EnGodMor skriver:
Pædagoger har sgu altid så travlt.
Nogle gange har jeg da hellere ikke lige lyst til at spise min madpakke med rugbrød, men vil hellere have fx noget frugt eller havergryn, så tænker lidt at nogle gange kan børn vel også have det sådan
Så syntes det er overdrevet at dit barn bliver nægtet frugt eller kage.
Har selv arbejdet i en børnehave, og der er da også pædagoger som springer deres mad over, men i pausen kan de fandme godt æde slik oppe i personalestuen!!!
Så ssyntes absolut i dette tilfælde her, så skal de passe på at de ikke bliver lidt for pædagogisk! Og så er det jer som forældre som må tage snakken om maden med jeres barn.
Vi kan alle have dage, hvor det ikke lige er alt mad vi lyster, og det gælder da også børn.
Og så ville jeg lige Gør det klart for pædagogerne, at de skal blande sig fuldstændig uden med hvilket frugt og grøntsager i vælger jeres barn skal have med i madpakken.
Så længe det er en fin sund madpakke, så skal de bare holde Kaje!
Syntes ikke der er noget galt i at jeres barn måske har en dag det ikke lige lyster rugbrød, men måske kun har lyst til frugt og grønt.
Pædagogen mener at ved vi undlader alt det "lækre" så skal mit barn nok spise madpakken når han bliver sulten nok