Anonym skriver:
Hej alle Baby.dk brugere 
Jeg har brug for at være anonym, da dette er et meget ømt emne for mig
Og kender flere her på siden.
Jeg må erkende at vi ingen penge har her hjemme pga mangel på job og rod med kommunen der ikke har kunne give mig nogen form for hjælp.
Til trods for de har fået de rette papir, så har det trukket langt ud og ferie på deres side stået mellem os!.
Har netop nu lige modtaget post fra kommunen som giver afslag på min ansøgning til Kontanthjælp, da de mangler nogle papir (som de har fået i August!).
Så.. Nu skal jeg søge forfra mener de og sikkert først få penge til November! (Dvs.. 3 mdr uden penge..)
Derfor vil jeg prøve at søge Julehjælp i håb om at det kan give min børn ro og glæden.
Familien kan desværre ikke hjælpe mere, da vi har levet de sidste par mdr på lånte penge.
Ikke nok med det, så kan de ikke deltage i vores Jul, da de har andre planer. 
Men hvor søger man? 
Har søgt i den kommune jeg bor i, men kan ikke rigtig finde de rigtige svar.
Er nu igang med at sælge ud af brugte ting vi ejer og børnenes tøj, så vi kan ha råd til mad og vintertøj til børnene.
Vil gerne be om ikke at dømme mig, for det er det sidste jeg netop har brug for. 
Tænker der intet er at være flov over - tror det er en situtation vi alle sammen ville kunne ende i.
Men hvad ønsker dine drenge sig - så vil jeg se om jeg ikke kan finde noget at hjælpe med.... Bor i Odense