inkluderende pæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Der sker det at jeg er et iritationsmoment mener de. Men det har jeg lært nu så jeg reagerer anderledes fremover. Jeg skal have situationsfornemmelse men det har jeg  også. 

Er det for sjov at jeg et nået så langt og har bestået begge praktiker med anbefalinger 

Men hvad gjorde du siden de synes du var irriterende? Du kan vel ikke bare have stået der og gjort ingenting, hvis de synes det var irriterende. 

Selvfølgelig er det ikke for sjov, men man skal huske på at vi ser/oplever tingene forskelligt, og fordi du ikke mener at du gør noget forkert, er det ikke sikkert at de synes det samme. 

Du er nød til at snakke med lederen, og finde ud af hvorfor de andre er sådan overfor dig, om du har gjort noget der har gjort at de ser skævt til dig. 

Hvor længe har du været der? Hvornår startede problemerne`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg har på intet tidspunkt vist usikkerhed praksis.  Jeg har gået direkte til opgaven. Min interaktion med børn  er sikker og ikke og har aldrig været usikker. Jeg kan ikke se en grund til at det skulle være det 

Men der må jo være nogen der har set noget, siden de siger de ting der bliver sagt. 

Anmeld

18. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Hende fra stedet truede mig med at seminaret får vide at jeg bliver betænkelig 

Betænkelig??  

Anmeld

18. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Men hvad gjorde du siden de synes du var irriterende? Du kan vel ikke bare have stået der og gjort ingenting, hvis de synes det var irriterende. 

Selvfølgelig er det ikke for sjov, men man skal huske på at vi ser/oplever tingene forskelligt, og fordi du ikke mener at du gør noget forkert, er det ikke sikkert at de synes det samme. 

Du er nød til at snakke med lederen, og finde ud af hvorfor de andre er sådan overfor dig, om du har gjort noget der har gjort at de ser skævt til dig. 

Hvor længe har du været der? Hvornår startede problemerne`?

F.eks. to pædagoger står og taler så har jeg brydt ind. Det har jeg ikke. Kollegaer har klaget over mig. Jeg har kun været der to uger. Det er da alt for tidligt at bedømme. Jeg har virkelig ikke gjort noget  forkert  og hvis hun ikke kan stole på mig hvem skal hun så stole på ?? At kalde mig usikker og nervøs som om man ikke kan udvikle sig og igen nej jeg har på intet tidspunkt vist usikkerhed praksis 

Anmeld

18. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Betænkelig??  

Ja det der midt vejs evaluering 

Anmeld

18. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

F.eks. to pædagoger står og taler så har jeg brydt ind. Det har jeg ikke. Kollegaer har klaget over mig. Jeg har kun været der to uger. Det er da alt for tidligt at bedømme. Jeg har virkelig ikke gjort noget  forkert  og hvis hun ikke kan stole på mig hvem skal hun så stole på ?? At kalde mig usikker og nervøs som om man ikke kan udvikle sig og igen nej jeg har på intet tidspunkt vist usikkerhed praksis 

Man kan sagtens dømme på to uger.

Men du er jo nød til at finde ud af præcis hvad der sker, om der er noget i det, eller om du er udsat for voksenmobning. 

Men igen, selvom at du ikke mener at du er usikker, kan de godt opleve at du gør. 

Hav en dagbog omkring hvordan dagen er gået, så du har det på skrift. 

Anmeld

18. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Ja det der midt vejs evaluering 

men hvorfor er det slemt? 

(Jeg bruger ikke ligefrem ordet betænklig til hver dag. )

Anmeld

18. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Man kan sagtens dømme på to uger.

Men du er jo nød til at finde ud af præcis hvad der sker, om der er noget i det, eller om du er udsat for voksenmobning. 

Men igen, selvom at du ikke mener at du er usikker, kan de godt opleve at du gør. 

Hav en dagbog omkring hvordan dagen er gået, så du har det på skrift. 

Jamen jeg skriver hver dag i min logbog hvad er lavet  hvad kunne jeg gøre anderledes 

Jeg hører stadig på hvad de siger og går udfra det.

Anmeld

18. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

men hvorfor er det slemt? 

(Jeg bruger ikke ligefrem ordet betænklig til hver dag. )

Er du vejleder? ?

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Er du vejleder? ?

Nej hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.