inkluderende pæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jamen jeg skriver hver dag i min logbog hvad er lavet  hvad kunne jeg gøre anderledes 

Jeg hører stadig på hvad de siger og går udfra det.

Men du er jo nød til at finde ud af hvorfor de siger de ting om dig. Om det er fordi de ikke er tilfredse med den måde du arbejder på eller om det bare er fordi du er et let offer og ikke siger noget igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Men du er jo nød til at finde ud af hvorfor de siger de ting om dig. Om det er fordi de ikke er tilfredse med den måde du arbejder på eller om det bare er fordi du er et let offer og ikke siger noget igen. 

Let offer? 

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Let offer? 

Ja.. Du er let at drille/mobbe. 

Du er let at finde ting at sige om, de kan finde svagheder ved dig, ved hvordan de skal få dig ned med nakken. 

Du siger du bagtaler dig, siger ting der ikke er sket, siger at du usikker, urolig, men det mener du ikke. 

Så enten er de bare ude på at mobbe dig, eller også er der noget ved snakken? Og det er du nød til at finde ud af, og så sige fra. 

For hvis det er voksenmobning, skal der gøres noget, for det er ikke fair at behandle et andet menneske på den måde. 

De problemer du nævnte tidligere, er det problemer du har eller hentydede du til problemerne, med de andre ansatte?

Anmeld

19. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Ja.. Du er let at drille/mobbe. 

Du er let at finde ting at sige om, de kan finde svagheder ved dig, ved hvordan de skal få dig ned med nakken. 

Du siger du bagtaler dig, siger ting der ikke er sket, siger at du usikker, urolig, men det mener du ikke. 

Så enten er de bare ude på at mobbe dig, eller også er der noget ved snakken? Og det er du nød til at finde ud af, og så sige fra. 

For hvis det er voksenmobning, skal der gøres noget, for det er ikke fair at behandle et andet menneske på den måde. 

De problemer du nævnte tidligere, er det problemer du har eller hentydede du til problemerne, med de andre ansatte?

Jeg ved ikke om det er voksen mobning men de sagde i starten at deres humor er meget sort. Jeg var ved at få hjerte anfald ligefør ! Jeg er virkelig rasende og rystet over at man ikke kan stole på mig ! 

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg ved ikke om det er voksen mobning men de sagde i starten at deres humor er meget sort. Jeg var ved at få hjerte anfald ligefør ! Jeg er virkelig rasende og rystet over at man ikke kan stole på mig ! 

Men der må være en grund til at de føler at de ikke kan stole på dig. Har du spurgt hvorfor de ikke kan stole på dig`?

Anmeld

19. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Men der må være en grund til at de føler at de ikke kan stole på dig. Har du spurgt hvorfor de ikke kan stole på dig`?

Deres indre indtryk  tror jeg  men det kan ikke passe! 

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Deres indre indtryk  tror jeg  men det kan ikke passe! 

Men det kan du jo ikke vide. 

Jeg kan også tror at jeg gør et godt indtryk, men at dem jeg prøver at gøre et godt indtryk på, synes jeg er en idiot. 

Bare fordi at man selv synes at man gør det godt, er det ikke sikkert at andre ser det på samme måde. 

Anmeld

19. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Det er fordi jeg er i klub og jeg har været det to gange før. Og der findes ikke mange klubber mere. Det er også det jeg prioriterer højest. For mig er det et drømmejob hvis du forstår.

Jeg er self. ikke ude på at genere nogen.

Et eksempel var at jeg bryd ind og var irritationsmoment.

to pædagoger står og snakker og jeg skal til at spørge om noget, så skal jeg hellere vende den men det er ikke det eneste problem

Min vejleder mærker på mig at jeg har uro og rastløs og hun vil nu ikke have mig indover skolen

Jeg synes det er for strengt meget hård dom!

Først havde hun ingen bekymring og nu har hun den bekymring at der er et hul. Jeg har intet gjort galt. Kollegaerne havde klaget over mig. Hvad sker der ?

Ja men netop fordi du har så meget erfaring med denne type institution samt målgruppe samt at det er din tredje praktik er forventningerne til dig skruet højt op.

jeg forstår ikke dit eksempel og resten af det du skriver...sorry

Anmeld

19. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Jeg har på intet tidspunkt vist usikkerhed praksis.  Jeg har gået direkte til opgaven. Min interaktion med børn  er sikker og ikke og har aldrig været usikker. Jeg kan ikke se en grund til at det skulle være det 

Men det kan da være den ikke er sikker - husk du er der for at lære. 

Anmeld

19. august 2014

Rixer

Jeg har kontaktet Seminariet omkring det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.