har brug for jeres mening og råd !!
jeg hentede mit barn på 3,5år i fredags i BH, en af pædagogerne fanger mig da pædagogen lige vil snakke med mig og lige fortælle at mit barn sov..
pædagogen siger så til mig at mit barn ikke har spist madpakken, det vil sige at mit barn kun havde spist rødbeden fra leverpostej maden og en agurk stang.
pædagogen siger så, at vedkommende havde sagt til mit barn, at hvis ikke der blev spist en halv rugbrød måtte barnet ikke få frugt (som vi forældre har med hver mandag) eller kage (fra gårdagens forældrekaffe) og mit barn var ligeglad og måtte se på at andre spiste frugt og kage..
spørgsmål: er det en pædagogiske måde at takle det på den måde?
efterfølgende siger pædagogen så at det kun være mig og barnets far (vi er skilt) skulle prøve at lade hver med at give barnet hygge ting med så som , agurke stænger, frugtstang, mini pølsehorn, oste haps, gulerødder, majs,rodbeder på leverpostejen maden osv (barnet får ofte lidt grønt og enten frugtstang eller ostehaps med)
så i pinsippet skal det hedde rugbrød med pålæg BUM - vil i gøre det? jeg tænker lidt at det vil være en madpakke jeg ingen gang selv vil spise ! og mon ikk man måske sku prøve at skifte rugbrødet ud og se om det er det barnet ikke vil have eller ligende ?...
spørgsmål; hvad vil i gøre?
Anmeld