inkluderende pæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2014

Rixer

Jeg plejer altid at sige hvor jeg går hen f.eks jeg tager tøjet eller jeg er lige udenfor eller tømme skraldespande 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg plejer altid at sige hvor jeg går hen f.eks jeg tager tøjet eller jeg er lige udenfor eller tømme skraldespande 

Hvad hentyder du til i debatten? 

Er det er sådan du mener at de kan stole på dig? 

Siger du hver gang du går et sted hen? 

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg har kontaktet Seminariet omkring det.

Hvad med at få en samtale med lederen af stedet? Og hav din vejleder med.. 

For at fortælle din side af historien og hun/han kan fortælle, hvordan de oplever dig, hvorfor de bliver irriteret på dig, hvorfor de føler at de ikke kan stole på dig. 

Anmeld

19. august 2014

ESV

Altså undskyld men kan du selv finde rundt i din historie? Et sted skriver du at du kun hr været der i 14 dage et andet sted nævner du midtvejsevaluering. Og så må jeg nævne at du i dine debatter virker umoden, uselvstændig samt udviser mangel på faglighed og uden evne til at se hvor du skal finde din litteratur. Hvis det er det dine kollegaer i dine praktikker oplever kan jeg egentlig godt forstå hvis i går fejl af hinanden.

Anmeld

19. august 2014

TNBC

ESV skriver:

Altså undskyld men kan du selv finde rundt i din historie? Et sted skriver du at du kun hr været der i 14 dage et andet sted nævner du midtvejsevaluering. Og så må jeg nævne at du i dine debatter virker umoden, uselvstændig samt udviser mangel på faglighed og uden evne til at se hvor du skal finde din litteratur. Hvis det er det dine kollegaer i dine praktikker oplever kan jeg egentlig godt forstå hvis i går fejl af hinanden.

Helt enig med dig. 

og hun eller han(ved faktisk ikke om det er en han eller hun) spurgte om hjælp og så ændrede til noget helt andet. 

Og lyder ikke til at vil accetptere hjælp, eller prøve på at ændre sig. 

Og spørg ret meget efter hjælp herinde. 
Som om de ikke får hjælp på skolen, eller kan søge efter hvad der er godt at læse(gå på biblioteket og kig i bøgerne, spørg dem der)

Anmeld

19. august 2014

Rixer

ESV skriver:

Har jeg spurgt om din mening? 

Du skal ikke udtale dig om mig eller jeg melder det. Du krænker mig. Du kender mig ikke og hvordan kan du udtale dig om mig ?

Jeg  oprettede spørgsmål til at få hjælp og ikke andet  hvis du tror at det hjælper mig det du skriver tager du fejl. 

Jeg oprettede en tråd og har fået den hjælp jeg skulle. Tak tak.

Jeg har kontaktet seminaret og de har selv sagt at det må være en misforståelse altså.

Det bliver det sidste kommentar for jeg har problemer nok at kæmpe med

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Du skal ikke udtale dig om mig eller jeg melder det. Du krænker mig. Du kender mig ikke og hvordan kan du udtale dig om mig ?

Jeg  oprettede spørgsmål til at få hjælp og ikke andet  hvis du tror at det hjælper mig det du skriver tager du fejl. 

Jeg har kontaktet seminaret og de har selv sagt at det må være en misforståelse altså.

nu er det jo ikke ligefrem det første indlæg du skriver herinde. 

Og det er tit sådan; Hvordan gør jeg det`? Hvad skal jeg gøre? Hvis jeg gør det, vil det være godt`? 

Nej hun kender dig ikke, men hun kan jo godt have en følelse af, at hvis de kollegager, opfatter dig som vi opfatter dig ud fra det du skriver, kan der jo godt være noget om det de siger. 

Hvor meget undersøger du før du skriver herinde?? altså på internettet, biblioteket, snakker med folk?

Ikke at jeg siger du ikke må spørge herinde, men bare hvor meget du undersøger før, du gør.

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Rixer skriver:

Det er en debat, man skal ikke spørge om lov for at skrive sin mening. 

Og jo det hun skriver kan sagtens hjælpe dig, måske se dig selv hvordan andre opfatter dig. 

Og det er tit sådan; Hvordan gør jeg det`? Hvad skal jeg gøre? Hvis jeg gør det, vil det være godt`? 

Nej hun kender dig ikke, men hun kan jo godt have en følelse af, at hvis de kollegager, opfatter dig som vi opfatter dig ud fra det du skriver, kan der jo godt være noget om det de siger. 

Hvor meget undersøger du før du skriver herinde?? altså på internettet, biblioteket, snakker med folk?

Ikke at jeg siger du ikke må spørge herinde, men bare hvor meget du undersøger før, du gør.

Hvad er det for nogle problemer du bringer op hele tiden? Er det med dig selv eller stedet? For hvis det er med dig selv, bør du nok få styr på det. 

Anmeld

19. august 2014

Rixer

Yurie skriver:

Det er en debat, man skal ikke spørge om lov for at skrive sin mening. 

Og jo det hun skriver kan sagtens hjælpe dig, måske se dig selv hvordan andre opfatter dig. 

Hvad er det for nogle problemer du bringer op hele tiden? Er det med dig selv eller stedet? For hvis det er med dig selv, bør du nok få styr på det. 

Jeg har ikke nogen problemer med nogen. Jeg var lige startet i praktik. Jeg har virkelig ikke gjort noget. Jeg gør mit arbejde det bedste jeg kan og min vejleder fra Sem har selv sagt at jeg tror på at du kan. For du kan sagtens og jeg tror på mig selv og det er derfor jeg er noget så langt som muligt.. Jeg har ikke fået under 7 endnu og jeg er snart færdig med uddannelsen. Jeg elsker og fordybe mig især de forskellige teorier kender jeg udenad og de siger selv at jeg er teoretisk dygtig. Jeg kan ikke se noget problem.  Det jeg fik vide igår var det der med kollegaerne og det har jeg taget til mig selvom jeg ikke har gjort noget. Jeg arbejder hårdt for at jeg ikke bliver irritationsmoment eller situationsfornemmelse. Jeg arbejder på sagen 

Anmeld

19. august 2014

ESV

Rixer skriver:

Du opretter en debat i et åbent forum så ja indirekte har du bedt om min mening!
Jeg kan overhovedet ikke se at jeg krænker dig overhovedet og jeg ved ikke helt hvad det er du vil melde mig for men hvis du vil gøre det er det helt i orden det står dig nemlig frit for på samme måde som det står mig frit for at kommentere på dit indlæg! Det jeg kender til dig er de debatter du har oprettet og det jeg skriver er hvordan jeg ud fra disse opfatter dig, ligeledes stiller jeg spørgsmålstegn ved at du ikke virker helt til at have styr på din egen historie.

Desuden finder jeg det meget mærkeligt at du opretter en tråd med et emne og lige pludselig skifter emnet retning fordi du angiveligt er blevet truet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.