trods for de har fået de rette papir, så har det trukket langt ud og ferie på deres side stået mellem os!. 

Har netop nu lige modtaget post fra kommunen som giver afslag på min ansøgning til Kontanthjælp, da de mangler nogle papir (som de har fået i August!).

Så.. Nu skal jeg søge forfra mener de og sikkert først få penge til November! (Dvs.. 3 mdr uden penge..) 

Derfor vil jeg prøve at søge Julehjælp i håb om at det kan give min børn ro og glæden. 

Familien kan desværre ikke hjælpe mere, da vi har levet de sidste par mdr på lånte penge. 

Ikke nok med det, så kan de ikke deltage i vores Jul, da de har andre planer. 

Men hvor søger man? 

Har søgt i den kommune jeg bor i, men kan ikke rigtig finde de rigtige svar. 

Er nu igang med at sælge ud af brugte ting vi ejer og børnenes tøj, så vi kan ha råd til mad og vintertøj til børnene.

Vil gerne be om ikke at dømme mig, for det er det sidste jeg netop har brug for. 

Kender ikke meget til julehjælp men ville ikke gå uden at give en krammer 

håber i får hjælp og mener måske røde kors og mødrehjælpen vist har julehjælp  

Anmeld

22. oktober 2014

lineog4

Anonym skriver:

Jeg bor på Fyn (nærmere vil jeg ikke gå ind her ) 

Jeg mangler Vintertøj (Flyverdragt / el 2 delt ) til 2 drenge i str 98 og 128.

Støvler str 26/27 og 36/37.

Bukser str 98 og 128.

Bluser str 98 og 128. 

Handsker str 3 år. 

Mange af disse ting prøver jeg at spare op til ved at sælge ud af det tøj de ér vokset ud af. 

Tak for dine links... Det vil jeg helt sikkert tjekke ud. 

Vender lige tilbage - jeg har noget i 98 til drenge, men skal på arbejde og kan først tjekke i aften... Har desværre lige foræret det meste væk 

Anmeld

22. oktober 2014

Loa

Jeg vil gerne donere 100 kr til jeres jul. Send mig en privat besked med dit nummer til mobile pay så overfører jeg.

Er selv totalt julefreak og INGEN børn skal ikke have en god juleaften

Sådan

God inspiration

Det vil jeg også gerne, hvis du (ts selvfølgelig) vil sende mig dit nr i en pb så sender jeg også 100 julekroner afsted til jer

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Sådan

God inspiration

Det vil jeg også gerne, hvis du (ts selvfølgelig) vil sende mig dit nr i en pb så sender jeg også 100 julekroner afsted til jer

Hvor er det sødt af dig 

Sender pb. 

Ved slet ikke hvordan jeg skal Takke jer alle som har støttet os 

Anmeld

22. oktober 2014

Loa

Anonym skriver:

Hvor er det sødt af dig 

Sender pb. 

Ved slet ikke hvordan jeg skal Takke jer alle som har støttet os 

Ærlig talt, så synes jeg bare det er fantastisk at få muligheden for at hjælpe. Hvis det jeg (Alle andre også selvfølgelig, hehe) gør er med til at gøre julen lidt sjovere og lidt mere hyggelig for jer, så synes jeg bare det er fantastisk.

Anmeld

22. oktober 2014

AnnaK89

Jeg kan desværre ikke hjælpe med tøj eller legetøj, da jeg kun har piger, men jeg vil gerne støtte jeres jul med 100 kr 

Alle fortjener en dejlig jul 

Send mig dit nr, så sender jeg over  Mobilepay 

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med tøj eller legetøj, da jeg kun har piger, men jeg vil gerne støtte jeres jul med 100 kr 

Alle fortjener en dejlig jul 

Send mig dit nr, så sender jeg over  Mobilepay 

Pb er sendt 

Og tusind tak.!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.