Rixer skriver:
Har jeg spurgt om din mening?
Du skal ikke udtale dig om mig eller jeg melder det. Du krænker mig. Du kender mig ikke og hvordan kan du udtale dig om mig ?
Jeg oprettede spørgsmål til at få hjælp og ikke andet hvis du tror at det hjælper mig det du skriver tager du fejl.
Jeg oprettede en tråd og har fået den hjælp jeg skulle. Tak tak.
Jeg har kontaktet seminaret og de har selv sagt at det må være en misforståelse altså.
Det bliver det sidste kommentar for jeg har problemer nok at kæmpe med
Det er en debat, man skal ikke spørge om lov for at skrive sin mening.
nu er det jo ikke ligefrem det første indlæg du skriver herinde.
Og jo det hun skriver kan sagtens hjælpe dig, måske se dig selv hvordan andre opfatter dig.
Og det er tit sådan; Hvordan gør jeg det`? Hvad skal jeg gøre? Hvis jeg gør det, vil det være godt`?
Nej hun kender dig ikke, men hun kan jo godt have en følelse af, at hvis de kollegager, opfatter dig som vi opfatter dig ud fra det du skriver, kan der jo godt være noget om det de siger.
Hvor meget undersøger du før du skriver herinde?? altså på internettet, biblioteket, snakker med folk?
Ikke at jeg siger du ikke må spørge herinde, men bare hvor meget du undersøger før, du gør.
Hvad er det for nogle problemer du bringer op hele tiden? Er det med dig selv eller stedet? For hvis det er med dig selv, bør du nok få styr på det.
Anmeld